Работа Business Development Executive

105 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries, on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, where we provide a wide range of services to homeowners and commer...

    08 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    ABOUT US: The first recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market, specializing in IT, Electronics, and TELCO sectors in Bulgaria. We have established a reputation for delivering high-quality services to clients and c...

    05 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Acibadem City Clinic is one of the largest private international healthcare groups in Bulgaria and part of the global Acibadem IHH Healthcare Group, a leader in Turkey and the region. The group comprises various medical institutions, each offering hi...

    01 Sep 2025 Още...
  • icon 2,600 лв - 2,900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    We provide comprehensive services of integrated facility management. We take care of cleaning, maintenance, security and smart technologies to ensure the smooth running of the property. We are looking for skillful dynamic person for our company M2C S...

    01 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...

    25 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    SP Audit is a recruitment company with license No 3009/22.04.2020. For one of our trusted clients - international manufacturing company, leader in the printing industry, we are looking for Sales Expert to develop the market and gain new business. Y...

    06 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    We are currently looking for an experienced, self-motivated Sales Executive to join our boutique 5 star property - The Emporium Hotel Plovdiv - MGallery Collection. Strategically located in the heart of Plovdiv, offering 61 Smart rooms with unique de...

    04 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...

    28 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    You are wanted! Our Brand New Opportunity Awaits! If you are passionate about delivering outstanding customer support in fast-paced environment and If you're looking for a place where Your skills make a real impact, we have the perfect role for you!...

    12 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Join TELUS Digital Bulgaria as a Solutions Consultant with Czech and English for the world's biggest search engine, and become part of a dynamic team dedicated to delivering exceptional customer service. We're seeking professionals with strong commun...

    12 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    We are searching for a talented and professional Marketing Specialist to join our dynamic Sales & Marketing team. Main responsibilities: · Assists the Marketing department in interacting with various marketing services. · Communicate and coordina...

    10 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of private business sector worldwide. Are you ready to start your dream job? For one of our clients - operating in the field of financ...

    10 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    “Рубелла Бюти” АД e най-големият Български производител на висококачествена козметика. Дейността на компанията е в сферата на производ...

    09 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Търсим проактивен и креативен специалист, който да поеме ключова роля в процеса по идентифициране, анализ и възпроизвеждане на високоеф...

    09 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...

    09 Sep 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Business Development Executive

Fantastic Services
location_on гр. Варна

icon 1,660 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries, on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, where we provide a wide range of services to homeowners and commercial clients. We work with over 400 successful franchise partners and 2000 experts, providing more than 30 professional home services. Our Fantastic Philosophy - 360 degrees circle of happiness, is based on the simple idea of delivering a great service experience for all customers and Fantastic crews involved.

Job Overview:

We are looking for a proactive and driven Business Development Executive to support the management and execution of a key company project focused on expanding our network of skilled self-employed cleaners and enhancing overall service performance. This is a hands-on role requiring strong recruitment, coordination, and business development skills within a service-oriented environment.

Key responsibilities:

  • Conduct monthly evaluations of service provider performance, identifying any deviations from established standards and communicating them in a timely manner. Apply company rules and regulations to address performance issues effectively.
  • Prepare and present regular reports on service performance, highlighting areas of concern and suggesting actionable improvement plans to drive business growth.
  • Contribute to the development and tracking of performance metrics for self-employed cleaners, offering ongoing guidance to improve operational efficiency and service quality.
  • Support the onboarding process by coordinating training sessions and helping to facilitate contract agreements
  • Assist with resolving conflicts between service providers and clients, ensuring the timely and efficient delivery of services.
  • Track service provider coverage and take proactive measures to ensure there is sufficient availability to meet the increasing workload.
  • Participate in the negotiation and renegotiation of contract terms, commissions, payment terms, and other business-related matters. Ensure all necessary documents are obtained and updated as needed.
  • Monitor and analyze key financial and operational data to highlight growth opportunities, identify cost-saving areas, and support strategic decision-making
  • Assist in the creation and execution of innovative recruitment strategies to attract qualified self-employed cleaners, ensuring a consistent talent pool.


Main requirements:

  • Excellent written and spoken English language skills;
  • Proven experience in coordinating and delivering internal projects or implementations;
  • Understanding of recruitment and onboarding processes, including candidate sourcing, screening, and induction;
  • Strong organizational skills and attention to detail, with the ability to coordinate multiple stakeholders and appointments;
  • Analytical mindset, with the ability to interpret data and support business decisions;
  • Customer-focused attitude and strong interpersonal skills to build positive relationships and handle queries;
  • Effective communication skills to liaise confidently with internal teams, external partners, and service specialists.


What we offer:

  • Additional health insurance;
  • Embrace a supportive and collaborative workplace that genuinely appreciates your contributions;
  • Engage in team-building activities and valuable social events;
  • Contribute to meaningful projects that have a positive impact on the community;
  • Participate in a workplace that fosters open communication channels and places a high value on employee feedback and active engagement;
  • Access to a variety of professional development opportunities, including attending corporate training events, business simulations, conferences, and different mentorship initiatives;
  • Opportunity to choose the most convenient learning events for yourself- such as personal consultation with a certified coach, psychologist, or other experts in the field of personal development;
  • Food vouchers are available, as well as a Multisport card at an attractive rate;
  • Take part in business trips to augment your professional growth;
  • Enjoy a modern office atmosphere, featuring designated relaxation areas and recreational amenities;
  • Celebrate your birthday with a half-day off.


If you are interested in this position, please send us your CV in English (pdf format).

All documents will be treated in the strictest confidentiality.

Средна заплата за сектора


1,660 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

37,450 лв / месец

Мнения и оценки от служители


4.3
Много добра
icon icon icon icon icon
4.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
4.4
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.9
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.7
icon icon icon icon icon
Колеги
4.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
4.7
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
4.0
icon icon icon icon icon
Управление

Експерт, продажби


Експертите по продажби се стремят да подобрят пазарния дял на дружествата на пазара. Те извършват стратегически анализи на основните предимства, които продуктите или услугите на дадено дружество предлагат, сътрудничат си при разработването на маркетингови кампании за основното поколение и помагат на усилията за продажби.

Необходими основни умения

  • проучване на нивата на продажби на продуктите
  • разширяване на присъствието на регионално ниво на магазин
  • извършване на анализ на продажбите
  • демонстриране на търговски нюх
  • сътрудничество със специалисти за разработване на маркетингови стратегии
  • идентифициране на нови възможности за развиване на стопанска дейност

Необходими основни знания

  • бизнес анализ
  • техники за маркетинг на търговската марка
  • стратегическо планиране
  • финансов анализ
  • анализ на пазара
  • принципи на маркетинга

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.