Работа Administrative Specialist
112 нови обяви за работа
-
1,400 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
В ПОДБОРА УЧАСТВАТ САМО КАНДИДАТИ ,ОБНОВИЛИ ДОКУМЕНТИТЕ СИ В НАСТОЯЩИЯ МЕСЕЦ-В СЛ.ОКТОМВРИ ### Отговорности Управление и организиране н...
-
1,470 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Офис асистент – оперативен отдел Bluesky Nails България е официален представител на международния бранд BLUESKY – лидер в производството на про...
-
1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Нашият клиент е утвърдена компания, предлагаща висококачествени дървообработващи машини и решения за мебелната индустрия. Търсим орга...
-
ТВОЯТ СТАРТ В СТРОИТЕЛСТВОТО ЗАПОЧВА ТУК! Строителна компания "Стартинг пойнт" ЕООД търси своя следващ екипен играч: „Асистент на главе...
-
Технически сътрудник За нас ЛЕВ ИНС - АКТИВНАТА СИГУРНОСТ С 29 години опит, ЛЕВ ИНС е безспорен лидер на българския застрахователен паза...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
Във връзка с разширяването на дейността, компанията търси отговорен и мотивиран кандидат в отдел "Резервации". Основни отговорности: Во...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
800 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...
-
Фирма Глас Дизайн ООД търси да назначи офис сътрудник. Изискванията към кандидатите са: средно ниво на владеене на английски език, начал...
-
Сладкарница „Нико“ е дългогодишна фирма от Асеновград, която се развива успешно, с утвърдени традиции и принципи, които се спазват от 200...
-
МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в България, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги...
-
търсим - СЪТРУДНИК В АДМИНИСТРАТИВЕН ОТДЕЛ Изисквания: Средно или висше образование: юридическо, бизнес администрация, или друго подхо...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
### Отговорности
- Управление и организиране на ежедневните административни операции и задачи в бек-офиса.
- Поддържане на база данни и обработка на документи
- Самоорганизираност
- Отлични комуникационни и организационни умения.
- Опит в администриране и управление на документи е предимство.
- Компютърна грамотност
- добри организаторски умения за работа с хора.
- няма изискване за пол
- Конкурентно възнаграждение и пакет с предимства.
- Възможности за професионално развитие и обучение.
- Приятелска и колегиална работна среда.
Какво е необходимо ? Да се обадите за включване в подбора 1.Ако сте абонат на Агенцията и имате документи,трябва да си актуализирате търсенето на работа за настоящия календарен месец чрез обаждане -лично,чрез съобщение на вайбър или обаждане на тел.0899779077 2.Да представите лично в офиса на НТС-БРЯНСКА 30 -СВ автобиография,2 цветни снимки или ксерокопия и копие на последната диплома!
Личната Ви информация е защитена съгласно Закона за защита на личните данни. На интервю ще бъдат поканени само одобрените кандидати.
АГЕНЦИЯ ЛИДЕР ИМА ЛИЦЕНЗ 2224//21.02.2017 г. от МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦ,ПОЛИТИКА
За всички обяви на АГЕНЦИЯТА натиснете по-долу-всички обяви на ЛИДЕРМ-7 ЕОО
Средна заплата за сектора
1,400 лв ~ 1,600 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.