Работа Office Assistant
104 нови обяви за работа
-
2,250 лв / месец (нето) от работодател
Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...
-
OCEANFENDERS EOOD is being regarded as the most innovative brand in the fenders market since 1985. We are looking for qualified and talented people, which are full of energy and have innovative ideas, and willingness for development in their career. ...
-
Executive Office Assistant We are: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We re...
-
Office Manager, Executive assistant VM Finance Group is a Bulgarian economic group which manages a portfolio of 8 companies in various industries, including FMCG distribution, logistics, media, advertising and education. A high recognition for our i...
-
Office Coordinator/Administrative Assistant Spirit of the Role: Provide administrative support to our employees, guests and visitors. The responsibilities are diverse and may include: workspace set-up, catering, document flow, floor support & other...
-
2,150 лв - 2,540 лв / месец (нето) от работодател
Top Rent A Car is leading international car rental company with branches in Romania and Bulgaria . We operate with one of the largest car fleet which currently consists of over 3000 new cars. We offer national coverage of the service through more tha...
-
2,150 лв - 2,540 лв / месец (нето) от работодател
Top Rent A Car is leading international car rental company with branches in Romania and Bulgaria . We operate with one of the largest car fleet which currently consists of over 3000 new cars. We offer national coverage of the service through more tha...
-
Офис-сътрудник в отдел снабдяване / office assistant in supply department
Фортекс Нутрасютикалс Оодгр. София
Офис-Сътрудник в Отдел Снабдяване / Office Assistant in Supply Department Фортекс Нутрасютикалс ООД е динамично развиваща се българска компания, която р...
-
1,090 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Бъдете част от нашия екип в компанията, която е лидер в производството на популярни хранителни продукти в България. Ние произвеждаме люб...
-
1,550 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
За наш уважаван партньор - производствена компания, търсим мотивиран и организиран Административен сътрудник с предишен ОПИТ, който да ...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към слу...
-
Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия на материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов ...
-
Технически сътрудник в Счетоводен отдел ПРЕСТИЖ е един от най-големите производители в хранително-вкусовата индустрия в България и паз...
-
1,550 лв / месец (нето) от работодател
Офис асистент Задължения: Обработка и изготвяне на приходно-разходни документи /фактури, заявки, договори, оферти, поръчки, протоколи/; ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Main Responsibilities:
- Organizing and managing all office related queries, actions (ordering office supply, key contact in communication with office building, coordinates the communication with cleaning company etc)
- Ensuring the appropriate documentation of the activities
- Supporting functional leaders and management team with assistance if required
- Coordinating and supporting the contract signature process
- Supporting the onboarding of new colleagues
- Taking incoming calls, welcoming guest
- Managing the post and curriers
- Administrative tasks related to the team, events, projects she/he coordinate, following up budget and invoicing
- Other support as and when required.
- Higher Education (Preferably Bachelor degree) with administrative oriented subjects is preferred
- Minimum 2 years professional experience, preferably in an international company
- Dedication, multi-tasking, hard worker, accuracy, well organized
- Proficient knowledge of Bulgarian and English
- Knowledge of accurate administrational and documentational procedures
- IT competent to learn and use different systems
- Excellent remuneration and benefits
- Excellent opportunity for gaining experience in a worldwide leader
- Opportunity for career growth in the company
- Full time and long-term position
- Convenient office location with access to public transport
Средна заплата за сектора
2,250 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.