Работа Административен Сътрудник
106 нови обяви за работа
-
За наш клиент – утвърдена производствена компания, специализирана в изработката и асемблирането на спортни артикули, търсим мотивиран ...
-
Кои сме ние? В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната...
-
Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопар...
-
Административен сътрудник, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме ...
-
АЙГЕР ИНЖЕНЕРИНГ ООД е семейна компания производител на нестандартно оборудване за клиенти от цял свят. Ние работим с нагласата “ Поло...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
търсим - СЪТРУДНИК В АДМИНИСТРАТИВЕН ОТДЕЛ Изисквания: Средно или висше образование: юридическо, бизнес администрация, или друго подхо...
-
Описание на позицията: Търсим офис асистент, който да играе ключова роля в административната поддръжка на нашата компания. Вие ще бъдет...
-
За Финансово-Счетоводния отдел на Макдоналдс България търсим да присъединим към своя екип от професионалисти нов служител на длъжност "...
-
За Финансово-Счетоводния отдел на Макдоналдс България търсим да присъединим към своя екип от професионалисти нов служител на длъжност "...
-
За наш клиент,българска производствена компания търсим организиран и отговорен Технически сътрудник, който да подкрепя ежедневната оп...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Изисквания към кандидатите: висше/средно образование; умения за боравене с документооборот; опит в приоритизиране на задачи и водене на...
-
Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...
-
1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
### Преглед на длъжността Търсим динамичен и организиран човек, който да се присъедини към нашия екип като офис асистент – консултант на ...
-
Описание: Организиране и координация на офис дейностите – рецепция; консумативи; работа с офис техника; Административно подпомагане на...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК
Пълно описание
Основни отговорности:
⭕Подпомагане на дейностите, свързани с документооборота по управление на персонала – назначения, освобождавания, болнични и други административни документи; ⭕Ежедневна координация и комуникация с външни партньори и доставчици (кетъринг, транспортни фирми и др.); ⭕Поддържане и актуализиране на присъствени списъци и вътрешна документация;
Изисквания:
✔️Средно или висше образование; ✔️Много добро ниво на английски език – писмено и говоримо; ✔️Шофьорска книжка, кат. В; ✔️Отлична компютърна грамотност (MS Office); ✔️Добри организационни и комуникативни умения, ориентация към детайла и отговорност в изпълнението на задачите;
Компанията предлага:
✅Конкурентно стартово възнаграждение; ✅Ваучери за храна; ✅Осигурен обяд; ✅Пълно въвеждащо обучение и подкрепа в процеса на адаптация; ✅Работно време: понеделник – петък, 08:00–17:00ч; ✅Възможност за служебен транспорт; ✅Приятна и спокойна атмосфера; ✅Работодател, който цени труда Ви; ✅Възможност за кариерно развитие.
Ако разпознавате себе си в описанието и имате желание да се развивате в динамична производствена среда, ще се радваме да получим Вашата автобиография!
Ей Ти Ейч Ар притежава лицензен номер 3341/09.06.2022 за предоставяне на услуги в областта на Човешките Ресурси
Средна заплата за сектора
2,410 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.