Работа Офис Администратор
76 нови обяви за работа
-
1,400 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
ПД – Лусин Експрес си търси АМБИЦИОЗНА и ВИСОКО МОТИВИРАНА личност за длъжността ОФИС АДМИНИСТРАТОР за офис в гр. Пловдив Описание: Под...
-
"Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма работеща в сферта нa недвижимото имущество, хотелиeрство и ресторантьорство. Търсим да назначим ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
- Работа с подемна техника - стaкер, транспалетна количка. Tоваро-разтоварна дейност. Пряка комуникация с клиенти . Работа със специализир...
-
1,470 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
1,470 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти ще бъдеш лицето на Еконт и ще помаг...
-
1,470 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти ще бъдеш лицето на Еконт и ще помаг...
-
Офис администратор GLS отдел международни пратки Интерлогистикa осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С при...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
ОФИС АСИСТЕНТ Andrews/ е един от най-ярките символи на българскатa мода с повече от 30 години опит в създаването на мъжка мода. Ако Вие сте ком...
-
1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
„НИКИ” ООД е семейна фирма, основана през 1994г. През годините преминaваме през много трансформации (10г. сме били успешен и верен партньор ...
-
1,010 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Трейдинг Продукшън ЕООД гр.Ловеч предоставя свободно работно място за офис сътрудник с компютърна грaмотност и шофьорска книжка катВ.По...
-
Търсим кандидат за отдел резервации с Турски език Във връзкa с разширяването на дейността, компанията търси отговорен и мотивиран канди...
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...
-
Winners Group(Уиннърс Грууп ЕООД) е компания, чиято мисия е да промени начина нa разпространение на финансови продукти на българския пазар. Ние ...
-
Winners Group(Уиннърс Грууп ЕООД) е компания, чиято мисия е да промени начина нa разпространение на финансови продукти на българския пазар. Ние ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ОФИС АДМИНИСТРАТОР
1,400 лв ~ 1,800 лв / месец
Пълно описание
ОФИС АДМИНИСТРАТОР за офис в гр. Пловдив
Описание: Подходящият кaндидат ще се ангажира с:
- Организиране на делови срещи с потенциални клиенти и партньори;
- Организиране на делови срещи с настоящи клиенти;
- Работа с касов апарат.
- Извършване на първично счетоводство,
- Изготвяне на договори, споразумения, анекси и др.;
- Поддържане на архив
- Изготвяне на договори и споразумения, свързани с дейността на фирмата;
- Координиране на Ремонтни дейности в различните обекти;
- Създаване и поддържане актуална база данни за всички клиенти;
- Водене и съхраняване според изискванията на базата данни всички необходими формуляри и документи;
- Координиране на дейности и задачи свързани с ежедневната работа между отделите;
- Изготвяне на справки, предложения и друга информация към Управителя на фирмата;
- Изготвяне на стратегии към различни категории клиенти;
- Отговаря за отчетността и изготвя периодични финансови справки.
- Подходящо за длъжността образование
- Компютърна грамотност. Работа с MS Office (Word;Excell) и Интернет
- Опит в работата със счетоводни документи
- Координиране документно потока към и от отдел счетоводство
- Умения за следване на инструкции
- Умения за презентиране на оферти
- Отговорност и коректност
- Прецизност при изпълнение на служебните ангажименти
- Самоинициатива
- Лоялност
- Представителен външен вид
- Умение за работа в екип
- Умения за работа с клиенти
- Умения за работа в динамична среда
- Умения за подреждане на приоритети
- Умения за спазване на срокове
- Добра компютърна грамотност
- Добри комуникативни умения
- Добра концентрация
- Висока конфиденциалност
- Позитивност и желание за успешна реализация
- Предишен опит на подобна позиция ще се счита за предимство
- Работно време: 5 дневна работна седмица от 8:30ч до 17:30ч с включена почивка от 1 час
- Трудов договор и осигуровки;
- Възнаграждение отговарящо на постигнатите резултати;
- Отлична възможност за професионална изява и развитие;
- Автобиография;
- Актуална снимка;
- Мотивационно писмо /предимство/;
- Приложена писмена препоръка от предишен работодател /предимство/;
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Средна заплата за сектора
1,400 лв ~ 1,800 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.