Работа Administrative Coordinator

56 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОФИС МЕНИДЖЪР Ние в ТЕХНОМАРКЕТ БЪЛГАТИЯ ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към служителит...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    09 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Компания с успешен бизнес в платежните услуги търси да назначи Офис организатор, който да отговаря на следните изисквания: Oрганизирано...

    09 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Company Description We are a company with a dedicated team of over 22,000 members, we proudly serve as a pinnacle of excellence and inclusivity within the global business community. Our extensive footprint spans over 40 locations worldwide, enrichin...

    06 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Zlatna Ribka е символ на престиж и лукс в сферата на красотата, вносител на повече от 45 марки за коса - PHILIP KINGSLEY, Macadamia, LAKME, L'Alga, BIOSILK, CHI, Olioseta, MKS Eco, ...

    03 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Български пощи“ ЕАД, Регионално управление "Западен регион" гр. София търси да назначи служител на длъжност: "Офис мениджър в пощенска...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon 2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент, ексклузивен представител на италиански продукти за строителството, търсим да назначим: Офис координатор с италиански ез...

    29 Sep 2025 Още...
  • Office manager

    Siteground

    гр. Пловдив

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Office Manager About the Company SiteGround is a tech product and service company powering millions of online businesses worldwide. From world-class web hosting, to SaaS platforms for site building, e-commerce, and email marketing, we develop all ...

    26 Sep 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание на работата Търсиме динамичен и организиран човек за ролята на офис мениджър. В тази роля вие ще бъдете отговорни за гладкото и...

    25 Sep 2025 Още...
  • icon 1,240 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компанияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...

    23 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Желаете ли да станете част от екипа на утвърден български производител, развиващ се динамично на европейския пазар? Фирма Амек Тойс е ср...

    18 Sep 2025 Още...
  • icon 2,910 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...

    18 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Нашият клиент е европейска компания с лидерски позиции на пазара в областта на продажба на финансови продукти и услуги. Във връзка с раз...

  • Office manager

    Siteground

    гр. Пловдив

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Office Manager About the Company SiteGround is a tech product and service company powering millions of online businesses worldwide. From world-class web hosting, to SaaS platforms for site building, e-commerce, and email marketing, we develop all ...

    28 Aug 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

ОФИС МЕНИДЖЪР

icon 1,440 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


ОФИС МЕНИДЖЪР

Ние в ТЕХНОМАРКЕТ БЪЛГАТИЯ ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към служителите й! Стараем се да им осигуряваме отлични условия на работа и високо ценим техния труд и старание, защото за нас е важно всеки служител да се чувства удовлетворен в работата си.

В Техномаркет можете да откриете своето призвание, своето специално място, където да развиете потенциала си и да натрупате много ценен опит и знания, защото осигуряваме обучения и отлични възможности за реализация.

За попълване на нашия екип, търсим:

ОФИС МЕНИДЖЪР

за магазина ни намиращ се в Гранд Плаза Мол с адрес: бул. Транспортна 31.

В лицето на Техномаркет ще откриеш:

  • Сигурна и стабилна работа;
  • Коректни трудови отношения;
  • Кариерно развитие;
  • Обучения за развитие на лични и професионални качества;
  • Мотивираща бонусна система;
  • Луксозен пакет здравна застраховка;
  • Бонус „Доведи приятел“;
  • Гъвкаво работно време по предварително съгласуван график;
  • Отстъпки за служители от редовната цена на богатото портфолио от артикули, предлагани в магазинната мрежа на Техномаркет;
  • Специални отстъпки при пазаруване в партньорски вериги;
  • Допълнителни мотивационни програми:
  • Карта Мултиспорт;
  • Карта Знание+.
Какво очакваме от теб?
  • Обработка на целия документооборот между магазини, офис, доставчици и клиенти;
  • Приемане и изпращане на документите в определените срокове и дестинации;
  • Обработка и разпределение на различните рекламни и промоционални материали;
  • Постоянна комуникация с колеги, контрагенти и клиенти по телефон и електронен път;
  • Приемане и изписване на стоката в складово-счетоводна програма.
Какво ще търсим в нашия нов колега?
  • Познания в областта на счетоводството и работа със специализирани складово-счетоводни програми ще се счита за предимство;
  • Компютърна грамотност - добро владеене на MS Excel;
  • Отлични комуникативни качества;
  • Умения за работа в екип;
  • Коректност и лоялност.
Ако виждаш себе си като част от нашия екип, прати ни своята автобиография.

Контакт ще бъде установен само с одобрените по документи кандидати.

Техномаркет България ЕАД обработва само законно събрани лични данни, необходими за конкретни, точно определени и законни цели, само и единствено за целите на настоящия подбор, в съответствие с нормативните изисквания, включително, но не само с разпоредбите на Регламент 2016/679, Закона за защита на личните данни.

Средна заплата за сектора


1,440 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
3.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.0
icon icon icon icon icon
Колеги
1.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.