Работа Office Assistant
109 нови обяви за работа
-
ZenTeli Ltd. — We're Hiring! Position: Office Assistant Location: Sofia, Bulgaria Join Our Growing Team! ZenTeli Ltd., based in Sofia, works in direct partnership with one of the largest bankruptcy law firms in the United States. Our U.S. partner ...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are currently searching for a communicativ...
-
HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are currently searching for a communicativ...
-
СТАРС 94 ООД е Българска фирма с традиции и опит във внос и дистрибуция на авточасти, масла, акумулатори и консумативи. Със своята 30 годишн...
-
We are Cash Credit – a leading lending company, known for its innovative approach and extremely fast and transparent customer service. Our customers are at the heart of everything we do, and our team is the driving force behind our achievements. To...
-
IBI Co. Ltd., licensed under certificate number 2981 for conducting recruitment services in Bulgaria, is offering a position with opportunities for development as a Back Office Assistant in trade (wholesale and retail). Our client is a rapidly growin...
-
ФЬОНИКС Фарма е част от PHOENIX Group - предпочитания партньор за лесен и директен достъп до здравни продукти и услуги в цяла Европа. В България...
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Офис Асистент кв. Сухата река Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния и...
-
Повече от 20 години SUNSYSTEM, част от „НЕС – Нови Енергийни Системи“, създава висококачествени български продукти, признати и предпочитани ...
-
Търсим мотивиран технически сътрудник производство, който да се присъедини към нашия екип и активно да допринася за ефективното и качес...
-
2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Да бъдеш лицето на бранд, който всеки ден прави живота на 4 милиона българи по-лек. И да надхвърляш очакванията на всеки човек с личната ...
-
Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...
-
МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в България, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги...
-
2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Да бъдеш лицето на бранд, който всеки ден прави живота на 4 милиона българи по-лек. И да надхвърляш очакванията на всеки човек с личната си...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
OFFICE ASSISTANT
Пълно описание
Join Our Growing Team! ZenTeli Ltd., based in Sofia, works in direct partnership with one of the largest bankruptcy law firms in the United States. Our U.S. partner provides financial relief services to thousands of clients in Illinois, Georgia, and Texas. As we continue to expand, we're looking for a proactive and organized Office Assistant to support our local team and contribute to our administrative and accounting functions.
Why Work With Us?
Competitive salary packages
Flexible working hours
Friendly and collaborative work environment
Opportunities for professional growth and development
About the Role This is a dual-role position. As an Office Assistant, you’ll handle day-to-day administrative responsibilities, including office coordination, HR assistance, vendor communication, and event planning. Simultaneously, you will support our Accounting Team, taking part in routine financial and administrative tasks that help drive the operational success of our business.
Key Responsibilities
Managing business communication via phone and email
Coordinating office logistics and supply needs
Organizing internal company events and team-building activities
Liaising with vendors and overseeing payment processes
Performing a variety of administrative duties to support daily operations
What We’re Looking For
Prior experience in a similar administrative or office management role is a plus
Excellent English communication skills (both written and spoken)
Proactive, reliable, and capable of working independently
Proficiency in Microsoft Office (Excel, Word)
Strong organizational and problem-solving abilities
What We Offer
Flexible working hours
A supportive environment to learn and grow
Autonomy to solve real-world business problems
A chance to be part of a dynamic, international team
Interested? Send your CV in English to join our team and grow with us!
Средна заплата за сектора
1,570 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.