
АКСЕНЧЪР БЪЛГАРИЯ EООД
Accenture работа
34 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Senior Business Analyst
Пълно описание
As a Senior Business Analyst will oversee capacity planning and headcount requirements to meet forecast needs, achieving business targets, optimizing efficiency, and managing costs. This position requires effective collaboration and communication with various stakeholders regarding forecast data and future headcount plans and requirements.
Spirit of the role:
Manage capacity planning and headcount to meet forecast requirements, business targets, and optimize efficiency and costs.
Communicate effectively with stakeholders for forecast data and headcount plans.
Assess capacity, calculate required headcount, analyze workflows, identify inefficiencies, and suggest improvements.
Balance headcount across accounts, using data analytics to provide actionable insights.
Communicate plans and forecasts, share capacity views, and drive improvement initiatives to optimize capacity and ROI.
Identify and recommend solutions based on staffing analysis and projections. Work with the planning team on budget assumptions, analyze shrinkage, and provide efficiency measures.
Analyze forecasts and headcount movement to drive resource strategy decisions, prepare reports, and support users of the forecasts.
Collaborate with departments to gather information, build relationships with stakeholders, stay updated with planning techniques, and benchmark capacity activities.
Identify areas for improvement and communicate with teams to solve problems and generate ideas.
What will make you stand out:
Effective communication, presentation and negotiation skills
Ability to adapt to changing project scopes, priorities, and timelines while remaining focused on delivering quality outcomes
Understanding of business processes, workflows, and industry specific knowledge to align solutions with organizational goals and strategies
Managing relationships and expectations among diverse stakeholders
Problem solvin
Expertise in gathering, documenting business requirements, creating functional specifications and user stories
Capability to identify issues, evaluate alternatives and propose innovative solutions to address business challenges
Familiar with business analysis tools, data analysis software and an understanding of software development methodologies Agile, Waterfall, etc.
3+ years of experience in the field
English C1, German B1
Statistics and forecasting knowledge
Very good command of MS applications: Excel (pivot table creation, usage of advanced functions & formulas, etc.), PowerPoint, SharePoint, Power BI
Knowledge in tools: Citrix Tool, SharePoint
Just a part of the reasons to bring your career here:
25 days annual holiday
Opportunities for career progression
Hybrid workplace
Flexible benefits
Home office equipment
Options to buy company shares
Luxury health &dental Insuarance
Food Vouchers
Multisport cards
Employee assistance program
Bonus for special occasions
Free language courses
Социални Придобивки
- card_giftcardВаучери за Храна
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- food_bankБезплатна Храна
- sports_footballКарта за Спорт
- local_atmКарта за гориво
- credit_cardБонусова Система
Мнения и оценки от служители
Експерт, стопанска дейност
Експертите по стопанска дейност проучват и разбират стратегическата позиция на предприятията и дружествата спрямо техните пазари и заинтересовани страни. Те анализират и представят вижданията си за това как дружеството, от много гледни точки, може да подобри стратегическото си положение и вътрешната си корпоративна структура. Оценяват необходимостта от промени, методи на общуване, технологии, ИТ инструменти, нови стандарти и сертификати.
Необходими основни умения
- извършване на бизнес анализ
- идентифициране на неоткритите досега организационни нужди
- анализиране на бизнес планове
- тълкуване на финансов отчет
- провеждане на количествено изследване
- анализиране на финансовите показатели на дружество
Необходими основни знания
- бизнес анализ
- управление на риска
- проучване на пазара
- методика на научни изследвания
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.