Работа Офис Администратор
95 нови обяви за работа
-
1,500 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
Основната дейност на Спиди е свързана с предлагането на куриерски и транспортни услуги от врата до врата с фирмен транспорт. За времето ...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител за свой офис. Основ...
-
Цех за производство на тестени изделия, търси да назначи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...
-
1,200 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Еконт Севлиево, ул. Никола Петков 41а търси талант. Нашият човек: е отговорен. За него всичко е лично; е комуникативен. Може да обясни какв...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
1,710 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
1,710 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
- Работа с подемна техника - стакер, транспалетна количка. Tоваро-разтоварна дейност. Пряка комуникация с клиенти . Работа със специализи...
-
1,470 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис - кв.Драгалевци Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти...
-
Във връзка с разширяването на дейността си, фирма "Веси Травъл" ЕООД търси да назначи служители на длъжността „Офис администратор / вода...
-
700 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...
-
1,940 лв / месец (нето) от работодател
Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти ще бъдеш лицето на Еконт и ще помаг...
-
1,710 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
За наш партньор, производствена компания, търсим да назначим отговорен кандидат на позиция: Администратор в офис Експедиция Основни за...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Компанията предлага свободна позиция за "Офис Администратор".
Описание:
- Организира цялостната дейност по предаването и навременното приемане на пратки на/от клиенти в офиса;
- Носи отговорност относно изготвените първични документи и парични средства, като следи за финансовата дисциплина в офиса;
- Дава информация за предлаганите от фирмата услуги на клиенти;
- Ежедневно въвежда данни от товарителници в специализиран софтуер на Компанията.
- Средно образование, висше е предимство;
- Компютърна грамотност /MS office/;
- Комуникативност;
- Умения за работа с пари;
- Умения за работа в екип;
- Предишен опит, свързан с работа с клиенти или на подобна позиция е предимство.
Средна заплата за сектора
1,500 лв ~ 1,900 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.