Работа Офис Администратор

95 нови обяви за работа

  • icon 1,500 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основната дейност на Спиди е свързана с предлагането на куриерски и транспортни услуги от врата до врата с фирмен транспорт. За времето ...

    18 Mar 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител за свой офис. Основ...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Цех за производство на тестени изделия, търси да назначи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon 1,200 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Еконт Севлиево, ул. Никола Петков 41а търси талант. Нашият човек: е отговорен. За него всичко е лично; е комуникативен. Може да обясни какв...

    03 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...

  • icon 1,710 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...

    26 Mar 2025 Още...
  • icon 1,710 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...

    25 Mar 2025 Още...
  • icon 1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    - Работа с подемна техника - стакер, транспалетна количка. Tоваро-разтоварна дейност. Пряка комуникация с клиенти . Работа със специализи...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon 1,470 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...

    14 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...

  • icon 1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Администратор офис - кв.Драгалевци Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с разширяването на дейността си, фирма "Веси Травъл" ЕООД търси да назначи служители на длъжността „Офис администратор / вода...

    24 Mar 2025 Още...
  • icon 700 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon 1,940 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти ще бъдеш лицето на Еконт и ще помаг...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon 1,710 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш партньор, производствена компания, търсим да назначим отговорен кандидат на позиция: Администратор в офис Експедиция Основни за...

    25 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Офис Администратор

Speedy
location_on гр. Нова Загора

icon 1,500 лв ~ 1,900 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Основната дейност на Спиди е свързана с предлагането на куриерски и транспортни услуги от врата до врата с фирмен транспорт. За времето от основаването на фирмата до сега, Спиди се наложи като лидер на пазара за куриерски услуги в България и e предпочитан партньор и доставчик.

Компанията предлага свободна позиция за "Офис Администратор".

Описание:

  • Организира цялостната дейност по предаването и навременното приемане на пратки на/от клиенти в офиса;
  • Носи отговорност относно изготвените първични документи и парични средства, като следи за финансовата дисциплина в офиса;
  • Дава информация за предлаганите от фирмата услуги на клиенти;
  • Ежедневно въвежда данни от товарителници в специализиран софтуер на Компанията.
Изисквания:
  • Средно образование, висше е предимство;
  • Компютърна грамотност /MS office/;
  • Комуникативност;
  • Умения за работа с пари;
  • Умения за работа в екип;
  • Предишен опит, свързан с работа с клиенти или на подобна позиция е предимство.
Ако отговаряте на посочените изисквания и имате желание да се присъедините към нашия екип, моля кандидатствайте по обявата, като изпратите работна автобиография и актуална снимка.

Средна заплата за сектора


1,500 лв ~ 1,900 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.7
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.3
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.1
icon icon icon icon icon
Колеги
2.4
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.2
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.3
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.3
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.2
icon icon icon icon icon
Управление

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.