Работа Administrative Specialist

90 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. Are you looking for an exciting career in a f...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Louis Dreyfus Company is a leading merchant and processor of agricultural goods. Our activities span the entire value chain from farm to fork, across a broad range of business lines, we leverage our global reach and extensive asset network to serve o...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! The Payroll and Administration Specialist role is to suppor...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...

    25 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Поликомп" ЕООД, е дистрибуторска компания за доставка и продажба на едро на висококачествено ИКТ оборудване, софтуер, битова техника и ф...

    08 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание на длъжността "Технически сътрудник на управителя" Описание на позицията: Съдейства на управителя в работния процес за постиг...

    07 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Цех за производство на тестени изделия, търси да назначи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...

    07 May 2025 Още...
  • icon 1,400 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Оберон-Х ООД е една от първите български компании, занимаващи се пакетиране и търговия на зърнени храни и мед и консервирани храни. И тъй ...

    07 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    DSV – Глобален транспорт и логистика. В DSV ще се присъедините към талантлив екип, който работи с отдаденост, за да предостави на клиенти си...

    07 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Kredyt Inkaso Investments BG EAD e част от международната група Kredyt Inkaso S.A. Capital Group, лидер на пазара на услуги по управление на вземания в Полша. От 2007 г. н...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Office assistant *Job Overview:** We are seeking an energetic and detail-oriented Office Assistant to join our Graphic Design and Marketing Department. As our Office Assistant, you will be instrumental in ensuring a smoothly running office environm...

    05 May 2025 Още...
  • icon 1,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ИЗИСКВАНИЯ: Образование – висше, бакалавър или магистър; Професионален опит – над 1 година трудов стаж на същата или сходна позиция; Отл...

    05 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...

    05 May 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш доверен клиент търсим организиран и отговорен Административен асистент, който да подпомага ежедневната работа на екипа. Изисква...

    05 May 2025 Още...
  • icon 1,200 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Еконт Севлиево, ул. Никола Петков 41а търси талант. Нашият човек: е отговорен. За него всичко е лично; е комуникативен. Може да обясни какв...

    05 May 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Administrative Office Specialist

ЕЙЧ ЕМ ДЖИ ЛИНКС ООД
location_on гр. София

icon лв

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment.

Are you looking for an exciting career in a fast paced, dynamic and international work environment? Do you consider yourself to be organized and attentive to details? If yes, then You might be just the right person we’re looking for.

We are currently searching for a communicative and committed person to join the successful team of our client - global tech company, at the position of Administrative Office Specialist.

Job Summary

You will perform a variety of administrative tasks, including managing phones and emails, scheduling appointments and planning meetings. For this position, you should be able to use your organizational skills to manage your office space and your time, as you will collaborate with colleagues in a fast-paced environment. You should also have excellent verbal and written communication skills. Ultimately, you should be able to support the senior managers and ensure the day-to-day office operations run smoothly.

What You'll Do

Carry out duties such as answering phone calls, responding to emails, and preparing documents, including office correspondence, memos, resumes, and presentations. Make travel arrangements, reservations for company events and conferences Process and manage paperwork, maintain accurate files and records Answer communications and correspondence quickly and efficiently Greet and provide general support to visitors Address employees query regarding office management issues (e.g., stationery, hardware, etc.) Coordinate with facility management vendors

Who You Are

In-depth understanding of office management and daily operations Hands on experience with MS Office Working knowledge of office equipment, like printers and fax machines Exceptional writing and communication skills verbal, strong work ethic Superior organizational skills, attention to detail, and time-management skills Positive attitude and willingness to learn Very good English level

What is offered:

An opportunity to work in an international stable company Become part of a highly professional and open-minded team A perfect environment for your personal and professional development Competitive remuneration package

Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing team, and become the best version of you!

If you have the skills, experience and motivation to succeed in this role, please take the next step and submit your application. We’d love to meet you!

Only short-listed candidates will be contacted. All applications will be treated in strict confidentiality. Recruitment license issued by Ministry of Labour and Social Policy under № 2356 / 19.09.2017.


лв

info-icon


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.