Работа Административен Персонал
57 нови обяви за работа
-
Административен сътрудник, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме ...
-
DISCORDIA е водеща компания в областта на международния транспорт и логистика, член на Межднародната федерация на спедиторските сдружения (F...
-
Във връзка с разширяването на дейносттa си “СПС Комерс ” ЕООД търси да назначи – служители с немски език.Вторият език е предимство. Зад...
-
Курортен комплекс Албена е уникално съчетание на море, пясък, зеленинa и спокойствие. За милиони туристи от цял свят, Албена е предпочита...
-
За наш клиент търсим Технически асистент. Основни задължения и отговорности зa тази длъжност включват: Комуникация с търговски отдел и ...
-
Партньор на професионалисти – това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пост...
-
Технически сътрудник/Офис секретар Във връзка с разширяването нa дейността си, фирма занимаваща се с търговия на земеделска продукция и...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ПТО Професионална инженерингова компания с нaд 20 години опит: За разширяване на нашия екип, търсим мотивиран и отго...
-
АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в Бългaрия, предлага работа като офис асистент / office assistan...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
-
1,300 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Кореспондеция с клиенти и доставчици, завеждане на стоки, изготвяне нa документи и справки, отчитане на стоки и парични средства. Умения ...
-
1,010 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Заприхождаване на новодостaвената стока, изготвяне на заявки,организация на работния процес и персонала,контрол на търговска зала....
-
„Елит-П“ ЕООД, е компания с дългогодишен опит и традиции в производството и дистрибуция на ядки и сушени плодове. За нуждите нa отдел Адм...
-
1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
Голяма производствена компания търси опитен и креативен специaлист за позицията ОФИС АСИСТЕНТ С ОТЛИЧЕН АНГЛИЙСКИ ЕЗИК. Фирмата предла...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Кои сме ние – НИЕ СМЕ:
- Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи
- Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
- Гъвкави, оперативни и без бариери във вътрешната комуникация
УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:
- Цветни, интересни и стойностни личности
- Професионалисти със стремеж към максималното
- Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
- Изготвя и отговаря за придвижването на административна и друга документация
- Координира комуникацията с дирекциите в Банката, клиенти, партньори и други външни организации
- Организира и координира работни програми, срещи и други работни ангажименти на ръководителите и служителите в Банката
- Изготвя справки и отчети за дейността си и резултатите от нея
- Висше образование, като специалности в областта на банково дело, финанси, бизнес администрация, са конкурентно предимство
- Професионален опит на подобна позиция и/или в осъществяване и координация на административни дейности
- Ползване на английски език на добро ниво – писмено и говоримо
- Много добри компютърни умения (MS Office)
- Комуникативност и умения за работа в екип
- Аналитичност, проактивност, гъвкавост
- Дискретност и лоялност
- Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
- Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим
- Да получиш:
- Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
- Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
- Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване, спорт и отдих
За допълнителна информация можете да се свържете с Дирекция "Управление на Човешкия капитал", отдел "Вътрешни консултанти", тел. 02/9100100.
Средна заплата за сектора
1,450 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.