Работа Административен Служител

57 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Мусала Иншурънс Брокер” ООД е основана през 2007 г. с решение № 62 - ЗБ КФН. Нaшата работа е посветена в грижата за нашите клиенти - подобряв...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Административен сътрудник, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме ...

    29 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    29 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    DISCORDIA е водеща компания в областта на международния транспорт и логистика, член на Межднародната федерация на спедиторските сдружения (F...

    24 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с разширяването на дейносттa си “СПС Комерс ” ЕООД търси да назначи – служители с немски език.Вторият език е предимство. Зад...

    23 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    Курортен комплекс Албена е уникално съчетание на море, пясък, зеленинa и спокойствие. За милиони туристи от цял свят, Албена е предпочита...

    23 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За наш клиент търсим Технически асистент. Основни задължения и отговорности зa тази длъжност включват: Комуникация с търговски отдел и ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Партньор на професионалисти – това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пост...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник/Офис секретар Във връзка с разширяването нa дейността си, фирма занимаваща се с търговия на земеделска продукция и...

    22 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ПТО Професионална инженерингова компания с нaд 20 години опит: За разширяване на нашия екип, търсим мотивиран и отго...

    19 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в Бългaрия, предлага работа като офис асистент / office assistan...

    17 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...

  • icon 1,300 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Кореспондеция с клиенти и доставчици, завеждане на стоки, изготвяне нa документи и справки, отчитане на стоки и парични средства. Умения ...

    16 Apr 2024 Още...
  • icon 1,010 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Заприхождаване на новодостaвената стока, изготвяне на заявки,организация на работния процес и персонала,контрол на търговска зала....

    15 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Елит-П“ ЕООД, е компания с дългогодишен опит и традиции в производството и дистрибуция на ядки и сушени плодове. За нуждите нa отдел Адм...

    12 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Служител Административна дейност - Дирекция Здравно застраховане и злополуки

icon лв

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


„Мусала Иншурънс Брокер” ООД е основана през 2007 г. с решение № 62 - ЗБ КФН. Нaшата работа е посветена в грижата за нашите клиенти - подобряване на качеството им на живот и осигуряване на необходимата сигурност с помощта на висококачествени услуги и интелигентни решения. Сключваме дългосрочно споразумение за взаимно доверие с нашите служители. Създаваме „прозрачна” и привлекателна работна среда. Ние допринасяме за компетентността и професионалното развитие на всеки служител на компанията.

Във връзка с развитието на търговските ни екипи в гр.Варна, предоставяме възможност на динамични и амбициозни хора да се реализират на позицията Служител Административна дейност - Дирекция Здравно застраховане и злополуки.

Ние в Мусала Иншурънс Брокер знаем колко важен е екипът за постигането на добри резултати. За това се стараем да създадем условия за персонално развитие и реализация на всеки член на нашия екип. Утвърденият кандидат ще придобие знания и умения, които ще му помогнат в кариерното израстване.

Той ще бъде част от утвърден екип професионалисти и ще има следните задължения:

  • Консултиране, съдействие и изготвяне на оферти за офисите ни в цялата страна;
  • Обслужване на индивидуални и корпоративни клиенти;
  • Сключване и администриране на застрахователни полици;
  • Изготвяне на справки и отчети;
  • Проследяване на новостите за продуктови изменения;
  • Съдействие при процеса от настъпване на щетата до пълното изплащане на застрахователното обезщетение;
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДЛЪЖНОСТТА:
  • Образование: Мин. средно, като за предимство ще се смята висше образование
  • Компютърна грамотност – работа с MS Office с акцент върху ползване на MS Excel;
  • Умения за анализ на специализирана информация;
  • Комуникативни умения за работа с клиенти;
  • Инициативност и активност;
  • Комуникативност и гъвкавост в отношенията с хората от екипа;
  • Точност и прецизност към детайла;
  • Експедитивност и стриктност при изпълнение на поставените задачи;
  • Умения за спазване на поставените срокове.
  • Опит в сферата на застраховането е предимство;
Благодарим на всички кандидати за отделеното време.Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.


лв

info-icon


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.