Работа Административен Специалист
178 нови обяви за работа
-
"Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма специализирана в управлението и поддръжката на сгради в режим на етажна собственост, хотелиeрст...
-
Кои сме ние? В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната...
-
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
Искаш да станеш част от екипа на голяма международна компания? За нас: Ние сме глобален дистрибутор на технологични продукти и услуги. Д...
-
Всички видове транспорт - едно решение за доставяне на успех! Качи се на совалката, като офис служител с английски език! Идеалният канди...
-
1,090 лв / месец (нето) от работодател
"Еврогаз Монтана" ООД търси да назначи технически сътрудник. Изисквания към длъжността: работа с документи, работа с държавни институции...
-
МОТО-ПФОЕ е една от първите частни автомобилни компании в България. От самото си създаване през 1991 г., Мото-Пфое е една от водещите компан...
-
Компания "Стартинг Пойнт" ЕООД има опит в изграждането на жилищни и и обществени сгради, а в момента увеличаваме екипа си и търсим мотиви...
-
2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Да бъдеш лицето на бранд, който всеки ден прави живота на 4 милиона българи по-лек. И да надхвърляш очакванията на всеки човек с личната си...
-
Фирма "ТИДИЕМ ПЛАСТ" ООД е съвременна фирма, адаптирана в сферата на производството на дограма и търговията с ПВЦ и алуминиеви профили и ...
-
1,700 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
Клиентът ни търси да наеме за търговския си офис в гр. Пазарджик , комуникативни хора за позицията Административен персонал. Задачата на ...
-
ИНТРАМА е производител и вносител на машини и консумативи за хранително-вкусовата промишленост. Търговската и сервизна дейност се осъщ...
-
1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Марико ЕООД - гр. Свищов, търси да назначи технически сътрудник. Отговорности: приема стока работа на компютър отчитане на докумен...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
АДМИНИСТРАТИВЕН ТЪРГОВСКИ СПЕЦИАЛИСТ
Пълно описание
Основни отговорности за позицията:
- Извършва следпродажбено обслужване на клиентите;
- Ръководи проекти по създаване на нови продукти;
- Изготвяне на оферти и участване в договарянето на условията с клиентите
- Изготвяне отчети за дейността (Периодично);
- Планиране, координиране и контрол на ремонтни дейности в сградите;
- Прилагане и поддържане на вътрешния ред в управляваните обекти;
- Изграждане и поддържане на актуална база данни за клиенти и обекти;
- Съхраняване и обработване на необходимата документация съгласно нормативните изисквания;
- Координация на ежедневната работа между клиенти, изпълнители, хигиенисти и поддържащ персонал;
- Редовни посещения на обектите;
- Финансово отчитане – изготвяне на справки за приходи и разходи по обекти;
- Спазване и прилагане на ЗУЕС, ЗС, ЗУТ и други нормативни изисквания;
- Управление на процеса по събираемост на вземанията от клиенти;
- Способност за работа в екип;
- Умение за ефективно организиране на задачи и спазване на срокове;
- Високо ниво на компютърна грамотност;
- Умение за работа с клиенти
- Възможност и желание за пътуване (евентуално периодично)
- Опит в продажбата на услуги – предимство;
- Владеене на английски език.
- Трудов договор;
- Динамичното и разнообразно ежедневие и работна атмосфера.
- Актуална снимка;
- CV.
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.