Работа Office Manager Assistant

49 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Office Manager, Executive assistant VM Finance Group is a Bulgarian economic group which manages a portfolio of 8 companies in various industries, including FMCG distribution, logistics, media, advertising and education. A high recognition for our i...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Company Description We are a multinational business at the forefront of the online gaming industry. We have an extensive track record of number 1s and are always looking for great people to help us create the next big product hit. Our original and ...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    MyCredit е небанкова финансова институция, специализирана в отпускането на потребителски заеми от 100 до 200 000 лв на лица с доказан и недоказан...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Български пощи“ ЕАД, Регионално управление "Западен регион" гр. София търси да назначи служители на длъжност: "Офис мениджър в пощенск...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Компания занимаваща се с търговска дейност търси мотивиран и организиран кандидат, който да се присъедини към нашия екип и да ни помогне...

    05 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС МЕНИДЖЪР гр. Исперих Кандидатът трябва да притежава висока мотивация и желание за работа и ...

    04 Mar 2025 Още...
  • icon 1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Office Manager Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leade...

    04 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...

    25 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "АЯКС-1" ООД е българска компания с тридесет години опит в животновъдния сектор. Нашата цел е да доставяме на клиентите си висококач...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент – утвърдена компания с дългогодишен опит в сферата на консултантските услуги, работеща с корпоративни клиенти, ние от Human C...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Human Capital Store - Нашата работа е да намерим вашата. Ако имате опит на позицията Офис Мениджър, или подобна. Имате желание да продължите развит...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    Офис мениджър, СКЦ Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен пазар...

  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    Тимбарк България ЕООД, основана през 2005 г. като част от Maspex Wadowice Group, която е водеща компания в производство и търговия на хранителнихпрод...

    19 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Office Manager, Executive assistant

ВМ ФИНАНС ГРУП АД
location_on гр. София

icon 2,090 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Office Manager, Executive assistant

VM Finance Group is a Bulgarian economic group which manages a portfolio of 8 companies in various industries, including FMCG distribution, logistics, media, advertising and education. A high recognition for our impeccable business reputation, effective strategy and continuous improvement is the award “The most outstanding family business in CEE” we received in 2015 by the Vienna-based Bank Gutmann.

We provide an opportunity for career progression in a large business structure with more than 800 employees. We are a company where continuous improvement, creativity and new process creation are highly appreciated. Our company culture enhances professional development in a variety of sectors and recognizes performance and initiative. We believe our people are Group’s most valuable asset. We respect our colleagues and rely on their competences and expertise. We foster transparent relationships and we believe that when we establish mutual trust, we achieve the best results.

As a result of our rapid expansion and constant striving to be a market leader, we offer the experienced professionals who share this aspiration to join our team on the position:

Office Manager, Executive assistant

Sofia, Bulgaria

Responsibilities:

  • Manage the front desk/reception operations, acting as the first point of contact for guests, employees, candidates and vendors;
  • Perform general administrative tasks, including answering and directing phone calls, email correspondence, meeting minutes, mailings and deliveries, and coordinating meeting room calendars;
  • Keep the office clean, stocked and organized throughout kitchen, closet and conference room;
  • Support the company for the facilitation of meetings and business trips;
  • Oversee and order office supplies;
  • Manage repairs and maintenance of the office;
  • Assist in preparing reports and presentations;
  • Organize General Manager’s agenda;
  • Provide ad-hoc support to office and other staff members and departments as needed, including organizing internal events onsite and offsite.
Requirements:
  • University degree;
  • Relevant experience in an office setting, preferably in an administrative role;
  • Computer literacy: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Outlook;
  • English – B2 (written and spoken);
  • Excellent communication, interpersonal skills and work ethics;
  • Strong organizational skills, ability to prioritize and comfortable working independently;
  • Problem solving skills under time pressure;
  • Highly motivated individual.
What you can expect:
  • Career development in large organization with companies from various business sectors;
  • Competitive remuneration and excellent working conditions;
  • Being part of a team with very broad range of competences and expertise.
  • Additional paid leave;
  • Additional healthcare insurance;
  • Food vouchers
If you recognize yourself in this role, send us your application.

The provision of personal data, enclosed in the application documents is voluntary and will be used solely for the purposes of evaluating job applicants. All applications will be considered as confidential. Only short-listed candidates will be contacted.

Средна заплата за сектора


2,090 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

350 лв / месец

максимална

6,200 лв / месец


icon icon icon icon icon

Изпълнителен секретар/изпълнителна секретарка


Изпълнителните секретари са висши административни специалисти, които работят с ръководители от най-високо ниво или в международни служби в различни сектори. Те организират срещи, подреждат и поддържат файлове, уреждат пътувания, обучават членовете на персонала, общуват на други езици и управляват ежедневните дейности на службата.

Необходими основни умения

  • писане на текстове въз основа на ключови думи
  • извършване на стопанско проучване
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • координиране на събития
  • организиране на пътувания на персонал
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.