Работа Administrative Coordinator в София
29 нови обяви за работа
-
Administrative and Control Coordinator Administrative and Control Coordinator Position highlights: TBS a project-oriented company and all the activities in it are run through projects. The Administrative and Control Coordinator will be in charge o...
-
Please enable JS and disable any ad blocker...
-
Pulse Fitness & Spa не са просто зали за тренировки, нито обикновени спа комплекси. Pulse са единствените по рода си у нас лайфстайл клубове – места,...
-
Ние, ЕКСТРАПАК АД сме водещ български производител на гъвкави опаковки. Имaме над двадесет и девет годишна история и повече от 700 служите...
-
Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 38 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...
-
Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...
-
2,910 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамичнa и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествено...
-
2,820 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
Офис Мениджър Талентика ООД е консултантска компaния в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние предоставяме на талантите най-добрите ...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът имa значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
-
ОФИС МЕНИДЖЪР Търсим Офис мениджър PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години опит - международен дистрибутор и пр...
-
Office and facility coordinator Spirit of the Role: Execute services in areas of responsibility for a small to moderate size location / across number of locations. Scope may include wide range of Workplace Solutions customer services activities, de...
-
1,550 лв - 2,560 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
We are currently seeking a Team Leader for our Global Financial Services team. Primary responsibilities (not limited to) Develop and implement strategies and procedures to enhance Financial Service Representatives' productivity, efficiency, and perf...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Administrative and Control Coordinator
Position highlights:
TBS a project-oriented company and all the activities in it are run through projects. The Administrative and Control Coordinator will be in charge of creating projects in the ERP system, controlling deadlines and financial measures, and preparing various reports.
What you`ll do:
Administration of project creation and completion in ERP, internal portal, processes and tools.
Periodic control of deadlines and financial measures in projects for delivery, implementation and support of communication equipment.
Collecting data and preparing periodic, special and ongoing reports.
Assisting project managers in various activities.
Coordinating the interaction of the departments in the company.
Communication with other departments in the in-company ancillary activities.
Administration and processing of intra-company documents-invoices, etc.
What you bring:
University degree (preferably in business, management or a similar field).
Previous experience on a similar position (Administrative/Project coordinator) will be considered an advantage
Proficiency in Microsoft applications; Intermediate to Advanced Excel skills.
Experience in working closely with large groups of people in a professional service-oriented environment.
Previous experience with an ERP program will be considered an advantage.
Strong communication and interpersonal skills.
Proactivity and focus to the details.
Ability to organize and prioritize tasks while working under short deadlines.
Strong command of English language (written and spoken).
What we offer:
Innovation: Be part of an organization that thrives on staying ahead of the curve in the ever-evolving field of technologies.
Collaboration: Create and drive a community around you.
Continuous Learning and Career Upskilling Opportunities.
Competitive remuneration package.
Flexibility and hybrid working model.
Additional social and medical benefits.
Pleasant and diverse environment.
Various company events, team buildings and social activities.
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.