Работа Административен Сътрудник
109 нови обяви за работа
-
Търсим Административен сътрудник в сферата на застраховането. Основни дейности: ⭕Администриране на застрахователни полици; ⭕Обработ...
-
Кои сме ние? В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната...
-
Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопар...
-
АЙГЕР ИНЖЕНЕРИНГ ООД е семейна компания производител на нестандартно оборудване за клиенти от цял свят. Ние работим с нагласата “ Поло...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Описание на позицията: Търсим офис асистент, който да играе ключова роля в административната поддръжка на нашата компания. Вие ще бъдет...
-
„Белла България” АД е най-големият производител на хранителни продукти в страната и водещ представител на индустрията в Югоизточна Ев...
-
За Финансово-Счетоводния отдел на Макдоналдс България търсим да присъединим към своя екип от професионалисти нов служител на длъжност "...
-
За Финансово-Счетоводния отдел на Макдоналдс България търсим да присъединим към своя екип от професионалисти нов служител на длъжност "...
-
В "АРОМА"АД се грижим за здравето и красотата на хората, като произвеждаме висококачествени и достъпни натурални продукти. Компанията е ...
-
Всички видове транспорт - едно решение за доставяне на успех! Качи се на совалката, като офис служител с английски език! Идеалният канди...
-
Некст Логистик е водеща компания в България в сферата на транспорта и логистиката, с утвърдена репутация сред български и международни ...
-
1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Марико ЕООД - гр. Свищов, търси да назначи технически сътрудник. Отговорности: приема стока работа на компютър отчитане на докумен...
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Административен сътрудник
Пълно описание
Основни дейности: ⭕Администриране на застрахователни полици; ⭕Обработка на приходни и разходни фактури; ⭕Изготвяне на справки и отчети към застрахователни компании; ⭕Работа с онлайн банкиране; ⭕Поддръжка на Excel таблици, включително pivot таблици; ⭕Спазване на срокове и вътрешни процедури.
Изисквания: ✔️Икономическо образование и административен опит ще се считат за предимство; ✔️Добра компютърна грамотност, особено в Excel; ✔️Финансова култура; ✔️Отговорност към работата и екипа.
Предлагаме: ✅ Стандартно работно време: 09:00 – 18:00; ✅ Офис на удобно и комуникативно място в гр. Варна; ✅ Конкурентно възнаграждение; ✅ Приятна работна атмосфера и подкрепящ екип; ✅ Дългосрочен ангажимент и възможности за развитие.
Ако разпознавате себе си в това описание, очакваме с интерес Вашата автобиография.
Ей Ти Ейч Ар притежава лицензни номера: 3341/09.06.2022 за предоставяне на услуги в областта на Човешките Ресурси; 3471/28.01.2023 за посредническа дейност в други държави и 513/25.06.2025 за осигуряване на временна работа.
Средна заплата за сектора
1,290 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.