ДОПАМИН EООД
Evolution Bulgaria работа
12 резултата
-
-
-
-
1,707 лв - 2,328 лв / месец (нето) от работодател
-
1,707 лв - 2,018 лв / месец (нето) от работодател
-
1,707 лв - 2,328 лв / месец (нето) от работодател
-
1,785 лв / месец (нето) от работодател
-
1,707 лв - 2,328 лв / месец (нето) от работодател
-
1,707 лв - 2,018 лв / месец (нето) от работодател
-
1,785 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
HR administrator for Operations
Пълно описание
This position is entirely office-based.
Main responsibilities:
- Taking ownership of all administrative processes throughout the employee lifecycle
- Issuing relevant documentation associated with newcomers, salary increases and promotions and any other employment related documentation
- Being responsible for the accurate and timely preparation of the monthly payroll data and its delivery to the accountancy
- Creating and maintaining regular and ad-hoc reports
- Partnering with the TA team to support the onboarding of new starters
- Managing the Health & Safety processes
- Managing and administering all employee benefits, referral program and other bonuses that need to be reflected in the monthly payroll data
- Maintaining employee files as well as managing holidays, sickness, and other absences
- Responding to all type of administrative requests from employees
- Supporting the appraisals process and disciplinaries
- Creating and maintaining records for new starters and leavers
- Processing documentation with the appropriate government authorities including Tax and Social Security Departments
Qualifications
- Professional experience in a similar position
- Experience in preparing payroll data and working with HRIS systems
- Up-to-date knowledge of employment legislation and ability to manage HR issues
- Proven experience within a client-facing HR role in a fast-paced, fast-growing organization
- Approachable and understanding, a team player with strong communication skills both in Bulgarian and English (both verbal and written)
- Ability to work independently, with attention to details and sense of personal responsibility
We offer:
- Exclusive career growth opportunities – multiple key roles in studio are being filled internally only
- Social benefits – multisport card and health insurance
- Flexible schedule with opportunity to choose between full time and part time as well as choose your working time
- An inclusive and diverse workplace, like-minded colleagues
- Chill and entertainment areas with PlayStation and other games
- Paid initial training in the company Academy
- Free coffee & tea, fruits
- Vending machines & fully equipped kitchen areas
- Referral campaign bonuses
- Welcome gifts and compensated work uniform
- Access to Bookboon - e-library with 1000s of e-books, online courses, virtual classrooms and audio learnings
About Us
We are a market-leading developer and provider of products and services for online entertainment. Our excellence is driven by over 21,000 employees across 30 markets worldwide, working in product innovation, software development, IT solutions, game hosting and business support. Our dynamic and creative environment creates a unique opportunity for personal and professional growth.
Our integrated business-to-business solutions guarantee that our clients can always provide an unrivalled online entertainment experience to their players globally. We thrive on remaining an award-winning digital powerhouse of entertainment products and services with an ever-expanding line-up of product brands.
Мнения и оценки от служители
Експерт, управление на човешките ресурси
Експертите по управление на човешките ресурси разработват и изпълняват стратегии, които помагат на техните работодатели да изберат и задържат на работа персонала с подходящи квалификации в съответния бизнес сектор. Те набират персонал, подготвят обявите за работа, провеждат събеседвания и съставят списъци с избрани кандидати, преговарят с агенциите по заетостта и определят условията на труд. Освен това служителите, отговарящи за човешките ресурси, администрират заплащането, преглеждат заплатите и дават консултации във връзка с обезщетенията и трудовото право. Те организират възможности за обучение с цел повишаване на ефективността на служителите.
Необходими основни умения
- прилагане на корпоративните политики
- наемане на служители
- интервюиране на хора
- оценяване на характера на дадено лице
- използване на техники за комуникация
- договаряне на трудови споразумения
Необходими основни знания
- трудово законодателство
- предложения на пазара на труда
- трудовото право
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.