Работа Administrative Specialist
112 нови обяви за работа
-
Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопар...
-
Основни задължения: Водене на кореспонденция с контрагенти (доставчици и клиенти) по телефон и през имейл; Работа с база данни и офис тех...
-
1,800 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател
Оберон-Х ООД е една от първите български компании, занимаващи се пакетиране и търговия на зърнени храни и мед и консервирани храни. И тъй ...
-
1,400 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Кореспондеция с клиенти и доставчици, завеждане на стоки, изготвяне на документи и справки, отчитане на стоки и парични средства. Умения ...
-
„Кей Енд Ви“ ООД е с богат 17 годишен опит в сферата на услугите. Дружеството развива дейност в няколко пера – като кухня-майка за кетъри...
-
1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...
-
1,940 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Наш партньор – водещ производител на метални конструкции – търси организиран и комуникативен офис асистент, който да се включи активно...
-
Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...
-
АЙГЕР ИНЖЕНЕРИНГ ООД е семейна компания производител на нестандартно оборудване за клиенти от цял свят. Ние работим с нагласата “ Поло...
-
MyCredit е небанкова финансова институция, специализирана в отпускането на потребителски заеми от 100 до 200 000 лв на лица с доказан и недоказан...
-
Търсим офис асистент за нашия екип в Пловдив. Ако си усмихната, организирана личност и умееш да работиш под напрежение, ще се радваме да с...
-
За наш клиент – медицински център „Искър“, търсим Административен Асистент (гъвкаво работно време). Административен Асистент Адрес: г...
-
Описание на позицията: Търсим офис асистент, който да играе ключова роля в административната поддръжка на нашата компания. Вие ще бъдет...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
1.координара и контролира заявки и правилното им заприхождаване 2.договаря и контролира начин на изписване на доставки с доставчиците 3.з...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Благодарение на непрестанните усилия на екипа ни,успяхме да станем #1 оценена компания за коли под наем в България (според ReviewCentre, TrustPilot, GoogleLocal) и продължаваме да подобряваме качеството на услугата чрез професионално обслужване, технически иновации, нови автомобили и конкурентни цени
Във връзка с разширяване на дейността си Top Rent A Car търси да назначи Административен сътрудник за офиса си в гр. София с възможност и за непълен работен ден
Описание на длъжността:
- Обработка и контрол на вътрешно фирмени документи;
- Води фирмената документация;
- Въвеждане и поддържане на база данни (архив на документи);
- Подготвя справки и ежемесечни отчети;
- Други спомагателни офис дейности.
Изисквания към кандидатите:
- Подходящо образование – Счетоводството и Контрол/Финанси/ Публична администрация ;
- Опит в работа с документи и комуникация с държавни/общински институции
- Работа с МS Office – Word, Excel, Internet;
- Високо чувство за лоялност и отговорност;
- Подреденост, систематичност и аналитични умения;
- Умения за самостоятелна работа и за работа в екип;
- Изпълнение на поставените задачи в определени срокове;
- Отлични комуникативни умения;
Ние предлагаме:
- динамична, разнообразна и интересна работа в екип от професионалисти;
- възможност за професионална реализация в непрестанно развиваща се компания;
- трудов договор, социални и здравни осигуровки;
- въвеждащо фирмено обучение;
- допълнителна здравна застраховка- луксозен пакет;
- карта за спорт;
- участия в различни обучения, развиващи професионалните и личностни качества на служителите;
- специални отстъпки за горива, застраховки, наем на автомобил;
- юбилеен бонус;
- тиймбилдинг събития;
- 5- дневна работна седмица;
- от 20 до 23 дни платен отпуск;
Моля, автобиографии да подават само кандидатите, отговарящи на посочените изисквания. Одобрените кандидати по документи, ще бъдат поканени на интервю. Кандидатурите ще бъдат разгледани при стриктна конфиденциалност и спазване на ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
1,580 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.