Работа Офис Координатор в София
19 нови обяви за работа
-
RealFood е компания, която произвежда и доставя клинично изпитани и сертифицирaни хранителни добавки с премиум качество в България, Румъния ...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
За наш клиент, международна търговскa компания, търсим опитен и мотивиран Офис Мениджър. Основните отговорности: Координиране и органи...
-
2,910 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамичнa и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествено...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
В СЕЗАМ ОНЛАЙН ЕООД търсим да назначим ОФИС МЕНИДЖЪР Основни отговорности и функции: 1. Организация на вътрешнофирмени събития и празне...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът имa значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
1,940 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...
-
Ние, ЕКСТРАПАК АД сме водещ български производител на гъвкави опаковки. Имaме над двадесет и девет годишна история и повече от 700 служите...
-
Pulse Fitness & Spa не са просто зали за тренировки, нито обикновени спа комплекси. Pulse са единствените по рода си у нас лайфстайл клубове – места,...
-
For one of our new teams, we are looking to recruit a Psychologist, who will work with team members providing Content Moderation support. Your responsibilities: Provide effective individual and group consultation and counseling Perform psycho-diagn...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Нашата мисия: Бърза, лесна и навременна доставка на проверени продукти и информация до всеки клиент и потребител, който се грижи за здравето си. Нашата визия: Клиентите ни да са с още една стъпка по-близо до своето оптимално здраве!
Може би сте чували за колагена на RealFood – една от любимите марки колаген на пазара в момента. Сега търсим Офис Координатор, който да се присъедини към нашия екип и да подпомага гладкото функциониране на операциите и управлението на ежедневните задачи.
Ако си проактивна личност, която предпочита разнообразни задачи, тази възможност е точно за теб!
Вашите задължения ще включват:
1.Организация на ежедневни задачи:
- Управление на календара на ръководителя;
- Водене на имейл кореспонденция;
- Подпомагане на управителя в различни задачи.
- Шофиране с осигурен автомобил до складове;
- Пътувания до клиенти за доставка на мостри, безплатни продукти и поръчки в София.
- Подготовка на клиентски заявки и вписване на продукти и доставки в системата;
- Издаване на фактури и работа със складова програма;
- Обработка на клиентски поръчки
- Компютърна грамотност - работа с Microsoft Office;
- Гъвкавост и динамичност за справяне с разнообразни задачи в срок;
- Организираност при приоритизиране на задачи и автономност;
- Проактивност и дисциплинираност.
- Конкурентно възнаграждение;
- Възможност за професионално израстване;
- Удобен и комуникативен офис;
- Подкрепящ и организиран екип;
- Ваучери за храна;
- Мултиспорт карта;
- Служебен автомобил.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Средна заплата за сектора
1,760 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.