
АКСЕНЧЪР БЪЛГАРИЯ EООД
Accenture работа
36 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Администратор обработка на застрахователни полици с немски език
Пълно описание
Специалистът на тази роля отговаря за управлението на цялостния процес по администриране на застрахователни полици. Той включва тяхното създаване, подновяване, промяна, прехвърляне и прекратяване. В допълнение на това, като част от процеса се издават добавъци и сертификати. Позицията е изцяло административна и не включва директна комуникация с клиенти, но изисква ежедневна писмена кореспонденция с офисите от съответната европейска държава. Не се изисква предишен застрахователен опит, тъй като чрез интензивните вътрешни обучения изграждаме следващото поколение застрахователни експерти.
Основни отговорности:
- Работа с разнообразен набор от процеси, свързани с различни застрахователни продукти (имуществено, автомобилно, транспортно, финансово застраховане)
- Създаване, подновяване, промяна, прехвърляне и прекратяване на застрахователни полици, на базата на получени инструкции от съответния чуждестранен офис
- Работа със специфичен софтуер за обработка и съхранение на данни
- Валидиране на изрядността и точността на информация и документи, в съответствие с вътрешните политики на компанията и законодателната рамка в съответната държава
- Активна писмена комуникация с брокери и колеги от други офиси
- Поддържане на професионална култура, стимулираща екипната работа с цел осигуряване на продуктивна офис среда и приятелска атмосфера
- Много добро ниво на владеене на немски език - B2
- Добро владеене на английски език е предимство
- Компютърна грамотност и опит с MS Word
- Развито внимание към детайла и пунктуалност при работа с документи
- Способност за ефективно приоритизиране на задачите
- Умение за работа в екип
- Опит на административна позиция ще се счита за предимство
- Кариерно консултиране и възможности за кариерно развитие
- Допълнителен платен годишен отпуск - 25 дни
- Гъвкава политика за работа от вкъщи
- Пакет от социални придобивки, които сами избирате
- Ваучери за храна
- Ваучери за гориво/ карта за градски транспорт
- Мултиспорт карти
- Луксозна здравна и стоматологична застраховка
- Застраховка живот
- Програма за подпомагане на служителите
- Бонуси за специални поводи
- Опции за закупуване на акции на компанията
Социални Придобивки
- card_giftcardВаучери за Храна
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- food_bankБезплатна Храна
- sports_footballКарта за Спорт
- local_atmКарта за гориво
- credit_cardБонусова Система
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.