ОРНО работа
8 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Регионален търговски супервайзор
Пълно описание
Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания, предстaвител на премиум хранителни, нехранителни и козметични брандове. Отстояваме качеството на услугите и индивидуалността на решенията, които предлагаме на нашите партньори и клиенти.
Променяме се и не се страхуваме да инвестираме в бъдещето. Постоянно се стремим към максимална ефективност на процеси, структури и системи, като разчитаме на нашите знания, отдаденост и опит.
Ние от Орно АД споделяме убеждението, че в основата на всяка успешна компания стои амбициозен и сплотен екип от професионалисти и днес търсим ново попълнение за него в дивизия Козметика.
Ако:
- Търговията е твоята страст
- Искаш да се развиваш в компания с доказано име в сферата на дистрибуцията
- Си гъвкав и лесно адаптивен
- Обичаш работата в екип
- Търсиш нови професионални предизвикателства
Отговорности:
- Организация и ръководство на работата на търговските представители в региона, включително планиране и оптимизиране на техните маршрути.
- Гарантиране на изпълнението на планираните продажби по категории клиенти и обекти, с акцент върху постигане на месечните качествени и количествени цели.
- Изготвяне на прогнози за развитие на продажбите и активно участие в планирането на продажбени стратегии.
- Ясно и точно запознаване на екипа с плановете, целите и задачите, като се осигурява необходимата оперативна информация за ефективното им изпълнение.
- Осигуряване на оперативни условия за постигане на максимални резултати от продажбите, включително съвместни посещения с търговските представители за насоки и подкрепа.
- Отговорност за мониторинга и отчитането на всички дефинирани KPI на търговските представители, както и за спазването на мърчандайзинг стандартите.
- Висше образование
- Професионален опит – минимум 5 г. търговски опит
- Опит на сходна управленска позиция ще се счита за предимство
- Много добра компютърна грамотност – MS Office
- Отлични комуникативни умения
- Стабилни и коректни трудови отношения
- Конкурентно възнаграждение
- Възможности за кариерно развитие
- Динамична среда
- Приятелска работна атмосфера
- Здравни и уелнес придобивки – допълнително здравно осигуряване и карта MultiSport на преференциални цени
- Ваучери за храна
- Ексклузивни отстъпки - 30% отстъпка в бутиците Yves Rocher (физически и онлайн), 30% отстъпка в онлайн магазин Бонжур, както и 50% отстъпка в Optics Centro за диоптрични очила, лещи и слънчеви очила.
- Служебен автомобил
- Бонус програма "Доведи приятел"
В случай, че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се свържем с теб.
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.