
ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ ЛЕВ ИНС работа
20 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Директор Звено Администрация
Пълно описание
Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен пазар. Нашата мисия е надеждна защита и грижа за клиентите. Заедно създаваме разбираеми решения, които дават сигурност на хората и бизнеса. Изграждаме партньорства, основани на активна комуникация, прозрачност и социална ангажираност.
Освен в България компанията развива успешна дейност в седем европейски държави.
В ЗК Лев Инс работят над 1000 служители, и тяхната всеотдайна работа е в основата на постоянния успех и развитието на компанията.
Във връзка с организационни и структурни промени търсим високомотивиран професионалист, който да се присъедини към екипа на компанията на позицията: Директор Звено Администрация.
Отговорности:
· Ръководи и контролира дейността на административната структура в компанията.
· Изготвя, съгласува и управлява бюджета на Звеното, контролира разходите и осигурява ефективно използване на ресурсите.
· Разработва и внедрява административни и процедурни правила за работа на администрацията.
· Организира работата на деловодството и отговаря за документооборота и организацията на архива.
· Организира и контролира цялостната дейност по стопанисване и експлоатация на сградите на дружеството – собствени и под наем.
· Анализира комплексни въпроси, свързани с управлението на ресурсите и инициативите на организацията, като изготвя съответните доклади и становища.
Изисквания:
· Висше образование.
· Високо ниво компютърна грамотност, работа с Microsoft Office.
· Опит в организацията на административни дейности е задължителен.
· Организационни умения, инициативност и последователност.
· Лоялност и високо чувство за отговорност.
· Умения за работа с хора и ефективното им управление.
Предлагаме:
- Мотивираща работна среда с възможности за професионално развитиe;
- Конкурентно възнаграждение;
- Платен годишен отпуск - до 25 дни;
- Допълнително здравно осигуряване и карти за спорт на преференциални цени;
- Работа в международен екип от професионалисти.
Предоставената от Вас информация ще бъде използвана само за целите на настоящия подбор.
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.