Работа Административен Асистент

115 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Център за роботизирана рехабилитация „ReGo” разполага с първият в България уред за рехабилитация на долен крайник – Локомат Про. При нео...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Локация: Нестле България, Фабрика София, бул.Европа 128; Работно време: 8-часов работен ден, с плаващо начало на работния ден между 8:00 и 9:00 ча...

    07 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Търсим Асистент партньорства - ще се радваме да се присъединиш към нашия екип! Позицията е на пълен работен ден в офиса ни в град София и е...

    04 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Търсим Асистент партньорства - ще се радваме да се присъединиш към нашия екип! Позицията е на пълен работен ден в офиса ни в град Пловдив ...

    04 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "КАЗИНО УИН БЕТ" ЕООД е сред водещите компании в сферата на развлекателна индустрия в България. Локация: София, централен офис Работно вр...

    29 Jan 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим организиран и мотивиран Финансов и aдминистративен асистент, който да се присъедини към нашия екип. Основната роля на позицията в...

    06 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Winners Group(Уиннърс Грууп ЕООД) е компания, чиято мисия е да промени начина на разпространение на финансови продукти на българския пазар. Ние...

    12 Mar 2025 Още...
  • icon 1,500 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Клиентът ни търси да наеме за търговския си офис в гр. Пазарджик , комуникативни хора за позицията Административен персонал. Задачата на ...

  • icon 780 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов до...

  • icon 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

  • icon 1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Администратор офис - кв.Драгалевци Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Proxiad SEE is an IT Consulting and Software Development company, part of Proxiad Group France, with headquarters in Paris, over 25 years of industry experience, and 1300 + specialists. The Southeast Europe (SEE) branch employs 250+ professionals, op...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    11 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

icon 1,530 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в различни области на медицината.

Създадена през 2016 г., групата е обединение от лидерите в болничното здравеопазване в страната - Болница Токуда и City Clinic, заедно с един от най-големите здравни холдинги в Турция - Acibadem. Състои се от две болници в гр. София, една от които с две болнични бази, два диагностично-консултативни центъра и един медицински център в гр. Варна, в които работят над 2500 служители.

Аджибадем Сити Клиник УМБАЛ Младост и Аджибадем Сити Клиник УМБАЛ Сърдечно-съдов център са единствените лечебни заведения в България, акредитирани по международния стандарт за качество и безопасност в здравеопазването - Joint Commission International (JCI). Лечебните заведения от групата на Аджибадем Сити Клиник в България са част от международната организация IHH Healthcare Berhad и техният бранд Acibadem, базиран в Турция.

Във връзка с разширяване на дейността си, Аджибадем Сити Клиник Сърдечно-съдов център търси да назначи: Административен асистент

Основни дейности:

  • Координира информационния поток в административната структура.
  • Съставя график за срещите на ръководството.
Осъществява телефонна и електронна комуникация, записва и предава получените съобщения.
  • Поддържа списък с необходимите офис консумативи и се грижи за своевременното им осигуряване.
  • Отговаря за документооборота – завежда по установения ред входящата и изходящата писмена кореспонденция.
  • Следи за техническото състояние на използваната техника и при необходимост предприема мерки за своевременно отстраняване на повредите.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Много добра компютърна грамотност – MS Office;
  • Добри организационни умения;
  • Умение за работа в екип;
  • Комуникативност и лоялност.
  • Висше образование в сферата на бизнес администрацията се счита за предимство;
  • Английски език на добро ниво се счита за предимство.

Ние предлагаме:

  • Сигурно и редовно заплащане;
  • Безплатен транспорт по маршрут Мол „Парадайс“ – Аджибадем Сити Клиник УМБАЛ Сърдечно-съдов център по предварително определен график;
  • Безплатен транспорт по маршрута Перник – София – Перник;
  • Ваучери за храна на стойност 100 лв. нето на месечна база;
  • Работа в екип от професионалисти;
  • Възможност за развитие в една от водещите лечебни структури;
  • Допълнително здравно осигуряване за сметка на работодателя;
  • Възможност за допълнително здравно осигуряване на членовете на семейството на служителя;
  • Постоянен трудов договор с Аджибадем Сити Клиник УМБАЛ ЕООД.

Необходими документи:

  • Актуална автобиография.
Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Аджибадем Сити Клиник е администратор на лични данни и обработва информация за кандидатите за работа само и единствено за целите на подбора на кадри, в законоустановения шестмесечен срок и на основание съгласие. Администраторът събира данни, каквито кандидатът за работа е предоставил по собствено усмотрение. Администраторът не събира копия на документи. Относно правата на субектите на данни, начините за упражняването им и изобщо цялостнотия режим заобработка на данни при Администратора.

Средна заплата за сектора


1,530 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.