Работа Административен Специалист
109 нови обяви за работа
-
Кои сме ние? В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната...
-
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
Всички видове транспорт - едно решение за доставяне на успех! Качи се на совалката, като офис служител с английски език! Идеалният канди...
-
Некст Логистик е водеща компания в България в сферата на транспорта и логистиката, с утвърдена репутация сред български и международни ...
-
1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Марико ЕООД - гр. Свищов, търси да назначи технически сътрудник. Отговорности: приема стока работа на компютър отчитане на докумен...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...
-
Хитачи Енерджи България ЕООД търси да назначи отговорен, сръчен и с умение за работа в екип служител. Задължения: · Етикетира материали,...
-
1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. СОФИЯ Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кариера в утвърдена компания! Търсим мотивир...
-
"НАД ДИЗАЙН" ЕООД е фирма, която се занимава с производство на мебели и е на пазара от 2015 г. Във връзка с увеличаване обема на работа, разра...
-
Технически сътрудник БСО За нас ЛЕВ ИНС - АКТИВНАТА СИГУРНОСТ С 29 години опит, ЛЕВ ИНС е безспорен лидер на българския застрахователен ...
-
2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
Голяма и утвърдена строителна компания, занимаваща се с обществени поръчки и промишлено строителство на територията на Лукойл Нефтохим...
-
Търсим Административен сътрудник в сферата на застраховането. Основни дейности: ⭕Администриране на застрахователни полици; ⭕Обработ...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания, лидер в дистрибуцията и логистиката на бързо оборотни ...
-
В „Милки груп био“ ЕАД вярваме, че успехът започва с хората. Ние градим екип от отдадени професионалисти, които споделят нашата страст к...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с над 20 години успешна история в Европа, ние имаме представителства в Чехия, Полша, България, Русия и Филипините. Вече 18 години сме сред лидерите в небанковото кредитиране на българския пазар и продължаваме да се развиваме.
Новото попълнение, което търсим за нашия екип е:
АДМИНИСТРАТИВЕН СПЕЦИАЛИСТ В ОТДЕЛ ПРОДАЖБИ И МАРКЕТИНГ
Как ще изглежда един твой ден при нас?
- Административно обезпечаване на част от процесите в търговските офиси на компанията – съгласуване на договори, изготвяне на справки и различни видове документация;
- Пазарни проучвания за закупуване на необходимата техника и материали;
- Комуникация с доставчици и контрагенти на компанията с цел навременно осигуряване на закупуване на необходимата техника и материали;
- Администриране на договори (за наем, за ремонти на офиси, за обслужване на техника) и друга съпътстваща документация;
Какво търсим у теб?
- Висше образование;
- Отлични компютърни умения – Word, Excel, Power Point;
- Организационни способности и самостоятелност при взимане на решения;
- Опит в сферата на продажбите и/или маркетинга ще се счита за предимство;
Какво ще получиш от нас?
- Коректни трудови взаимоотношения;
- Атрактивен социален пакет с ваучери за храна, допълнително здравно осигуряване, допълнителен годишен отпуск, гъвкаво работно време и много други;
- Възможност за развитие и обучения в рамките на компанията;
- Отлични условия на труд и шанс за кариерен растеж в международна среда.
Ако това звучи като предизвикателството, което търсиш, очакваме твоята кандидатура! Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.