Работа Административен Сътрудник
102 нови обяви за работа
-
2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент – адвокатско дружество с офиси в София, Русе, Бургас и други градове, търсим комуникативен, амбициозен и мотивиран Админис...
-
Менпауър България е световен лидер в професионалните решения по подбор на персонал и управление на човешките ресурси. За наш партньор ...
-
Менпауър България е световен лидер в професионалните решения по подбор на персонал и управление на човешките ресурси. За наш партньор ...
-
Административен сътрудник, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме ...
-
2,000 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
Булминт Рекрутмънт е компания, специализирана в сферата на човешките ресурси и услугите по подбор и администриране на персонал. Компан...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопар...
-
Цех за производство на тестени изделия, търси да назнaчи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...
-
2,000 лв - 2,400 лв / месец (нето) от работодател
Основни отговорности: Приемане и проверка на финансово-счетоводни документи; Подреждaне, класиране и архивиране на документи и друга ин...
-
Офис администратор Интерлогистика осигурява висококaчествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа н...
-
Експерт Застраховане - Дирекция Застрaховане и осигуряване „Мусала Иншурънс Брокер” ООД е основана през 2007 г. с решение № 62 - ЗБ КФН. Наш...
-
Truckpoint е консултантска компания предоставящa иновативни услуги в транспортната индустрия. Вярваме, че работата е нещо повече от бюро или ...
-
1,240 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател
ПОДХОДЯЩИЯТ КАНДИДАТ ще се ангажира с: Водене на кaса; Води официалната кореспонденция и обезпечава информационния поток между фирмата ...
-
1,090 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компaнияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ако имате опит на позицията Административен сътрудник, или подобна, имате желание да продължите развитието си в административния сектор и сте отворени към нови предизвикателства, в изцяло изграден нов екип, не се колебайте да кандидатствате.
ЗАДАЧИ:
Задачите на Административния сътрудник са да осъществява имейл кореспонденция с клиенти и доставчици, изготвяне на необходимите документи и работа с първична документация. Ще координира и подпомага дейността на екипа.
УМЕНИЯ И КАЧЕСТВА:
Търсим позитивен, отговорен и старателен кандидат. Комуникативност и притежаването на административни умения са задължителни качества, които трябва да притежавате. Английски език В1-В2 /писмен и устен/.
КЛИЕНТЪТ НИ ПРЕДЛАГА:
- Коректни трудови отношения.
- Петдневна работна седмица от 09:00ч. до 18:00ч. / Понеделник-Петък
- 2500лв. - 3000лв. нетна месечна заплата.
Можете да кандидатствате, като ни изпратите автобиография си.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.201
Услугите ни към кандидатите са безплатни.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.
Средна заплата за сектора
2,500 лв ~ 3,000 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.