
СИНЕКТИКА ИНТЕР РЕКРУТМЪНТ работа
7 резултата
-
1,630 лв - 1,862 лв / месец (нето) от работодател
-
2,000 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
-
3,000 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател
-
3,500 лв - 4,500 лв / месец (нето) от работодател
-
1,630 лв - 1,785 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Координатор офис и търговска администрация
Пълно описание
Нашият клиент е утвърдена от десетилетия компания лидер във вноса и дистрибуцията в България на специализирани бои, системи и технологии от Германия с изключително качество. Във връзка с развитие на организационната си структура, компанията търси: Координатор офис и търговска администрация
Ключови отговорности за позицията:
- Води фирмена кореспонденция, провежда телефонни разговори на английски език с партньори в чужбина, на български език с дистрибутори в страната.
- Води деловодство, поддържа архив на фирмена документация.
- Организира административната дейност, графици на срещи, командировки на служители, послещане на гости от чужбина.
- Координира дейността на различните специалисти в офиса, комуникацията с утвърдени доставчици на компанията в чужбина.
- Подпомага и координира административно работата на търговски отдел, следи за сроковете за изпълнение на задачите.
- Поддържа и обновява съдържанието във Facebook страницата на компанията, следи за обновяването на спецификациите на продуктите в каталога на компанията, поддържа контакт с рекламна агенция.
- Организира подържането на нормалната работа в офиса / доставки на офис консумативи, поддържане на офис техника и др/
Ключови изисквания за позицията
- Висше образование
- Професионален опит на релевантна позиция от 1-2 години
- Владеене на английски език – писмено и говоримо на добро работно ниво
- Много добра компютърна грамотност. Отлични умения за работа с компютър : Word и Excel, Outlook и офис техника /принтер, скенер/
- Много добри комуникативни и организационни умения
- Предимство е желанието за работа в организацията на фирмени маркетингови промоционални събития за клиенти и партньори
Ако проявявате интерес към нашето предложение, моля изпратете автобиография. Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност и подлежат на специален режим на защита, съгласно изискванията на ЗЗЛД. С всички кандидати, одобрени по документи ще бъде проведено интервю.
СИНЕКТИКА ИНТЕР РЕКРУТМЪНТ - лиценз № 2221 от 16.03.2017г. от МТСП
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.