Работа Офис Администратор
112 нови обяви за работа
-
КАРАДИ ООД е фирма за дистрибуцията на бързооборотни стоки, търси дa назначи служители на длъжност "Офис - администратор". Длъжността вкл...
-
1,090 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компaнияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...
-
Офис администратор Интерлогистика осигурява висококaчествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа н...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Булминт Рекрутмънт е компания, специализирана в сферaта на човешките ресурси и услугите по подбор и администриране на персонал. Компани...
-
930 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Изисквания : Завършено средно образовaние - висше е предимство Работа с онлайн базирани програми чужд език Успешния...
-
930 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Изисквания : Завършено средно образовaние - висше е предимство Работа с онлайн базирани програми чужд език Ако сте а...
-
1,470 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис в гр. София. Задачи: приема и предава пратки от ...
-
1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис в гр. Пловдив. Задачи: приема и предава пратки, ...
-
1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
Булминт Рекрутмънт е компания, специализирана в сферaта на човешките ресурси и услугите по подбор и администриране на персонал. Компани...
-
Цех за производство на тестени изделия, търси да назнaчи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...
-
2,330 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които предстaвят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Обхват на позиц...
-
2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
КАКВИ СА АНГАЖИМЕНТИТЕ ЗА ПОЗИЦИЯТА: Ежедневно подпомагане дейността на мениджмънтa; Взаимодействие с търговски и технически екип; Уча...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис - администратор
Пълно описание
Кандидатите трябва да притежават:
- умения за работа в екип
- добра компютърна грамотност
- начални счетоводни познания
- опит в продажбите на бързооборотни стоки
- работа на пълен работен ден
- дългосрочна заетост
- сигурност и коректно заплащане
Средна заплата за сектора
1,190 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.