Работа Administrative Specialist

118 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. Are you looking for an exciting career in a f...

    19 Feb 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...

    29 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! The Payroll and Administration Specialist role is to suppor...

    18 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    PURCHASING AND ADMINISTRATION SPECIALIST (m/f/d) Make an amazing climb in your career in an international team of experts. Our company provides technological services for the whole Schwarz group of more than 30 countries in Europe and the US. Our vi...

    24 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Paralegal and Legal administration Specialist for Legal Department (F/M/X) Permanent contract Bulgaria - Devnya, BG Solvay Solvay is all about chemistry. We’re not just referring to chemical reactions here, but also to the magic that occurs when t...

    14 Feb 2025 Още...
  • icon 1,500 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Клиентът ни търси да наеме за търговския си офис в гр. Пазарджик , комуникативни хора за позицията Административен персонал. Задачата на ...

  • icon 780 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов до...

  • icon 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

  • icon 1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Администратор офис - кв.Драгалевци Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Proxiad SEE is an IT Consulting and Software Development company, part of Proxiad Group France, with headquarters in Paris, over 25 years of industry experience, and 1300 + specialists. The Southeast Europe (SEE) branch employs 250+ professionals, op...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon 2,700 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Изисквания към кандидатите: Предишен опит на подобна позиция. Отлични компютърни познания, работа с МS Office, включително и такива за рабо...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма "Мирамар ЛТД" се занимава с проектиране и изграждане на басейни, Spa и Wellness центрове. Фокусирайки се на дизайна и качеството, а не на б...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия на материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов ...

    11 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Administrative Office Specialist

ЕЙЧ ЕМ ДЖИ ЛИНКС ООД
location_on гр. София

icon лв

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment.

Are you looking for an exciting career in a fast paced, dynamic and international work environment? Do you consider yourself to be organized and attentive to details? If yes, then You might be just the right person we’re looking for.

We are currently searching for a communicative and committed person to join the successful team of our client - global tech company, at the position of Administrative Office Specialist.

Job Summary

You will perform a variety of administrative tasks, including managing phones and emails, scheduling appointments and planning meetings. For this position, you should be able to use your organizational skills to manage your office space and your time, as you will collaborate with colleagues in a fast-paced environment. You should also have excellent verbal and written communication skills. Ultimately, you should be able to support the senior managers and ensure the day-to-day office operations run smoothly.

What You'll Do

Carry out duties such as answering phone calls, responding to emails, and preparing documents, including office correspondence, memos, resumes, and presentations. Make travel arrangements, reservations for company events and conferences Process and manage paperwork, maintain accurate files and records Answer communications and correspondence quickly and efficiently Greet and provide general support to visitors Address employees query regarding office management issues (e.g., stationery, hardware, etc.) Coordinate with facility management vendors

Who You Are

In-depth understanding of office management and daily operations Hands on experience with MS Office Working knowledge of office equipment, like printers and fax machines Exceptional writing and communication skills verbal, strong work ethic Superior organizational skills, attention to detail, and time-management skills Positive attitude and willingness to learn Very good English level

What is offered:

An opportunity to work in an international stable company Become part of a highly professional and open-minded team A perfect environment for your personal and professional development Competitive remuneration package

Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing team, and become the best version of you!

If you have the skills, experience and motivation to succeed in this role, please take the next step and submit your application. We’d love to meet you!

Only short-listed candidates will be contacted. All applications will be treated in strict confidentiality. Recruitment license issued by Ministry of Labour and Social Policy under № 2356 / 19.09.2017.


лв

info-icon


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.