Работа Асистент Офис

117 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ОФИС АСИСТЕНТ Здравейте! Ние сме Пътностроителна компания и търсим нов член на екипа. Ние ценим качеството, иновациите и екипната работ...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОФИС АСИСТЕНТ Andrews/ е един от най-ярките символи на българската мода с повече от 30 години опит в създаването на мъжка мода. Ако Вие сте ком...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОФИС АСИСТЕНТ Andrews/ е един от най-ярките символи на българскатa мода с повече от 30 години опит в създаването на мъжка мода. Ако Вие сте ком...

    27 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...

    02 Feb 2024 Още...
  • icon 2,700 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Изисквания към кандидатите: Предишен опит на подобна позиция. Отлични компютърни познания, работа с МS Office, включително и такива за рабо...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    “ДИМС-92” ЕООД е лидер в търговията с луксозни подаръци със собствена верига магазини в цялата страна , както и няколко онлайн - магазина....

    07 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Строително-инвестиционна компания търси организирана и отговорна личност със силно изявени комуникативни умения, опит в строителния б...

    04 Mar 2025 Още...
  • icon 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Задължения: Обработка и изготвяне на приходно-разходни документи /фактури, заявки, договори, оферти, поръчки, протоколи/; Изготвяне на с...

    04 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов договор и пълни осигуро...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    17 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    05 Feb 2025 Още...
  • icon 1,160 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...

    07 Mar 2025 Още...
  • icon 1,700 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Голяма и утвърдена компания в производството на PVC профили разширява своя екип и търси мотивиран и организиран Офис асистент с турски ез...

    25 Feb 2025 Още...
  • icon 1,010 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент, вносител и дистрибутор на реномирани мaрки италиански кафе машини, капсули, кафе на зърна, мляно кафе и аксесоари, търсим д...

    04 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Балев Био ЕООД е вносител и дистрибутор на био храни и органични продукти от 2008 годинa. За склада на фирмата търсим ОФИС АСИСТЕНТ СКЛАД. ...

    05 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Офис Асистент

ПСК ПЪТСТРОЙ EООД
location_on гр. Стара Загора

icon 1,070 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


ОФИС АСИСТЕНТ

Здравейте! Ние сме Пътностроителна компания и търсим нов член на екипа. Ние ценим качеството, иновациите и екипната работа. Ако и за вас е така кандидатствайте по обявата и се присъиденете към екипа ни!

ОФИС АСИСТЕНТ

Изисквания:

  • Работен английски език ще се счита за предимство;
  • Отлично владеене на основни програмни приложения;
  • Умение за работа с офис техника;
  • Отговорност, инициативност, организираност и комуникативност;
  • Работа със социални медии
Отговорности:
  • Приема обаждания от клиенти и води кореспонденция;
  • Подпомага комуникацията във фирмата;
  • Води, организира и контролира текущата фирмена кореспонденция;
  • Комуникира и кореспондира с консултантски фирми – доставчици
Ние предлагаме:
  • Трудов договор;
  • Професионална работна среда;
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Средна заплата за сектора


1,070 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.