Работа Customer Support Manager в София
54 нови обяви за работа
-
Customer Success Manager with French and English Our partner is a French community management and engagement platform used in 25 countries worldwide. It helps organizations create, manage, and grow fully branded private communities with features tha...
-
Customer Success Manager with English (for US market) Our partner is a French community management and engagement platform used in 25 countries worldwide. It helps organizations create, manage, and grow fully branded private communities with feature...
-
В дирекция "МСП Банкиране" търсим своя нов колега - позитивен, комуникативен и резултатно ориентиран, на който да предложим предизвикате...
-
Shape the Future of Entertainment as a Consultant in Sofia! Who We Are: We’re a human-centered, tech-powered, intelligence-fueled company. We design, build, and run enterprise-wide technology solutions that touch hearts and move markets. Who Is O...
-
Senior Relationship Manager We are: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with more than 23 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candid...
-
За наш клиент, лидер на пазaра, предлагащ услуги по кредитно посредничество, търсим позитивен, мотивиран и отговорен професионалист за п...
-
В дирекция "МСП Банкиране" търсим своя нов колега - позитивен, комуникативен и резултатно ориентиран, на който да предложим предизвикате...
-
The role: As a CRM Specialist at McDonald’s restaurant chain you will have the opportunity to work for the 5th most valuable brand worldwide. It is a great opportunity to learn from the best. Our ideal CRM specialist has the maturity to manage in...
-
Pulse Fitness & Spa не са просто зали за тренировки, нито обикновени спа комплекси. Pulse са единствените по рода си у нас лайфстайл клубове – места,...
-
Facebook Performance Marketing Specialist ATOP LLC is a company dedicated to the development of entirely natural health, longevity, fitness, and beauty products. We started as a small wellness company in Bulgaria - today our products are sold in mor...
-
Social media content reviewer (german, french, dutch, danish or norwegian) flexible hours
Баб Консулт Eоодгр. София
1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Hey there! We are looking for passionate Content Moderators fluent in German, French, Dutch, Danish, or Norwegian, in addition to English to join a dynamic international company! In this fully hybrid role, you’ll enjoy the flexibility of working re...
-
Pulse Fitness & Spa не са просто зали за тренировки, нито обикновени спа комплекси. Pulse са единствените по рода си у нас лайфстайл клубове – места,...
-
„Загато“ ООД e предприемчива, динамичнa и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествени...
-
Севекс фарма е утвърдена компания зa маркетинг и продажба на фармацевтични продукти, основана през 1997 г. През годините сме изградили сол...
-
ZAGATO Ltd. has established itself as a prominent leader in the distribution and trade of high-quality vending and coffee machines and consumables, thanks to the dedication of our highly skilled professionals. Currently, we are seeking a talented ind...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Our partner is a French community management and engagement platform used in 25 countries worldwide. It helps organizations create, manage, and grow fully branded private communities with features that enhance cultural identity, boost engagement, promote networking, and support revenue generation. Trusted by leading global institutions, the all-in-one solution fosters knowledge sharing, strategic alignment, and a sense of belonging. It transforms simple connections into vibrant learning communities for educational institutions and enhances member experiences in associations, driving shared interests and positive social impact.
You will work with a portfolio of customers to ensure their success and satisfaction with the platform. As the key contact throughout the partnership, your focus will be on two main areas: customer retention and business growth.
YOUR ROLE:
- Nurture strong relationships with customers and work closely with the management
- Drive and own the renewal and upsell/expansion of customer contracts. Retain revenue, minimize churn.
- Forecast and track key account opportunities, user engagement, financials, and report these metrics to management to enable goal-tracking.
- Work with customers to ensure successful community onboarding and full product adoption.
- Analyze churn data to develop effective retention strategies.
- Serve as the primary point of contact for customers and handle escalations.
- Be the voice of the customer and liase with internal teams to ensure customer
- Conduct Quarterly Business Reviews (QBRs) with clients.
- 2+ years work experience in B2B SaaS (Account Manager/Key Account Manager/ Customer Success Manager/Sales Account Manager, or relevant.) Start-up/scale-up experience will be an advantage.
- Proven success in renewals, upselling, and expansion. Data-driven decision making.
- Strong relationship-building.
- Ability to communicate, present and influence internal and external key stakeholders at all levels.
- Ability to prioritize, multitask, and adapt in fast-paced environments.
- Strong ability to align technical concepts with business needs.
- Experience with Jira/Salesforce/Planhat will be a plus.
- Fluency in French and English.
- An attractive remuneration + annual review. Referral bonuses.
- Fixed standard EU business hours.
- 20 days of paid leave per year + 2 days off for volunteering
- Full training provided.
- Additional health insurance, digital food vouchers, sports card and other social benefits. Exclusive discounts & offers.
- Open-minded management team promoting innovation, and personal and professional development.
- Permanent employment; full-time.
Средна заплата за сектора
2,270 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
650 лв / месец
17,550 лв / месец
Мениджър, връзка с клиенти
Мениджърите на връзки с клиенти посредничат между дадено дружество и неговите клиенти. Те гарантират, че клиентите са удовлетворени като им предоставят насоки и обяснения за техните сметки и услуги, които са получили от дружеството. Освен това имат и други задачи, например разработване на планове или представяне на предложения.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- общуване с потребители
- съветване относно връзките с обществеността
- извършване на анализ на потребностите на клиентите
- ръководене на служители
Необходими основни знания
- връзки с обществеността
- корпоративна социална отговорност
- разбиране на продукта
- принципи на общуването
- корпоративна социална отговорност
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.