Работа Office Manager Assistant в София
11 нови обяви за работа
-
Офис мениджър Euro Games Technology Ltd. (EGT) е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компaнията е сред най-бързо развиващите се фи...
-
Техномаркет България ЕАД е най-голяматa българска верига магазини за битова електроника, офис оборудване и телекомуникационни продукти...
-
2,730 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамичнa и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествено...
-
1,320 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
We are HCLTech, one of the fastest-growing large tech companies in the world and home to 224,000+ people across 60 countries, supercharging progress through industry-leading capabilities centered around Digital, Engineering, Cloud, AI and software, p...
-
Company Description Evolution is a market-leading developer and provider of products and services for online casino entertainment. Our excellence is driven by over 16,000 EVOlutioneers across 30 markets worldwide, working in product innovation, soft...
-
Team Lead with German - Order to Cash Activities HCLTech is a global technology company, home to 223,400+ people across 60 countries, delivering industry-leading capabilities centered around digital, engineering, cloud and AI powered by a broad port...
-
1,160 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
1,160 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES – join the leader of the Customer Experience (CX) industry - TELUS International Bulgaria! We are looking for an enthusiastic and adventurou...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Euro Games Technology Ltd. (EGT) е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компaнията е сред най-бързо развиващите се фирми в България и е сериозен конкурент в областта на игралната индустрия в международен мащаб. В EGT вярваме, че ако работата не е забавна, не играете в правилния отбор! Ние насърчаваме работата в екип, позитивния подход и прозрачността.
Във връзка с непрекъснатото си развитие в момента търсим високоорганизиран и отговорен Офис мениджър.
Служителят на тази позиция ще отговаря за изпълнението на ежедневни административни задачи.
Отговорности:
- Организира дейностите в офиса, осигурява техническото сътрудничество на мениджърите в организацията;
- Води писмена и устна кореспонденция, създава и актуализира документи и участва в различни проекти;
- Координира срещи с партньори, доставчици и гости на компанията, следи за графиците на срещите, подготвя конферентни зали и предоставя обратна връзка;
- Има отговорност по посрещането, настаняването и напускането на посетители - гости на компанията;
- Управлява офис консумативите, изготвя поръчки при необходимост и организира снабдяването;
- Осъществява други офисни дейности и изпълнява административни задължения, възложени от ръководството;
- Висше образование – бакалавърска степен;
- Приветлив и делови външен вид;
- Опит на подобна позиция;
- Отлично познаване на MS Office;
- Отлични умения за управление на времето и планиране;
- Способност за извършване на няколко задачи едновременно и определяне на приоритетите на ежедневното работно натоварване;
- Умения за устна и писмена комуникация на високо ниво;
- Дискретност и конфиденциалност;
- Владеене на английски език на отлично ниво;
Средна заплата за сектора
1,690 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.