Работа Офис Асистент
105 нови обяви за работа
-
Офис Асистент Хеленика Козметикс България ЕООД е официален вносител на козметика с марките "Seventeen", "Radiant", "Mon Reve" и "Lorvenn" с над 30 годишно пр...
-
1,400 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...
-
1,550 лв / месец (нето) от работодател
Офис асистент Задължения: Обработка и изготвяне на приходно-разходни документи /фактури, заявки, договори, оферти, поръчки, протоколи/; ...
-
„Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...
-
Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов договор и пълни осигуро...
-
Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов договор и пълни осигуро...
-
1,000 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
ОФИС АСИСТЕНТ - консултант на щори СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. Севлиево Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кариера...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Нашият 4-звезден хотел в Слънчев бряг търси енергичен и усмихнат Фронт офис асистент/ка, който обича работата с хора и цени добрата екипн...
-
1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. СОФИЯ Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кариера в утвърдена компания! Търсим мотивир...
-
1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. СОФИЯ Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кариера в утвърдена компания! Търсим мотивир...
-
DEKRA Arbeit Groupе е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото друже...
-
2,200 лв / месец (нето) от работодател
Рецепционист предприятие Фирма М2C Сървисис оперира на българския пазар от 2011 г. Ние сме посветени на предоставянето на цялостни и висок...
-
2,200 лв / месец (нето) от работодател
Рецепционист предприятие Фирма М2C Сървисис оперира на българския пазар от 2011 г. Ние сме посветени на предоставянето на цялостни и висок...
-
1,600 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, утвърден 4* хотел, разположен в сърцето на Слънчев бряг, търсим енергичен и мотивиран кандидат за позицията "Асистент/ка фр...
-
1,160 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Сфера на дейност - Бързооборотни хранителни стоки Да обработва ежедневната документация на фирмата. Да асистира в работата на мениджър...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Описание на длъжността:
- Работа със специализиран софтуер - издаване на фактури, кредитни известия, касови бонове и сторно бележки.
- Въвеждане в софтуера на приходни, разходни документи и банкови плащания.
- Обработка на онлайн поръчки - събиране, маркиране и издаване на документи.
- Изготвяне на товарителници в специализиран модул.
- Превод от английски на описания на нови продукти и въвеждането им в онлайн платформа.
- Превод на презентации за нови продукти и каталози с грим визии за нови колекции.
- Компютърна грамотност (Word, Excel, MS Office).
- Добро ниво на владеене на български и английски език.
- Добри комуникативни и организационни умения.
- Способност за самостоятелно разпределяне на времето и изпълнение на поставените задачи в срок.
- Умение за работа в екип и решаване на проблеми, проактивност.
- Трудов договор на пълен работен ден и на пълни осигуровки.
- Работно време от понеделник до петък от 8:00 до 16:30 в кв.Редута, ул. Георги Минчев 30.
- Въвеждащо и последващо фирмено обучение.
- Добро възнаграждение, годишен бонус и подарък за рожден ден.
- Спокойна и приятна работна атмосфера и млад екип.
Средна заплата за сектора
1,540 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.