Работа Административен Служител
86 нови обяви за работа
-
Ние сме ММ ГРУП – холдинг с повече от 30 години опит, динамика и успехи в различни бизнес сфери в България и чужбина. Екипът на „ММ Уърлд“...
-
Френч Ритейл EООД е представител за България на брандовете: Etam - престижната френска модна марка за красиво и луксозно дамско бельо, с на...
-
"Поликомп" ЕООД, е дистрибуторска компания за доставка и продажба на едро на висококачествено ИКТ оборудване, софтуер, битова техника и ф...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
Описание на длъжността "Технически сътрудник на управителя" Описание на позицията: Съдейства на управителя в работния процес за постиг...
-
Цех за производство на тестени изделия, търси да назначи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...
-
1,400 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Оберон-Х ООД е една от първите български компании, занимаващи се пакетиране и търговия на зърнени храни и мед и консервирани храни. И тъй ...
-
DSV – Глобален транспорт и логистика. В DSV ще се присъедините към талантлив екип, който работи с отдаденост, за да предостави на клиенти си...
-
Kredyt Inkaso Investments BG EAD e част от международната група Kredyt Inkaso S.A. Capital Group, лидер на пазара на услуги по управление на вземания в Полша. От 2007 г. н...
-
Office assistant *Job Overview:** We are seeking an energetic and detail-oriented Office Assistant to join our Graphic Design and Marketing Department. As our Office Assistant, you will be instrumental in ensuring a smoothly running office environm...
-
1,500 лв / месец (нето) от работодател
ИЗИСКВАНИЯ: Образование – висше, бакалавър или магистър; Професионален опит – над 1 година трудов стаж на същата или сходна позиция; Отл...
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...
-
1,800 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
За наш доверен клиент търсим организиран и отговорен Административен асистент, който да подпомага ежедневната работа на екипа. Изисква...
-
1,200 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Еконт Севлиево, ул. Никола Петков 41а търси талант. Нашият човек: е отговорен. За него всичко е лично; е комуникативен. Може да обясни какв...
-
Във връзка с постоянното си развитие, фирма Темена ЛТД ЕООД търси да назначи ''Офис сътрудник - търговски отдел" за град Пловдив. Компания...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Екипът на „ММ Уърлд“ ЕООД, като част от „ММ Груп“, с опит в изграждането на високо строителство, инфраструктурни обекти, проектиране, продажба и менажиране на сгради клас А и луксозни имоти, търси да разшири екипа си със Служител по управление на сграда / Административен мениджър на имот
Основни отговорности:
- Управление и координация на текущата дейност на сградата;
- Работа с наематели – изготвяне, подновяване и проследяване на договори;
- Следене на текущите разходи по сградата – комунални услуги, такси и други;
- Префактуриране на разходите към наемателите;
- Следене на общото състояние на сградата и предприемане на мерки при нужда;
- Организация и координация на дейности по поддръжка, ремонти и профилактика;
- Комуникация с доставчици на услуги и външни партньори.
- Предишен опит в управление на сграда, офис или търговски имот е предимство;
- Добри организационни и комуникационни умения;
- Умение за работа с документи и договори;
- Основни познания в техническата поддръжка на сгради;
- Умения за работа с MS Office и/или софтуери за управление на имоти.
- Изключително добри условия.
- Високо възнаграждение, стартиращо от 3000 лв. нето.
- Постоянен трудов договор с ММ Уърлд ЕООД.
- Преференциални условия за застраховки чрез ММ Застрахователен брокер.
- Истински шанс за професионална реализация.
- Допълнителен платен годишен отпуск;
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.