Пиша в качеството си на бивш служител на Experian, като позицията ми беше application support. Привилегиите в компанията са добри, както и колегите , с които работех. За 2 години научих наистина много неща и ъпгрейднах някои знания. Компанията дава шанс на млади хора, но обучения няма, трябва да си самоук. В началото ми бе казано , че има standby допълнителни часове , които ще са за няколко дни ,но впоследствие стана 1 седмица, разбира се те се заплащат допълнително, бях леко изненадан, но се съгласих поради факта, че заплащането е добро, а и не толкова често се звъни. За 1 година смених 3 мениджъра, като при последният просто не издържах - микромениджмънта ми дойде в повече. Даваха се обещания за ITIL трейнинги, SQL такива, тестови среди където да се упражняваме и нищо не се изпълни за 1г. с твърденията, че жената , която ги правела е била в отпуска, болничен и прочие. Не искам също така да коментирам допълнителната работа, която се даде за sql developers и Service Desk като се описа като operational tasks. Ако искаш да се докажеш нямаш особено големи шансове, със сигурност трябва да имаш някой, който да ти пази гърба иначе повишение няма да получиш. Също така имат PIP - personal improvement plan - който ако получиш няма да имаш увеличение на заплата и бонус. Смея да твърдя , че бях изпълнил 90% от goals за моето повишение , но мениджъра ми се смени и ми плесна неоснователна лоша оценка, която могла да се оспори, но странно как съм пропуснал срока без да знам и без да ми кажат до кога е този срок. Като цяло не си ценят кадрите , искат да вършиш повече за по-малко възнаграждение. Личното мнение не се цени, ако възразиш на мениджмънта ти и кажеш , че даденото нещо може да се свърши по друг начин те нарочват и презират, а даже се стига в моменти и да те ескалират от други екипи за щяло и нещяло. Наистина придобивките, които получаваш са готини - хоум офис постоянно, мултиспорт, дентална застраховка, подаръци за годишнина във фирмата, за сключване на брак, допълнително здравно за близък, но за сметка на лош мениджмънт и отношение не си струват нервите и стоенето там. Чуете ли името Shane Naidoo бягайте с 200. В заключение бих казал, че компанията не е лоша за България, но има наистина какво да се желае повече от страна на мениджмънт и отношение към служителите.
Добри социални придобивки - ваучери за храна, мултиспорт, здравно осигуряване за близък и служител, дентална застраховка, пари за рожден ден, почивен ден за рожден ден и т.н.
Лош мениджмънт, честа смяна. Няма тренинги, лоша комуникация между отделите. Ниски заплати.