Работа Administrative Specialist

112 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопар...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основни задължения: Водене на кореспонденция с контрагенти (доставчици и клиенти) по телефон и през имейл; Работа с база данни и офис тех...

    09 Oct 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Оберон-Х ООД е една от първите български компании, занимаващи се пакетиране и търговия на зърнени храни и мед и консервирани храни. И тъй ...

    09 Oct 2025 Още...
  • icon 1,400 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Кореспондеция с клиенти и доставчици, завеждане на стоки, изготвяне на документи и справки, отчитане на стоки и парични средства. Умения ...

    09 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Кей Енд Ви“ ООД е с богат 17 годишен опит в сферата на услугите. Дружеството развива дейност в няколко пера – като кухня-майка за кетъри...

    09 Oct 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...

    09 Oct 2025 Още...
  • icon 1,940 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Наш партньор – водещ производител на метални конструкции – търси организиран и комуникативен офис асистент, който да се включи активно...

    08 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...

    08 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    АЙГЕР ИНЖЕНЕРИНГ ООД е семейна компания производител на нестандартно оборудване за клиенти от цял свят. Ние работим с нагласата “ Поло...

    08 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    MyCredit е небанкова финансова институция, специализирана в отпускането на потребителски заеми от 100 до 200 000 лв на лица с доказан и недоказан...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим офис асистент за нашия екип в Пловдив. Ако си усмихната, организирана личност и умееш да работиш под напрежение, ще се радваме да с...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За наш клиент – медицински център „Искър“, търсим Административен Асистент (гъвкаво работно време). Административен Асистент Адрес: г...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание на позицията: Търсим офис асистент, който да играе ключова роля в административната поддръжка на нашата компания. Вие ще бъдет...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...

  • icon 1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    1.координара и контролира заявки и правилното им заприхождаване 2.договаря и контролира начин на изписване на доставки с доставчиците 3.з...

    03 Oct 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Административен сътрудник

Top Rent A Car
location_on гр. София

icon 1,580 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопарк с над 3000 автомобила, 90 % от които чисто нови, 17 офиса в цялата страна, a от началото на годината и в Букурещ, както и ТОП ЕКИП надхвърлящ 200 души с нестихващ хъс за развитие и задълбочени познания.

Благодарение на непрестанните усилия на екипа ни,успяхме да станем #1 оценена компания за коли под наем в България (според ReviewCentre, TrustPilot, GoogleLocal) и продължаваме да подобряваме качеството на услугата чрез професионално обслужване, технически иновации, нови автомобили и конкурентни цени

Във връзка с разширяване на дейността си Top Rent A Car търси да назначи Административен сътрудник за офиса си в гр. София с възможност и за непълен работен ден

Описание на длъжността:

  • Обработка и контрол на вътрешно фирмени документи;
  • Води фирмената документация;
  • Въвеждане и поддържане на база данни (архив на документи);
  • Подготвя справки и ежемесечни отчети;
  • Други спомагателни офис дейности.

Изисквания към кандидатите:

  • Подходящо образование – Счетоводството и Контрол/Финанси/ Публична администрация ;
  • Опит в работа с документи и комуникация с държавни/общински институции
  • Работа с МS Office – Word, Excel, Internet;
  • Високо чувство за лоялност и отговорност;
  • Подреденост, систематичност и аналитични умения;
  • Умения за самостоятелна работа и за работа в екип;
  • Изпълнение на поставените задачи в определени срокове;
  • Отлични комуникативни умения;

Ние предлагаме:

  • динамична, разнообразна и интересна работа в екип от професионалисти;
  • възможност за професионална реализация в непрестанно развиваща се компания;
  • трудов договор, социални и здравни осигуровки;
  • въвеждащо фирмено обучение;
  • допълнителна здравна застраховка- луксозен пакет;
  • карта за спорт;
  • участия в различни обучения, развиващи професионалните и личностни качества на служителите;
  • специални отстъпки за горива, застраховки, наем на автомобил;
  • юбилеен бонус;
  • тиймбилдинг събития;
  • 5- дневна работна седмица;
  • от 20 до 23 дни платен отпуск;
Ние, Top Rent A Car, вярваме, че хората в компанията правят успеха възможен!

Моля, автобиографии да подават само кандидатите, отговарящи на посочените изисквания. Одобрените кандидати по документи, ще бъдат поканени на интервю. Кандидатурите ще бъдат разгледани при стриктна конфиденциалност и спазване на ЗЗЛД.

Средна заплата за сектора


1,580 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


4.3
Много добра
icon icon icon icon icon
4.4
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.3
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
4.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.6
icon icon icon icon icon
Колеги
4.3
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
4.3
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.5
icon icon icon icon icon
Стабилност
4.5
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
5.0
icon icon icon icon icon
Управление

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.