Работа Помощник Офис Мениджър в София
26 нови обяви за работа
-
"Алианс Принт" ЕООД е сред водещите печатници в България и утвърден лидер в производството на книги, опаковки и рекламни материали както ...
-
Компания с успешен бизнес в платежните услуги търси да назначи Офис организатор, който да отговаря на следните изисквания: Oрганизирано...
-
Company Description We are a company with a dedicated team of over 22,000 members, we proudly serve as a pinnacle of excellence and inclusivity within the global business community. Our extensive footprint spans over 40 locations worldwide, enrichin...
-
„Български пощи“ ЕАД, Регионално управление "Западен регион" гр. София търси да назначи служител на длъжност: "Офис мениджър в пощенска...
-
2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, ексклузивен представител на италиански продукти за строителството, търсим да назначим: Офис координатор с италиански ез...
-
1,800 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател
Описание на работата Търсиме динамичен и организиран човек за ролята на офис мениджър. В тази роля вие ще бъдете отговорни за гладкото и...
-
2,910 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Office Manager About Us We are the food travel experts. So, what does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move (Airports and Railway stations). Operating in nearly 40 count...
-
2,150 лв - 2,450 лв / месец (нето) от работодател
Офис мениджър в онлайн магазин Спално Бельо БГ 2016 ЕООД е сред най-големите търговци на домашен текстил в страната. Държейки най-големия ...
-
Нашата основна задача е да помагаме на клиентите във финансова нужда с бързо и коректно обслужване и максимално прозрачни условия. Стан...
-
Spirit of the role: The Team Manager is responsible for managing an individual program in close partnership with the Regional Sales Manager (rSM). The role is expected to focus on the delivery of the program and also act as a strategic partner of th...
-
Empower your dreams with Hyatt! Hyatt Regency Sofia is more than just a place of work, it is a community consisting of a multinational family working together in an environment that cares for its people so that they can be their best. The Hyatt Reg...
-
We’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into their best selves, and ...
-
LEM – Life Energy Motion At LEM, we help our customers and society accelerate the transition to a sustainable future. Our global team of 1,700 professionals which spans over 15 countries is dedicated to converting technology potential into powerful...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За своя екип ние търсим отговорен, усмихнат и организиран колега на длъжност Офис мениджър.
Твоите отговорности:
- Организира и координира административните и спомагателни дейности в компанията;
- Управлява входящата и изходяща документация;
- Приема, обработва и систематизира постъпващата /по телефон и имейл/ информация;
- Участва в изготвяне на запитвания и оферти към контрагенти и доставчици;
- Представлява компанията като посреща клиенти, гости и други външни за компанията лица;
- Организира и координира работния график на Управителя;
- Води изходяща кореспонденция от името на Управителя;
- Организира и контролира изпълнението на решенията на Управителя.
- Отлични организационни умения, прецизност и управление на времето;
- Комуникационни умения, позитивно отношение и желание за работа в екип;
- Отлична компютърна грамотност – MS Office, Internet, социални мрежи;
- Опит на подобна позиция ще се счита за предимство;
- Висше образование ще се счита за предимство;
- Английски на работно ниво. Владеенето на немски или френски език ще се счита за сериозно предимство.
- Работа за една от най-големите и развиващи се печатници, лидер с дългогодишен опит в бранша;
- Работа в интересна и динамична среда;
- Коректни и дългосрочни взаимоотношения;
- Адекватно възнаграждение;
- Възможност за учене и кариерно развитие.
Печатницата се намира в индустриалната зона на Гара Искър, жк. Дружба 1, ул. Илия Бешков 3А.
Средна заплата за сектора
1,840 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.