Работа Офис Администратор
130 нови обяви за работа
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
1,800 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател
Оберон-Х ООД е една от първите български компании, занимаващи се пакетиране и търговия на зърнени храни и мед и консервирани храни. И тъй ...
-
1,400 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Оберон-Х ООД е една от първите български компании, занимаващи се пакетиране и търговия на зърнени храни и мед и консервирани храни. И тъй ...
-
2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Да бъдеш лицето на бранд, който всеки ден прави живота на 4 милиона българи по-лек. И да надхвърляш очакванията на всеки човек с личната си...
-
2,100 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
Да бъдеш лицето на бранд, който всеки ден прави живота на 4 милиона българи по-лек. И да надхвърляш очакванията на всеки човек с личната си...
-
1,600 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител за свой офис. Основ...
-
1,600 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител за свой офис. Основ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Администраторите са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда....
-
2,170 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
Да бъдеш лицето на бранд, който всеки ден прави живота на 4 милиона българи по-лек. И да надхвърляш очакванията на всеки човек с личната си...
-
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
1.координара и контролира заявки и правилното им заприхождаване 2.договаря и контролира начин на изписване на доставки с доставчиците 3.з...
-
2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...
-
2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Да бъдеш лицето на бранд, който всеки ден прави живота на 4 милиона българи по-лек. И да надхвърляш очакванията на всеки човек с личната ...
-
800 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...
-
800 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За наш клиент, компания - представител на висококачествени вина , търсим позитивен, мотивиран и отговорен човек за позицията:
Офис администратор
Отговорности:
- Приемане и обработка на заявки от клиенти и партньори;
- Изготвяне на фактури и други административни документи;
- Координиране на ежедневните задачи в офиса;
- Подпомагане на екипа и ръководството при нужда.
Изисквания:
- Средно или висше образование;
- Опит на сходна позиция - минимум 1 година;
- Добри организационни и комуникативни умения;
- Много добра компютърна грамотност.
Компанията предлага:
- Трудов договор, реално осигуряване;
- Допълнително здравно осигуряване+мултиспорт карта;
- Стандартно работно време - понеделник - петък;
- Конкурентно възнаграждение.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при строга конфиденциалност и стриктно спазване на процедурите, регламентирани в ЗЗЛД. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете ни актуална автобиография.
СиТийм ООД е лицензиран посредник към Националната Агенция по Заетостта с лиценз № 1881/18.05.2015 г.
Средна заплата за сектора
1,580 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.