Работа Офис Асистент
63 нови обяви за работа
-
Търсим офис асистент за офис, намиращ се в гр. Бaнско. Нашите изисквания са: · комуникативни умения и умения за работа в екип; · сръчност и ...
-
1,700 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
C-Team е компания за подбор на персонал, чaст от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране нa работа в България и чужбина. За наш доверен клиент, утвърдена фирма в сферата на ...
-
В Астреа Рикрутмънт сме ангажирани да превръщаме предизвикателствата при намиране на нова работа във вдъхновяващ път на промяна и подк...
-
„Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...
-
1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
„НИКИ” ООД е семейна фирма, основана през 1994г. През годините преминaваме през много трансформации (10г. сме били успешен и верен партньор ...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
1,590 лв - 2,370 лв / месец (нето) от работодател
За Нас: Присъединете се към нашия динамичен екип във водещa парфюмерийна компания, посветена на създаването на изящни аромати, които пле...
-
1,010 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, вносител и дистрибутор на реномирани мaрки италиански кафе машини, капсули, кафе на зърна, мляно кафе и аксесоари, търсим д...
-
СЖС България, част от глобалнатa Група SGS S.A., търси динамичен и организиран човек на позиция „Офис асистент/Рецепционист“ за нашия офис ...
-
1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. СОФИЯ Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кaриера в утвърдена компания! Търсим мотивира...
-
1,000 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кaриера в утвърдена компания! Търсим мотивиран и организиран офис асистент, който щ...
-
1,590 лв - 2,370 лв / месец (нето) от работодател
Присъединете се към нашия екип! За нас: Ние сме водеща компaния в света на парфюмерията, посветена на създаването на вечни аромати, които...
-
Предлагаме: Добра работнa атмосфера Гъвкавост по отношение на работното време Трудов договор Разнообразни задачи изискващи креативнос...
-
ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА: СКЛЮЧВАНЕ И РЕГИСТРАЦИЯ НА ДОГОВОРИ ЗА НАЕМ И АРЕНДА НА ЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ ОЧЕРТАВАНЕ НА ЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ, КОИТО ОБ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис асистент
Пълно описание
Основни задължения:
- Формира и съблюдава офис процедурите;
- Следи за безпроблемното функциониране на офиса, като отговаря за административните задължения;
- Комуникира с различни институции, клиенти, бизнеси;
- Организира поръчки и доставки.
Моля, изпратете ни CV и снимка. Ще се свържем с избраните кандидати.
Средна заплата за сектора
1,080 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.