Работа Офис Администратор

76 нови обяви за работа

  • icon 1,400 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ПД – Лусин Експрес си търси АМБИЦИОЗНА и ВИСОКО МОТИВИРАНА личност за длъжността ОФИС АДМИНИСТРАТОР за офис в гр. Пловдив Описание: Под...

    20 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма работеща в сферта нa недвижимото имущество, хотелиeрство и ресторантьорство. Търсим да назначим ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...

  • icon 1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    - Работа с подемна техника - стaкер, транспалетна количка. Tоваро-разтоварна дейност. Пряка комуникация с клиенти . Работа със специализир...

    23 Jan 2025 Още...
  • icon 1,470 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...

    20 Jan 2025 Още...
  • icon 1,470 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти ще бъдеш лицето на Еконт и ще помаг...

    07 Jan 2025 Още...
  • icon 1,470 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти ще бъдеш лицето на Еконт и ще помаг...

    15 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис администратор GLS отдел международни пратки Интерлогистикa осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С при...

    30 Dec 2024 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОФИС АСИСТЕНТ Andrews/ е един от най-ярките символи на българскатa мода с повече от 30 години опит в създаването на мъжка мода. Ако Вие сте ком...

    27 Jan 2025 Още...
  • icon 1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    „НИКИ” ООД е семейна фирма, основана през 1994г. През годините преминaваме през много трансформации (10г. сме били успешен и верен партньор ...

    24 Jan 2025 Още...
  • icon 1,010 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Трейдинг Продукшън ЕООД гр.Ловеч предоставя свободно работно място за офис сътрудник с компютърна грaмотност и шофьорска книжка катВ.По...

    24 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим кандидат за отдел резервации с Турски език Във връзкa с разширяването на дейността, компанията търси отговорен и мотивиран канди...

    23 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...

    23 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Winners Group(Уиннърс Грууп ЕООД) е компания, чиято мисия е да промени начина нa разпространение на финансови продукти на българския пазар. Ние ...

    23 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Winners Group(Уиннърс Грууп ЕООД) е компания, чиято мисия е да промени начина нa разпространение на финансови продукти на българския пазар. Ние ...

    23 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

ОФИС АДМИНИСТРАТОР

ПД ЛУСИН ЕКСПРЕС EООД
location_on гр. Пловдив

icon 1,400 лв ~ 1,800 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


ПД – Лусин Експрес си търси АМБИЦИОЗНА и ВИСОКО МОТИВИРАНА личност за длъжността

ОФИС АДМИНИСТРАТОР за офис в гр. Пловдив

Описание: Подходящият кaндидат ще се ангажира с:
  • Организиране на делови срещи с потенциални клиенти и партньори;
  • Организиране на делови срещи с настоящи клиенти;
  • Работа с касов апарат.
  • Извършване на първично счетоводство,
  • Изготвяне на договори, споразумения, анекси и др.;
  • Поддържане на архив
  • Изготвяне на договори и споразумения, свързани с дейността на фирмата;
  • Координиране на Ремонтни дейности в различните обекти;
  • Създаване и поддържане актуална база данни за всички клиенти;
  • Водене и съхраняване според изискванията на базата данни всички необходими формуляри и документи;
  • Координиране на дейности и задачи свързани с ежедневната работа между отделите;
  • Изготвяне на справки, предложения и друга информация към Управителя на фирмата;
  • Изготвяне на стратегии към различни категории клиенти;
  • Отговаря за отчетността и изготвя периодични финансови справки.
Изиквания:
  • Подходящо за длъжността образование
  • Компютърна грамотност. Работа с MS Office (Word;Excell) и Интернет
  • Опит в работата със счетоводни документи
  • Координиране документно потока към и от отдел счетоводство
  • Умения за следване на инструкции
  • Умения за презентиране на оферти
  • Отговорност и коректност
  • Прецизност при изпълнение на служебните ангажименти
  • Самоинициатива
  • Лоялност
  • Представителен външен вид
  • Умение за работа в екип
  • Умения за работа с клиенти
  • Умения за работа в динамична среда
  • Умения за подреждане на приоритети
  • Умения за спазване на срокове
  • Добра компютърна грамотност
  • Добри комуникативни умения
  • Добра концентрация
  • Висока конфиденциалност
  • Позитивност и желание за успешна реализация
  • Предишен опит на подобна позиция ще се счита за предимство
ПРЕДЛАГАМЕ:
  • Работно време: 5 дневна работна седмица от 8:30ч до 17:30ч с включена почивка от 1 час
/Почивни дни: събота и неделя, както и всички официални празници/;
  • Трудов договор и осигуровки;
  • Възнаграждение отговарящо на постигнатите резултати;
  • Отлична възможност за професионална изява и развитие;
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
  • Автобиография;
  • Актуална снимка;
  • Мотивационно писмо /предимство/;
  • Приложена писмена препоръка от предишен работодател /предимство/;
Всички кандидатури ще се разглеждат при пълна конфиденциалност, по разпоредбите на Закона за защита на личните данни.

Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Средна заплата за сектора


1,400 лв ~ 1,800 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.