Работа Административен Специалист
104 нови обяви за работа
-
ФЬОНИКС Фарма е част от PHOENIX Group - предпочитаният партньор за лесен и директен достъп до здравни продукти и услуги в цяла Европа. В Българи...
-
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в Бългaрия с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
ГЛ. СПЕЦИАЛИСТ НАЕМИ, ДИРЕКЦИЯ АДМИНИСТРАТИВНА Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и на...
-
Искаш да станеш част от екипа на голяма международна компания? За нас: Ние сме глобален дистрибутор на технологични продукти и услуги. Д...
-
Truckpoint е консултантска компания предоставящa иновативни услуги в транспортната индустрия. Вярваме, че работата е нещо повече от бюро или ...
-
Truckpoint е консултантска компания предоставящa иновативни услуги в транспортната индустрия. Вярваме, че работата е нещо повече от бюро или ...
-
Цех за производство на тестени изделия, търси да назнaчи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...
-
2,000 лв - 2,400 лв / месец (нето) от работодател
Основни отговорности: Приемане и проверка на финансово-счетоводни документи; Подреждaне, класиране и архивиране на документи и друга ин...
-
Офис администратор Интерлогистика осигурява висококaчествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа н...
-
Менпауър България е световен лидер в професионалните решения по подбор на персонал и управление на човешките ресурси. За наш партньор ...
-
Експерт Застраховане - Дирекция Застрaховане и осигуряване „Мусала Иншурънс Брокер” ООД е основана през 2007 г. с решение № 62 - ЗБ КФН. Наш...
-
1,240 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател
ПОДХОДЯЩИЯТ КАНДИДАТ ще се ангажира с: Водене на кaса; Води официалната кореспонденция и обезпечава информационния поток между фирмата ...
-
1,090 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компaнияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК "Български пощи" ЕАД търси да назначи служител нa длъжност: "Технически сътрудник", с място на работа: гр. София, Цен...
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Във ФЬОНИКС Фарма споделяме една кауза – да допринасяме за по-доброто бъдеще на здравеопазването. Вярваме, че в основата на успеха ни са хората. Хора, които споделят идеите си, имат активна позиция и искат да са по-добри във всичко, всеки ден. Хора, които подкрепяме, ценим и развиваме. Хора, на които предлагаме стабилност и сигурност.
Растем бързо, развиваме нови бизнеси, активно внедряваме различни дигитални решения в ежедневието си.
Хората избират да работят тук, защото учат много в динамичното ни ежедневие. Един екип сме и си помагаме. Една компания, но с много различни бизнеси, което означава реални възможности за хоризонтално и вертикално развитие.
Присъедини се към нас на позиция Административен специалист, част от отдел Болничен пазар.
Отговорности:
- Координира с лечебните заведения сключването на нови договори във връзка със спечелени обществени поръчки;
- Участва в изготвянето и изпращането на отчети към доставчиците, във връзка с дължими компенсации и отстъпки;
- Верифицира и администрира получените неустойки по договори с болниците;
- Изготвя и изпраща регулярни отчети към ексклузивните партньори на компанията;
- Подготвя справки и презентации за нуждите на отдела и Ръководството;
Изисквания:
- Висше образование;
- Oпит в поддържането на бизнес отношения с компании;
- Предимство е познаването на фармацевтичния бизнес;
- Отлична компютърна грамотност;
- Владеене на Английски език на добро ниво.
За успешното изпълнение на позицията са необходими:
- Умения за самоорганизиране и планиране;
- Способност за работа с голям обем информация;
- Внимание към детайла, допълнено от аналитични умения;
- Способност за работа под напрежение и спазване на крайни срокове;
- Способност за работа в екип;
- Инициативност, отговорност, лоялност.
Ние предлагаме:
- Работа в стабилна международна компания с водещи позиции на пазара в Европа;
- Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
- Въвеждащо обучение;
- Реални възможности за развитие и продължителна кариера;
- Мотивиращо възнаграждение и бонуси, обвързани с резултатите;
- Допълнително здравно застраховане, с включен дентален пакет;
- 200 лв. ваучери за храна;
- Спортни карти на преференциални цени;
- Корпоративни отстъпки за продукти и услуги;
- Подаръци за специални поводи;
- Специална програма от придобивки PHOENIX Family за семейства на служители.
Ако проявявате интерес към тази позиция и отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете актуална автобиография и снимка.
Ще се свържем само с одобрените кандидати.
Средна заплата за сектора
1,510 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.