Работа Административен Мениджър в София
21 нови обяви за работа
-
Нашият клиент е европейска компания с лидерски позиции на пазара в областта на продажба на финансови продукти и услуги. Във връзка с раз...
-
2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, ексклузивен представител на италиански продукти за строителството, търсим да назначим: Офис координатор с италиански ез...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
1,800 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател
Описание на работата Търсиме динамичен и организиран човек за ролята на офис мениджър. В тази роля вие ще бъдете отговорни за гладкото и...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Office Manager About Us We are the food travel experts. So, what does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move (Airports and Railway stations). Operating in nearly 40 count...
-
2,150 лв - 2,450 лв / месец (нето) от работодател
Офис мениджър в онлайн магазин Спално Бельо БГ 2016 ЕООД е сред най-големите търговци на домашен текстил в страната. Държейки най-големия ...
-
2,910 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...
-
Aicore is a European pharmaceutical company focused on the distribution, development, and production of medicines and medical devices. We operate on the territory of: Bulgaria, Croatia, Serbia, Romania, Moldova, Ukraine, Hungary, the Netherlands, Pol...
-
2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, ексклузивен представител на италиански продукти за строителството, търсим да назначим: Офис координатор с италиански ез...
-
Company Description Bosch Digital – Тogether we shape tomorrow We are Bosch Digital and we drive IT and digital business within Bosch. What we do We are the digital pioneers within Bosch. Our competitive portfolio, deep understanding of Bosch ...
-
В Multisport спазваме обещанието си да подкрепяме служителите на компании и институции да водят активен и здравословен начин на живот, като н...
-
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Мениджър Eкип Ние сме Кеш Кредит – компания с лидерска позиция в кредитирането. Отличителни за нас са – иновативният подход към бизнеса...
-
DSK Bank is part of OTP Group – one of the leading banking groups in Central and Eastern Europe. As a leading financial institution in the Bulgarian banking sector DSK Bank offers great opportunities for pro-active and motivated people to work and ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ключови функции
- Подпомага технически дейността на Оперативния и HR мениджър на компанията
- Организира административната дейност, графици на срещи, организиране на обучения, командировки на служители, наемане на зали, хотели.
- Води деловодство, поддържа архив на фирмена документация
- Поддържа контакти с доставчици на стоки и услуги за функционирането на офиса
- Участва в процеса на отчитане на дейността на колеги от търговския екип
- Поддържа съдържанието във фирмените страници в Linkedin, Facebook
- Подпомага административно задачи, свързани с трудовата медицина
- Следи и организира платежните документи и плащанията по фактури, изпраща документи към счетоводството;
- Осигурява техническа помощ при създаване, коригиране и/или публикуване на маркетингови материали/информация за продукти и услуги на компанията
Ключови изисквания
- Висше образование;
- Професионален опит – 2 - 3г на релевантна позиция ;
- Много добро ниво на английски език;
- Компютърни умения - MS Office, MS Outlook; предимство е работа със ЕРП система
Условия Възможност за професионална реализация и развитие в утвърдена европейска компания с богато портфолио продукти и отлични позиции на пазара. Отлични условия за работа, офис в центъра на София, работно време от 9 – 17.30, понеделник – петък, конкурентно възнаграждение с възможност за развитие, социален пакет.
Ако проявявате интерес към нашето предложение, моля изпратете автобиография. Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност и подлежат на специален режим на защита, съгласно изискванията на ЗЗЛД. С всички кандидати, одобрени по документи ще бъде проведено интервю.
СИНЕКТИКА ИНТЕР РЕКРУТМЪНТ - лиценз № 2221 от 16.03.2017г. от МТСП
Средна заплата за сектора
1,830 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.