Работа Административен Специалист

104 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ФЬОНИКС Фарма е част от PHOENIX Group - предпочитаният партньор за лесен и директен достъп до здравни продукти и услуги в цяла Европа. В Българи...

    30 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в Бългaрия с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

    07 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ГЛ. СПЕЦИАЛИСТ НАЕМИ, ДИРЕКЦИЯ АДМИНИСТРАТИВНА Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и на...

    30 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш да станеш част от екипа на голяма международна компания? За нас: Ние сме глобален дистрибутор на технологични продукти и услуги. Д...

    08 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Truckpoint е консултантска компания предоставящa иновативни услуги в транспортната индустрия. Вярваме, че работата е нещо повече от бюро или ...

    18 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Truckpoint е консултантска компания предоставящa иновативни услуги в транспортната индустрия. Вярваме, че работата е нещо повече от бюро или ...

    10 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Цех за производство на тестени изделия, търси да назнaчи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...

    19 Nov 2024 Още...
  • icon 2,000 лв - 2,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Основни отговорности: Приемане и проверка на финансово-счетоводни документи; Подреждaне, класиране и архивиране на документи и друга ин...

    19 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис администратор Интерлогистика осигурява висококaчествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа н...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Менпауър България е световен лидер в професионалните решения по подбор на персонал и управление на човешките ресурси. За наш партньор ...

    18 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Експерт Застраховане - Дирекция Застрaховане и осигуряване „Мусала Иншурънс Брокер” ООД е основана през 2007 г. с решение № 62 - ЗБ КФН. Наш...

  • icon 1,240 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ПОДХОДЯЩИЯТ КАНДИДАТ ще се ангажира с: Водене на кaса; Води официалната кореспонденция и обезпечава информационния поток между фирмата ...

  • icon 1,090 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компaнияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...

    15 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК "Български пощи" ЕАД търси да назначи служител нa длъжност: "Технически сътрудник", с място на работа: гр. София, Цен...

    14 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...

    14 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Административен специалист

PHOENIX Pharma
location_on гр. София

icon 1,510 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


ФЬОНИКС Фарма е част от PHOENIX Group - предпочитаният партньор за лесен и директен достъп до здравни продукти и услуги в цяла Европа. В България компанията е лидер в търговията на едро с фармацевтични продукти. ФЬОНИКС Фарма обслужва над 3000 аптеки и 250 болници в България, а в портфолиото си има близо 20 000 продукта и специализиран здравен софтуер. ФЬОНИКС Фарма е ексклузивен представител на водещи международни производители на фармацевтични продукти и медицински изделия на българския пазар.

Във ФЬОНИКС Фарма споделяме една кауза – да допринасяме за по-доброто бъдеще на здравеопазването. Вярваме, че в основата на успеха ни са хората. Хора, които споделят идеите си, имат активна позиция и искат да са по-добри във всичко, всеки ден. Хора, които подкрепяме, ценим и развиваме. Хора, на които предлагаме стабилност и сигурност.

Растем бързо, развиваме нови бизнеси, активно внедряваме различни дигитални решения в ежедневието си.

Хората избират да работят тук, защото учат много в динамичното ни ежедневие. Един екип сме и си помагаме. Една компания, но с много различни бизнеси, което означава реални възможности за хоризонтално и вертикално развитие.

Присъедини се към нас на позиция Административен специалист, част от отдел Болничен пазар.

Отговорности:

  • Координира с лечебните заведения сключването на нови договори във връзка със спечелени обществени поръчки;
  • Участва в изготвянето и изпращането на отчети към доставчиците, във връзка с дължими компенсации и отстъпки;
  • Верифицира и администрира получените неустойки по договори с болниците;
  • Изготвя и изпраща регулярни отчети към ексклузивните партньори на компанията;
  • Подготвя справки и презентации за нуждите на отдела и Ръководството;


Изисквания:

  • Висше образование;
  • Oпит в поддържането на бизнес отношения с компании;
  • Предимство е познаването на фармацевтичния бизнес;
  • Отлична компютърна грамотност;
  • Владеене на Английски език на добро ниво.


За успешното изпълнение на позицията са необходими:

  • Умения за самоорганизиране и планиране;
  • Способност за работа с голям обем информация;
  • Внимание към детайла, допълнено от аналитични умения;
  • Способност за работа под напрежение и спазване на крайни срокове;
  • Способност за работа в екип;
  • Инициативност, отговорност, лоялност.


Ние предлагаме:

  • Работа в стабилна международна компания с водещи позиции на пазара в Европа;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Въвеждащо обучение;
  • Реални възможности за развитие и продължителна кариера;
  • Мотивиращо възнаграждение и бонуси, обвързани с резултатите;
  • Допълнително здравно застраховане, с включен дентален пакет;
  • 200 лв. ваучери за храна;
  • Спортни карти на преференциални цени;
  • Корпоративни отстъпки за продукти и услуги;
  • Подаръци за специални поводи;
  • Специална програма от придобивки PHOENIX Family за семейства на служители.


Ако проявявате интерес към тази позиция и отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете актуална автобиография и снимка.

Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Средна заплата за сектора


1,510 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.2
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.1
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.2
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.5
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.8
icon icon icon icon icon
Управление
2.3
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
4.0
icon icon icon icon icon
Колеги
1.3
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.7
icon icon icon icon icon
Работна среда
2.0
icon icon icon icon icon
Стабилност

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.