Работа Организатор Офис в София

25 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние, ЕКСТРАПАК АД сме водещ български производител на гъвкави опаковки. Имaме над двадесет и девет годишна история и повече от 700 служите...

    19 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Pulse Fitness & Spa не са просто зали за тренировки, нито обикновени спа комплекси. Pulse са единствените по рода си у нас лайфстайл клубове – места,...

    19 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 38 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon 2,910 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Загато“ ООД e предприемчива, динамичнa и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествено...

    07 Nov 2024 Още...
  • icon 2,820 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис Мениджър Талентика ООД е консултантска компaния в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние предоставяме на талантите най-добрите ...

    04 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    04 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът имa значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

    28 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...

    28 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОФИС МЕНИДЖЪР Търсим Офис мениджър PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години опит - международен дистрибутор и пр...

    28 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Office and facility coordinator Spirit of the Role: Execute services in areas of responsibility for a small to moderate size location / across number of locations. Scope may include wide range of Workplace Solutions customer services activities, de...

    23 Oct 2024 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,560 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...

    18 Oct 2024 Още...
  • We are currently seeking a Team Leader for our Global Financial Services team. Primary responsibilities (not limited to) Develop and implement strategies and procedures to enhance Financial Service Representatives' productivity, efficiency, and perf...

    14 Nov 2024 Още...
  • icon 1,500 лв - 1,650 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    КИНО АРЕНА е кино-верига, оперираща в България от нaд 20 години. Зa град София - търсим да назначим: МЕНИДЖЪР ЕКИП Изисквания към кандидата...

    14 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...

    13 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

ОФИС ОРГАНИЗАТОР

ЕКСТРАПАК ООД
location_on гр. София

icon 1,760 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Ние, ЕКСТРАПАК АД сме водещ български производител на гъвкави опаковки. Имaме над двадесет и девет годишна история и повече от 700 служители. В заводите и офисите ни се използва най-съвременна технология за производство и организация. В екипа ни работят много квалифицирани и креативни инженери, дизайнери, технолози и други специалисти. По-голямата част от продукцията ни е предназначена за реномирани клиенти от Западна Европа.

За офиса на компанията в град София търсим: ОФИС ОРГАНИЗАТОР

Отговорности:

  • Приемане и насочване на телефонни обаждания;
  • Организиране на срещи, посрещане на гости;
  • Административно подпомагане на работата на офиса;
  • Контакт с доставчици на консумативи и услуги за офиса;
  • Водене на входяща и изходяща кореспонденция;
  • Поддържане на архив.
От Вас очакваме:
  • Добро владеене на писмен и говорим английски език;
  • Добро владеене на бизнес етикета;
  • Компютърна грамотност MS Office, Интернет;
  • Професионален опит на подобна позиция;
  • Висока организираност и подреденост;
  • Висше образование ще се счита за предимство.
Предлагаме:
  • Oсемчасов работен ден от понеделник до петък;
  • Работа в утвърдена българска компания;
  • Добро възнаграждение;
  • Работа в сплотен и динамичен екип;
Задължителни документи за кандидатстване:
  • Ваше подробно CV;
  • Мотивационно писмо, в което излагате причините, поради които кандидатствате за тази позиция.
  • Актуална снимка.
Изпращайте Вашите документи чрез бутона по-долу "Кандидатствай по тази обява".

Екстрапак АД е регистриран администратор на лични данни в Комисията за защита на личните данни. Всички документи за кандидатстване ще бъдат разглеждани конфиденциално и без отчитане на раса, пол, религия, произход, инвалидност или възраст.

Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Средна заплата за сектора


1,760 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.6
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.2
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.1
icon icon icon icon icon
Колеги
2.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.7
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
4.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
4.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
3.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
3.0
icon icon icon icon icon
Управление

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.