Работа Административен Асистент

105 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За наш клиент – медицински център „Искър“, търсим Административен Асистент (гъвкаво работно време). Административен Асистент Адрес: г...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...

    08 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Плесио Компютърс ЕАД е търговска компания в сферата на информационните технологии, телекомуникациите, офис-техниката, консумативите и ...

    03 Sep 2025 Още...
  • CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    22 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание на позицията: Търсим офис асистент, който да играе ключова роля в административната поддръжка на нашата компания. Вие ще бъдет...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Търсим кандидат за отдел резервации с Турски език Във връзка с разширяването на дейността, компанията търси отговорен и мотивиран канд...

  • icon 2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...

    14 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент,българска производствена компания търсим организиран и отговорен Технически сътрудник, който да подкрепя ежедневната оп...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент – утвърдена производствена компания, специализирана в изработката и асемблирането на спортни артикули, търсим мотивиран ...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Изисквания към кандидатите: висше/средно образование; умения за боравене с документооборот; опит в приоритизиране на задачи и водене на...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Кои сме ние? В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon 1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ### Преглед на длъжността Търсим динамичен и организиран човек, който да се присъедини към нашия екип като офис асистент – консултант на ...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание: Организиране и координация на офис дейностите – рецепция; консумативи; работа с офис техника; Административно подпомагане на...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...

    10 Oct 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Административен Асистент

ЕЙЧ АР МИ ООД
location_on гр. София

icon 1,580 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


За наш клиент – медицински център „Искър“, търсим Административен Асистент (гъвкаво работно време).

Административен Асистент Адрес: гр. София, ул. "Д. Хаджикоцев"88

Задължения:

  • Координиране организацията и провеждането на клинични изпитвания на нови лекарства;
  • Обучение в специфични дейности при провеждане на клиничните изпитвания;
  • Изготвяне, организация и съхранение на административни и медицински документи;
  • Подпомагане дейността на лекарите в центъра;
  • Работа със специализиран софтуер;
  • Преводи на документи.


Изисквания:

  • Висше или средно специално образование (не са необходими специализирани медицински познания);
  • Организираност, инициативност и експедитивност в работата;
  • Владеене на английски език;
  • Компютърна грамотност (MS Office);
  • Бързо възприемане на нова информация.


Центърът предлага:

  • Конкурентно възнаграждение, съобразено с отговорностите на позицията;
  • Възможности за придобиване на нови знания и умения;
  • Позитивна и динамична работна среда;
  • Гъвкаво работно време (примерен график: понеделник, вторник и петък - от 13:00 до 18:00, четвъртък - от 10:30 до 15:30).


HRme лиценз № 2424/ 18.12.2017

Средна заплата за сектора


1,580 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.