Работа Административен Служител
116 нови обяви за работа
-
„Мусала Иншурънс Брокер” ООД е основана през 2007 г. с решение № 62 - ЗБ КФН. Нашата работа е посветена в грижата за нашите клиенти - подобря...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
За офиса в град София, се търси отговорна личност на горепосочената позиция. Основни задължения: Приемо-предавателни дейности на техни...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...
-
Климатроник ЕООД е специализирана в изграждането на отоплителни, вентилационни, климатични инсталации. Търсим технически сътрудник. И...
-
1,800 лв / месец (нето) от работодател
ОТГОВОРНОСТИ: - Планиране и организация на доставките от производството до клиента ; - Работа с фирмен софтуер ; - Организация на ежедневн...
-
1,470 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна ну...
-
AUTSORSA is a fast-growing company founded and based in Bulgaria that serves clients from all over the world, providing business outsourcing, outstaffing and HR services. Our client is a forward-thinking company developing cutting-edge solutions in t...
-
Административен сътрудник, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме ...
-
Повече от 20 години SUNSYSTEM, част от „НЕС – Нови Енергийни Системи“, създава висококачествени български продукти, признати и предпочитани ...
-
Административен асистент /по заместване/ SOpharmacy е иновативна концепция аптеки, създадена с вдъхновение, енергия и професионализъм, за да...
-
1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
1,160 лв - 1,320 лв / месец (нето) от работодател
Офис служител Фирмата търси високо мотивирани кандидати за длъжността офис служител за гр. Бургас Задължения: обработка и сортиране на...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Във връзка с развитието на екипа в гр.Варна, предоставяме възможност на динамични и амбициозни хора да се реализират на позицията Служител Административна дейност.
Ние в Мусала Иншурънс Брокер знаем колко важен е екипът за постигането на добри резултати. За това се стараем да създадем условия за персонално развитие и реализация на всеки член на нашия екип. Утвърденият кандидат ще придобие знания и умения, които ще му помогнат в кариерното израстване.
Той ще бъде част от утвърден екип професионалисти и ще има следните задължения:
- Администриране на застрахователни полици;
- Изготвяне на справки и отчети;
- Обработка на пощенски пратки при получаване и изпращане;
- Работа с бланки под строга отчетност;
- Извършване на инвентаризации;
- Изготвяне на фактури;
- Работа с електронно банкиране и банкови документи;
- Работа с документация и комуникации: телефон и електронна поща;
- Икономическо образование
- Административен опит;
- Компютърна грамотност – работа с MS Office с акцент върху ползване на MS Excel;
- Финансова култура;
- Умения за анализ на специализирана информация;
- Инициативност и активност;
- Комуникативност и гъвкавост в отношенията с хората от екипа;
- Точност и прецизност към детайла;
- Експедитивност и стриктност при изпълнение на поставените задачи;
- Умения за спазване на поставените срокове;
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.