Работа Офис Организатор
45 нови обяви за работа
-
Тимбарк България ЕООД, основана през 2005 г. като част от Maspex Wadowice Group, която е водеща компания в производство и търговия на хранителнихпрод...
-
Ние, ЕКСТРАПАК АД сме водещ български производител на гъвкави опаковки. Имaме над двадесет и девет годишна история и повече от 700 служите...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Компания занимаваща се с търговска дейност търси мотивиран и организиран кандидат, който да се присъедини към нашия екип и да ни помогне...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
Company Description We are a multinational business at the forefront of the online gaming industry. We have an extensive track record of number 1s and are always looking for great people to help us create the next big product hit. Our original and ...
-
MyCredit е небанкова финансова институция, специализирана в отпускането на потребителски заеми от 100 до 200 000 лв на лица с доказан и недоказан...
-
„Български пощи“ ЕАД, Регионално управление "Западен регион" гр. София търси да назначи служители на длъжност: "Офис мениджър в пощенск...
-
Фирма Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС МЕНИДЖЪР гр. Исперих Кандидатът трябва да притежава висока мотивация и желание за работа и ...
-
1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Office Manager Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leade...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
-
Фирма "АЯКС-1" ООД е българска компания с тридесет години опит в животновъдния сектор. Нашата цел е да доставяме на клиентите си висококач...
-
За наш клиент – утвърдена компания с дългогодишен опит в сферата на консултантските услуги, работеща с корпоративни клиенти, ние от Human C...
-
Human Capital Store - Нашата работа е да намерим вашата. Ако имате опит на позицията Офис Мениджър, или подобна. Имате желание да продължите развит...
-
Офис мениджър, СКЦ Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен пазар...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Търсим динамичен,комуникативен и добре организиран човек за позиция Офис Организатор, който ще играе ключова роля в поддръжката на ефективна работа на нашия офис.Вие ще бъдете отговорни за координацията и подпомагането на нашия екип в изпълнението на ежедневните административни задачи.
Отговорности:
- Координиране на ежедневните офис операции и комуникации.
- Проследяване, планиране и организация на офис консумативи.
- Подпомагане на екипа при административни задачи.
- Поддържане на актуална база данни, организация на документооборота и задачи по архивиране.
- Организиране на срещи и бизнес събития.
- Приемане на входящата коресподенция , планиране и координиране на изпълнението на възложени задачи от прекия ръководител, както и следене на срокове
Изисквания и квалификации:
- Завършено средно образование, висше ще се счита за предимство
- Предишен опит в офис администрация или сходна позиция е предимство.
- Отлични умения за комуникация и организиране.
- Способност за работа в динамична среда и мултитаскинг.
- Работно ниво на владеене на MS Office пакета (Word, Excel).
- Владеене на български език е задължително, английски на работно ниво е предимство.
- Стабилно възнаграждение и социален пакет придобивки
- Възможности за професионално развитие и обучение.
- Приятна работна среда
Средна заплата за сектора
1,650 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.