Работа Administrative Specialist

110 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...

    17 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Acibadem City Clinic е една от най-големите частна здравна международни групи в България и част от глобалната здравна мрежа Acibadem IHH Healthcare Group, коят...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! The Junior Payroll and Administration Specialist role is to...

    06 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Senior Payroll and Personnel Administration Specialist We offer Highly professional and fast working environment. Food vouchers up to 200 BGN Consuming food and beverages at a preferential price in the staff restaurant Discount for food and beve...

    12 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент,българска производствена компания търсим организиран и отговорен Технически сътрудник, който да подкрепя ежедневната оп...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент – утвърдена производствена компания, специализирана в изработката и асемблирането на спортни артикули, търсим мотивиран ...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Изисквания към кандидатите: висше/средно образование; умения за боравене с документооборот; опит в приоритизиране на задачи и водене на...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Кои сме ние? В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon 1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ### Преглед на длъжността Търсим динамичен и организиран човек, който да се присъедини към нашия екип като офис асистент – консултант на ...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание: Организиране и координация на офис дейностите – рецепция; консумативи; работа с офис техника; Административно подпомагане на...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Да бъдеш лицето на бранд, който всеки ден прави живота на 4 милиона българи по-лек. И да надхвърляш очакванията на всеки човек с личната си...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопар...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основни задължения: Водене на кореспонденция с контрагенти (доставчици и клиенти) по телефон и през имейл; Работа с база данни и офис тех...

    09 Oct 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

B2B Administrative Services Specialist with German

АСТРЕА РИКРУТМЪНТ EООД
location_on гр. София

icon лв

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into their best selves, and our ever-growing network of happy candidates and clients is what drives us forward. Let’s shape the future together!

For one of our clients - a leader in reshaping businesses with Strategy, Consulting, and state- of-the-art Technology, powered by the world’s largest network of tech centers, we are looking for – B2B Administrative Services Specialist with German .

Responsibilities:

  • Handle contract tasks, including order processing and cancellations, via phone or email;
  • Ensure contract compliance and accuracy in line with internal policies;
  • Collaborate with internal teams and B2B clients to resolve contract inquiries through email;
  • Oversee invoicing and credit processes, ensuring timely and accurate resolutions;
  • Assist in integrating new products into existing business processes;
  • Provide administrative support, managing contract-related communications and documentation;
  • Maintain organized records of contract communications and amendments.

Qualifications:

  • Advanced proficiency in German (B2 level) and intermediate English skills;
  • Minimum of 1 year of experience in customer service or back-office operations;
  • Experience in B2B environments is preferred;
  • Skilled at managing multiple tasks and prioritizing responsibilities effectively;
  • Excellent communication and problem-solving abilities;
  • Experience with CRM systems and call center software;
  • Results-driven, adaptable, and a collaborative team player.

Our client offer:

  • 25 days of annual vacation and opportunities for career growth;
  • Standard working shifts, Monday-Friday;
  • Flexible benefits program and options to purchase company shares;
  • Comprehensive health and dental insurance, along with life insurance;
  • Food vouchers and Multisport cards for employees;
  • Employee Assistance Program and bonuses for special occasions;
  • Free language courses to support personal and professional development.
If you feel excited and confident that you’re the perfect fit, we encourage you to take the next step. Kindly share your detailed resume in English when you get a chance. (and don’t forget to include the reference number SM_). Rest assured that we will reach out promptly to the candidates whose profiles closely match our requirements. Your privacy is of utmost importance to us, and all your information is safeguarded in compliance with the regulations of the Commission for the Protection of Personal Data (Astrea Recruitment, reg. No 1809).

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • emoji_food_beverage
    Безплатни Напитки
  • date_range
    Допълнителен Годишен Отпуск
  • timer_off
    Гъвкаво Работно Време
  • home
    Работа от Вкъщи
  • credit_card
    Бонусова Система
  • card_giftcard
    Ваучери за Храна
  • event_seat
    Семинари и Конференции
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • loyalty
    Подаръци


лв

info-icon


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.