Работа Административен Мениджър в София
36 нови обяви за работа
-
Ние сме ММ ГРУП – холдинг с повече от 30 години опит, динамика и успехи в различни бизнес сфери в България и чужбина. Екипът на „ММ Уърлд“...
-
Какво търсим? Разширяваме екипа си, като търсим човек с добри организационни умения за позиция "Офис асистент". Какво ще правиш? Водене н...
-
Express One България е част от куриерската мрежа на Австрийски Пощи (Post AT) в Централна и Източна Европа. Търсим отговорен член на екипа ни, с же...
-
Office Manager – Sofia Vivacom, a member of United Group, is a leader in providing high-tech telecommunication services of a new generation - mobile and fixed voice services; high speed broadband internet access through fiber optic, copper and sat...
-
Company Description We are a company with a dedicated team of over 21,000 members, we proudly serve as a pinnacle of excellence and inclusivity within the global business community. Our extensive footprint spans over 40 locations worldwide, enrichin...
-
1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Office Manager Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leade...
-
Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компaния започва с грижата и отговорността към служителите й! Стараем се ...
-
Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компaния започва с грижата и отговорността към служителите й! Стараем се ...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
-
Офис мениджър, СКЦ Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен пазар...
-
За наш клиент – утвърдена компания с дългогодишен опит в сферата на консултантските услуги, работеща с корпоративни клиенти, ние от Human C...
-
HEC Solar е една от най-бързо разрастващите се компании в страната и чужбина, която инвестира своето ноу-хау, дългогодишен опит и ентусиазъм ...
-
Company Description We are a multinational business at the forefront of the online gaming industry. We have an extensive track record of number 1s and are always looking for great people to help us create the next big product hit. Our original and ...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
M3 Communications Group, Inc., a leading company in the PR industry is seeking a positive, highly motivated, and exceptionally organized Office Coordinator to join our growing team. This is more than just an administrative role; it's a launchpad for...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Екипът на „ММ Уърлд“ ЕООД, като част от „ММ Груп“, с опит в изграждането на високо строителство, инфраструктурни обекти, проектиране, продажба и менажиране на сгради клас А и луксозни имоти, търси да разшири екипа си със Служител по управление на сграда / Административен мениджър на имот
Основни отговорности:
- Управление и координация на текущата дейност на сградата;
- Работа с наематели – изготвяне, подновяване и проследяване на договори;
- Следене на текущите разходи по сградата – комунални услуги, такси и други;
- Префактуриране на разходите към наемателите;
- Следене на общото състояние на сградата и предприемане на мерки при нужда;
- Организация и координация на дейности по поддръжка, ремонти и профилактика;
- Комуникация с доставчици на услуги и външни партньори.
- Предишен опит в управление на сграда, офис или търговски имот е предимство;
- Добри организационни и комуникационни умения;
- Умение за работа с документи и договори;
- Основни познания в техническата поддръжка на сгради;
- Умения за работа с MS Office и/или софтуери за управление на имоти.
- Изключително добри условия.
- Високо възнаграждение, стартиращо от 3000 лв. нето.
- Постоянен трудов договор с ММ Уърлд ЕООД.
- Преференциални условия за застраховки чрез ММ Застрахователен брокер.
- Истински шанс за професионална реализация.
- Допълнителен платен годишен отпуск;
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.