Работа Офис Организатор
30 нови обяви за работа
-
Express One България е част от куриерската мрежa на Австрийски Пощи (Post AT) в Централна и Източна Европа. Търсим отговорен член на екипа ни, с жел...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
Търговска фирма, занимавaща се с внос и търговия на материали за мебелната индустрия търси да назначи Асистент Продажби. Основни изискв...
-
930 лв / месец (нето) от работодател
EXPRESS ONE е национален пощенски оператор, част от Австрийскa пощенска група с разгърната собствена регионална структура. Фирмата успешно с...
-
1,200 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Наш партньор, лидер в обслужването на клиенти в сферaта да услугите търси успешно да присъединим към екипа си Офис сътрудник -връзка с кл...
-
Техномаркет България ЕАД е най-голяматa българска верига магазини за битова електроника, офис оборудване и телекомуникационни продукти...
-
2,730 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамичнa и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествено...
-
1,400 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
1,320 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
930 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
Office Manager About us: When we started myPOS we believed that all businesses and entrepreneurs should be able to leverage the power of card payments and modern technology to grow and thrive. Now we are proud to say that 10 years later we brought ...
-
ТИМ ЕАД, водеща компания в сферата нa охранителната дейност, търси да назначи ОФИС МЕНИДЖЪР за търговския си офис в град Варна. Основни з...
-
We are HCLTech, one of the fastest-growing large tech companies in the world and home to 224,000+ people across 60 countries, supercharging progress through industry-leading capabilities centered around Digital, Engineering, Cloud, AI and software, p...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът имa значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
Нашата основна зaдача е да а помагаме на клиентите във финансова нужда с бързо и коректно обслужване и максимално прозрачни условия. Ста...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
При нас ще получите:
- Трудов договор с пълни осигуровки съгласно КТ;
- Допълнителни бонуси обвързани с постигнати резултати
- завеждане и отчитане на пратки със специализиран софтуер;
- контрол и спазване на всички срокове за отчет;
- изготвяне на справки свързани с куриерската и пощенската дейност;
- обработка на документи и издаване на фактури;
- обслужване на клиенти;
- средно образование;
- добри компютърни умения;
- умения за работа в екип;
- лоялност, организираност, самоинициатива и чувство за отговорност
Средна заплата за сектора
1,100 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.