Работа Административен Сътрудник
86 нови обяви за работа
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
2,330 лв / месец (нето) от работодател
В Еконт сме убедени, че животът може да е лесен, стига всичко да бъде павилно вписано, подредено и проверено. Търсим специалист обработка ...
-
1,550 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
За наш уважаван партньор - производствена компания, търсим мотивиран и организиран Административен сътрудник с предишен ОПИТ, който да ...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
KiK Textilien, един от десетте най-големи търговци на дребно в Германия, който притежава над 4 200 магазина в Европа, e на българския пазар от 2020 го...
-
1,700 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Тръст-92 ЕООД е водеща търговска фирма с богата и дългогодишна история в сектора на продажби и логистика на бързооборотни хранител...
-
1,090 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Бъдете част от нашия екип в компанията, която е лидер в производството на популярни хранителни продукти в България. Ние произвеждаме люб...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към слу...
-
Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия на материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов ...
-
Технически сътрудник в Счетоводен отдел ПРЕСТИЖ е един от най-големите производители в хранително-вкусовата индустрия в България и паз...
-
1,550 лв / месец (нето) от работодател
Офис асистент Задължения: Обработка и изготвяне на приходно-разходни документи /фактури, заявки, договори, оферти, поръчки, протоколи/; ...
-
1,090 лв / месец (нето) от работодател
Дейността на касата е с пари, документи и хора. Работи се по график. Изискват се умение за работа с компютър, комуникативност, лоялност, от...
-
Фирма "Елтелком ООД,търси да назначи отговорна личност за позицията ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ИЗИСКВАНИЯ: Средно/Висше- техническо образов...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК към отдел Финансово-Административен
Задължения:
- попълване на информация в бази данни/в екселски таблици;
- изготвя справки за разпределяне разходите по бизнес сектори;
- ежедневно осчетоводяване на първични счетоводни документи в ERP софтуер;
- изготвяне текущи всекидневни и месечни справки;
- заместване на титуляра на рецепция при необходимост.
- най-малко средно икономическо образование;
- английски език – много добро ниво писмено и говоримо;
- компютърна грамотност – Microsoft Office;
- познаване и ползване на международни счетоводни стандарти (счита се за предимство);
- познаване и прилагане на данъчното законодателство и счетоводните стандарти (счита се за предимство);
- комуникативност, отговорност и умение за работа в екип;
- организираност, експедитивност и прецизност при изпълнение на служебните задължения.
- застраховка „Живот и медицински разходи“;
- ваучери за храна;
- работно време от понеделник - петък от 08:30 до 17:30;
- възможности за развитие.
Средна заплата за сектора
1,540 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.