Работа Customer Care Manager в София

54 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Customer Success Manager with German Proxiad SEE is an IT Consulting and Software Development company, part of Proxiad Group France, with headquarters in Paris, over 25 years of industry experience, and 1300 + specialists. The Southeast Europe (SEE)...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...

    14 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю

    Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Relationship manager International clients, Sofia DSK Bank is part of OTP Group – one of the leading banking groups in Central and Eastern Europe. Our amazing company is following an ambitious journey, which requires bright and motivated people t...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мениджър връзка с клиенти ДСК Хоум Ние сме Банка ДСК, собственост на унгарската Банка ОТП – банката-майка на Група ОТП, най-големият дос...

    04 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мениджър връзки Премиум клиенти за София В Банка ДСК се стремим непрестанно да предоставяме най-доброто изживяване на нашите клиенти, к...

    28 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...

    17 Mar 2025 Още...
  • icon 1,940 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany and ...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю

    Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...

    07 Mar 2025 Още...
  • Proxiad SEE is an IT Consulting and Software Development company, part of Proxiad Group France, with headquarters in Paris, over 25 years of industry experience, and 1300 + specialists. The Southeast Europe (SEE) branch employs 250+ professionals, op...

    14 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Севекс фарма е утвърдена компания за маркетинг и продажба на фармацевтични продукти, основана през 1997 г. През годините сме изградили сол...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Are you ready to level up your career and be part of something transformational? Join Accenture Bulgaria’s Marketing + Communications (M+C) team and help shape the way top talent sees, experiences, and connects with our brand. This is more than jus...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Pulse Fitness & Spa не са просто зали за тренировки, нито обикновени спа комплекси. Pulse са единствените по рода си у нас лайфстайл клубове – места,...

    14 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Customer Success Manager with German

Proxiad
location_on гр. София

icon 2,370 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи

Пълно описание


Customer Success Manager with German

Proxiad SEE is an IT Consulting and Software Development company, part of Proxiad Group France, with headquarters in Paris, over 25 years of industry experience, and 1300 + specialists. The Southeast Europe (SEE) branch employs 250+ professionals, operates in Bulgaria and North Macedonia, and has provided services in various sectors (Healthcare, Fintech, Banking, Insurance, E-commerce and Retail, Procurement, etc.) for over 18 years.

In 2022 we stepped above and introduced two innovative software products: Desk Buddy and GROW.

We have implemented a hybrid work model and offer opportunities for learning, development, and CSR activities, following and incorporating ESG elements.

In this role, you will collaborate with business customers on a powerful, real-time cloud emailing platform. As a Customer Success Manager, you will identify and resolve critical issues within the Support organization for top-tier customers, ensuring consistent resolution assistance and maintaining high levels of customer satisfaction. Additionally, you will actively contribute to cross-functional internal meetings, driving service improvements and enhancing client satisfaction.

Responsibilities:

Partner with Sales to onboard new and existing customers into the Managed service

Work closely with clients to understand their business and how they can effectively use the product to reach their business goals

Ensure clients understand and are able to implement email best practices that align with their business needs and to help improve overall email deliverability

Monitor Sender Scores, block lists, delivery rates, etc and proactively fix any issues that may arise, as well as provide guidance on how to avoid these issues in the future

Identify revenue growth opportunities with the Sales team through the utilization of new services and/or contract renewals

Develop and maintain strong product knowledge in order to support their clients, as well as evangelize new product features as they are released

Requirements:

2+ years of experience in an Account Management, Technical Support, or similar client-facing role as the primary POC for a strategic customer

Ability to build and maintain strong relationships with both clients and internal teams

Solid understanding of mobile devices and web protocols (SMPP, HTTP, XML, etc)

Intermediate knowledge of telecommunications, networking, and Internet Protocol essentials and proven knowledge of network access, server functionality & solving technical issues. Experience with email systems, API Telnet DNS, Telnet SMTP

Strong project and time management skills, including prioritization of multiple tasks across potentially dozens of clients

Excellent communication (verbal and written), critical thinking and analytical skills



Preferred:

A technical understanding of email marketing and deliverability

Bachelor's degree



Benefits:

25 days of paid annual leave; we value your leisure time

Flexible and liberal work policy, with options for remote or hybrid office space

Additional health insurance package (including medical, dental, optical, and other expenses), effective from the first day of the month following your start date

Training and development programs, knowledge exchange sessions, certification programs, and international conferences

Internal recognition through a Success Card system with various levels of bonuses

Participation in socially responsible events

Gifts for your Proxiads work anniversary, birthday, etc.; Refer-a-Friend program; employee discounts.

Proxiad Summer Camp, team-building activities, and other exciting social events!

All applications will be treated with strict confidentiality.

Only short-listed applicants will be contacted.

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • date_range
    Допълнителен Годишен Отпуск
  • card_giftcard
    Ваучери за Храна
  • videogame_asset
    Зала за Почивки/Забавления

Средна заплата за сектора


2,370 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

650 лв / месец

максимална

17,550 лв / месец


icon icon icon icon icon

Мениджър, връзка с клиенти


Мениджърите на връзки с клиенти посредничат между дадено дружество и неговите клиенти. Те гарантират, че клиентите са удовлетворени като им предоставят насоки и обяснения за техните сметки и услуги, които са получили от дружеството. Освен това имат и други задачи, например разработване на планове или представяне на предложения.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • намиране на решения на проблеми
  • общуване с потребители
  • съветване относно връзките с обществеността
  • извършване на анализ на потребностите на клиентите
  • ръководене на служители

Необходими основни знания

  • връзки с обществеността
  • корпоративна социална отговорност
  • разбиране на продукта
  • принципи на общуването
  • корпоративна социална отговорност

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.