КЛИМАКОМ работа
5 резултата
-
1,940 лв / месец (нето) от работодател
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
-
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Рецепционист /ка
1,940 лв / месец
Пълно описание
Отговорности:
- Координация на дейностите в офиса, приемане и предаване на телефонни обаждания и имейли;
- Посрещане и комуникация с доставчици, партньори и клиенти;
- Обработка на пощенски пратки, работа с куриерски фирми;
- Организация на текущи задачи в офиса;
- Регистрира входящата и изходяща кореспонденция;
- Осъществява организацията по подготовка на срещи и събития.
Английски език e предимство; Представителна външност; Работа с Microsoft Office /Word, Excel, PowerPoint/; Прецизност, отговорност и лоялност; Опит на предишна позиция ще се счита за предимство; Намерение за дългосрочна ангажираност; Комуникативност; Амбициозност и отговорност;
Сключва се трудов договор с фирма „Климаком“ ЕООД.
При интерес към предлаганат позиция, изпратете автобиография с актуална снимка. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на среща за интервю. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Средна заплата за сектора
1,940 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
4,900 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Рецепционист
Рецепционистите носят отговорност за приемната на дадено предприятие. Те отговарят на телефона, посрещат гости, предават информация, отговарят на запитвания и дават указания на посетителите. Те първи установяват контакт с клиенти и посетители.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- предаване на устни инструкции
- разпространяване на вътрешни съобщения
- посрещане на гости
- поддържане на дневници
- поддържане на пространството за посрещане на гости и посетители
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.