Работа Office Manager в София

66 нови обяви за работа

  • icon 1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Office Manager Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leade...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Office Manager – Sofia Vivacom, a member of United Group, is a leader in providing high-tech telecommunication services of a new generation - mobile and fixed voice services; high speed broadband internet access through fiber optic, copper and sat...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Office Manager, Executive assistant VM Finance Group is a Bulgarian economic group which manages a portfolio of 8 companies in various industries, including FMCG distribution, logistics, media, advertising and education. A high recognition for our i...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Какво търсим? Разширяваме екипа си, като търсим човек с добри организационни умения за позиция "Офис асистент". Какво ще правиш? Водене н...

    16 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Express One България е част от куриерската мрежа на Австрийски Пощи (Post AT) в Централна и Източна Европа. Търсим отговорен член на екипа ни, с же...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Company Description We are a company with a dedicated team of over 21,000 members, we proudly serve as a pinnacle of excellence and inclusivity within the global business community. Our extensive footprint spans over 40 locations worldwide, enrichin...

    04 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компaния започва с грижата и отговорността към служителите й! Стараем се ...

    31 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компaния започва с грижата и отговорността към служителите й! Стараем се ...

    31 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...

    26 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    Офис мениджър, СКЦ Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен пазар...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент – утвърдена компания с дългогодишен опит в сферата на консултантските услуги, работеща с корпоративни клиенти, ние от Human C...

    25 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    HEC Solar е една от най-бързо разрастващите се компании в страната и чужбина, която инвестира своето ноу-хау, дългогодишен опит и ентусиазъм ...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Company Description We are a multinational business at the forefront of the online gaming industry. We have an extensive track record of number 1s and are always looking for great people to help us create the next big product hit. Our original and ...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    M3 Communications Group, Inc., a leading company in the PR industry is seeking a positive, highly motivated, and exceptionally organized Office Coordinator to join our growing team. This is more than just an administrative role; it's a launchpad for...

    21 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Office Manager

БАЛКАНТЕЛ ООД
location_on гр. София

icon 1,470 лв ~ 2,020 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Office Manager

Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure.

With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leaders, companies from the US and Europe, we have completed projects of international importance, such as:
  • The first national digital fiber optics network
  • Modernization of military and civilian airports to NATO and ICAO standards
  • Signalling and telecommunication systems on high-speed railway sections
  • Unified radio coverage of the territory of Bulgaria to ensure airspace protection
  • The first digital communication network of BULATSA
Are you ready for new challenges? Apply now and check if you have the necessary qualities!

Office Manager

Key responsibilities:

  • Manage front office activities: greeting guests, making appointments, developing schedules, answering to inquiries, handling correspondence and maintaining a professional image of the office
  • Manage office equipment and vendor relations, arranging repair and servicing when necessary
  • Communicate with couriers, order and distribute stationery & office supplies
  • Proactively provide support and assistance to the colleagues at the office
  • Responsible for answering external and internal calls and giving relevant information
  • Maintain all meeting room equipment, regularly testing and checking for issues
  • Prepare reports, presentation materials and other various business documents
  • Provide administrative support to the Administration department
Requirements:
  • University degree – preferably in the field of communications or business administration
  • Experience in a customer facing role is a plus
  • Knowledge of general principles of office management
  • Strong organizational and time management skills
  • Detail-oriented and with strong communication skills
  • Professional, friendly, and positive mindset
  • Good knowledge of MS Office
  • Good command of English
20 Excellent Reasons To Join Balkantel:
  • Global leader in the Transport, Aerospace and Defence sectors
  • High-tech products and solutions
  • Innovative technologies
  • International standards of professionalism
  • Career development opportunities
  • Interesting and challenging projects
  • Friendly, positive and diverse environment and team
  • Competitive remuneration package
  • Attractive bonus system
  • Internal and external trainings
  • Social activities
  • Additional health insurance
  • Preventive medical examinations
  • MultiSport card
  • Referral program
  • Monday-Friday working schedule
  • Modern office space
  • Fresh fruits & drinks
  • Attractive terms & Discounts for various products and services
  • Corporate events
If you are interested in this job opportunity, please send a CV. Only short-listed candidates will be contacted.

Data collected will be considered in strict confidentiality and used for recruitment purposes only.

Balkantel Ltd. guarantees the confidentiality of the candidates, as required by the GDPR.

Средна заплата за сектора


1,470 лв ~ 2,020 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.8
Добра
icon icon icon icon icon
4.1
icon icon icon icon icon
Колеги
3.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.8
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
5.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
5.0
icon icon icon icon icon
Управление

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.