ИНТЕРЛОГИСТИКА КУРИЕР работа
19 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис администратор
Пълно описание
С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще имате следните възможности:
- работа в бързо развиваща се сфера;
- възможност за професионално израстване;
- конкурентно възнаграждение;
- социални осигуровки и застраховки;
- фирмено обучение.
- средно, средно специално или висше образование;
- комуникативна личност, притежаваща умения за работа в екип;
- желание за обучение и развитие;
- компютърна грамотност;
- прилично владеене на владеене на английски език;
- приема обаждания и заявки за куриер;
- обработва товарителници, описи и други куриерски документи;
- въвежда и обработва информация в специализиран куриерски софтуер;
- изготвя справки и отчети за ръководството;
- поддържа документацията и я архивира;
- поддържа спретнат външен вид, с което допринася за имиджа на фирмата.
- автобиография с актуална снимка;
- копие от диплома за средно / висше образование.
Предоставените от вас данни са лични и попадат под специалната защита по смисъла на ЗЗЛД. Интерлогистика куриер ЕООД се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма освен за целите на настоящия подбор
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.