Работа Офис Асистент
127 нови обяви за работа
-
МОНЕК БЪЛГАРИЯ АД е утвърдена компания в минната и тежката индустрия. Във връзка с разширяване на екипа си търсим организиран и отговоре...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш доверен клиент, утвърдена фирма в сферата на...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
DEKRA Arbeit Groupе е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото друже...
-
Top Skills Recruitment е агенция предоставяща пълен спектър от услуги в сферата на човешките ресурси, като – подбор на персонал, лизинг на персона...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
CTeam е агенция за подбор на персонал, част от група компании, предлагаща широка гама от услуги в областта на управлението на човешките рес...
-
1,240 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател
Административен Офис Асистент Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки чов...
-
Пи Ес Ес Строителство АД е водеща строителна компания с над 20-годишно присъствие на българския пазар. Реализираме широк спектър от проек...
-
„Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...
-
1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...
-
1,470 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател
Задължения: Обработка и изготвяне на приходно-разходни документи /фактури, заявки, договори, оферти, поръчки, протоколи/; Изготвяне на с...
-
1,160 лв / месец (нето) от работодател
Търсим енергичен и отговорен човек, който да се присъедини към екипа ни и да подпомага с оперативната дейност в офиса. Работата е подходя...
-
Джей Пойнт Плюс ООД е фирма за дигитален печат, офсетов печат и довършителни книговезки услуги. От създаването си през 2007 г., компанията п...
-
1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...
-
Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Офис асистент
Основни отговорности:
- Организация на ежедневната административна дейност в офиса
- Поддържане на комуникация с клиенти, доставчици и вътрешни отдели
- Подготовка и обработка на документи, кореспонденция и отчети
- Координация на срещи, събития и командировки
- Поддръжка на офис консумативи и оборудване
- Подпомагане на други отдели при нужда
- Средно или висше образование
- Опит на административна позиция е предимство
- Добри компютърни умения (MS Office)
- Организираност, внимание към детайла и способност за работа в екип
- Комуникативност и умение за приоритизиране на задачи
- Владеене на английски език е предимство
- Конкурентно възнаграждение и социални придобивки
- Работа в стабилна и уважавана компания
- Възможности за професионално развитие
- Подкрепящ и приятен екип
Средна заплата за сектора
840 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.