Работа Административен Служител
113 нови обяви за работа
-
Холдинг „Белла България” е най-големият производител на хранителни продукти в страната и водещ представител на индустрията в Югоизточ...
-
Описание на длъжността: Търсим мотивиран и отговорен Служител Администрaтивна дейност, който да се присъедини към нашия екип. В тази рол...
-
Център за роботизирана рехабилитация „ReGo” разполага с първият в България уред за рехабилитация на долен крайник – Локомат Про. При нео...
-
1,500 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател
Клиентът ни търси да наеме за търговския си офис в гр. Пазарджик , комуникативни хора за позицията Административен персонал. Задачата на ...
-
780 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател
Технически сътрудник Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов до...
-
2,250 лв / месец (нето) от работодател
Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...
-
Административен специалист
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис - кв.Драгалевци Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти...
-
Proxiad SEE is an IT Consulting and Software Development company, part of Proxiad Group France, with headquarters in Paris, over 25 years of industry experience, and 1300 + specialists. The Southeast Europe (SEE) branch employs 250+ professionals, op...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
2,700 лв / месец (нето) от работодател
Изисквания към кандидатите: Предишен опит на подобна позиция. Отлични компютърни познания, работа с МS Office, включително и такива за рабо...
-
Фирма "Мирамар ЛТД" се занимава с проектиране и изграждане на басейни, Spa и Wellness центрове. Фокусирайки се на дизайна и качеството, а не на б...
-
Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия на материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов ...
-
1,470 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
Технически сътрудник, обработка и въвеждане на данни в "ПИМК" ООД. Основни изисквания: Много добро владеене на Excel; Способност за ефектив...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
АДМИНИСТРАТИВЕН СЛУЖИТЕЛ - ОТДЕЛ СНАБДЯВАНЕ
ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:
- Обработва документацията по вноса и въвежда информацията във фирмения софтуер;
- Следи и води справки за складови наличности;
- Води документация относно продажби;
- Изпълнява административни задължения, свързани с дейността на отдела.
ОСНОВНИ ИЗИСКВАНИЯ:
- Висше образование;
- Опит на подобна или същата позиция ще се счита за предимство;
- Отлична компютърна грамотност, опит в работата с ERP системи, ще се счита за предимство;
- Лоялност, умения за работа в екип, ориентираност към резултати;
- Добри комуникативни умения;
- Отлично ниво на организираност;
- Умение за спазване на поставени срокове;
- Екипен играч.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
- Конкурентно възнаграждение;
- Ваучери за храна;
- Допълнителни социални придобивки;
- Работа в приятна и динамична среда.
Ако смятате, че отговаряте на изискванията, моля, изпращайте Вашите актуални автобиографии.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при стриктна конфиденциалност.
Данните, които се предоставят, са лични данни по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален ред на съхранение и защита.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Средна заплата за сектора
2,130 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
350 лв / месец
9,450 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.