Работа Administrative Coordinator
60 нови обяви за работа
-
Administrative Coordinator with fluent French *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Our client is a distinguished French company that specializes in designing, organizing, and managing training programs for international ...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
Company Description We are a multinational business at the forefront of the online gaming industry. We have an extensive track record of number 1s and are always looking for great people to help us create the next big product hit. Our original and ...
-
MyCredit е небанкова финансова институция, специализирана в отпускането на потребителски заеми от 100 до 200 000 лв на лица с доказан и недоказан...
-
„Български пощи“ ЕАД, Регионално управление "Западен регион" гр. София търси да назначи служители на длъжност: "Офис мениджър в пощенск...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Компания занимаваща се с търговска дейност търси мотивиран и организиран кандидат, който да се присъедини към нашия екип и да ни помогне...
-
Фирма Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС МЕНИДЖЪР гр. Исперих Кандидатът трябва да притежава висока мотивация и желание за работа и ...
-
1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Office Manager Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leade...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
-
Фирма "АЯКС-1" ООД е българска компания с тридесет години опит в животновъдния сектор. Нашата цел е да доставяме на клиентите си висококач...
-
За наш клиент – утвърдена компания с дългогодишен опит в сферата на консултантските услуги, работеща с корпоративни клиенти, ние от Human C...
-
Human Capital Store - Нашата работа е да намерим вашата. Ако имате опит на позицията Офис Мениджър, или подобна. Имате желание да продължите развит...
-
Офис мениджър, СКЦ Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен пазар...
-
Тимбарк България ЕООД, основана през 2005 г. като част от Maspex Wadowice Group, която е водеща компания в производство и търговия на хранителнихпрод...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- *All interviews will be conducted remotely (online or by phone).
As their business is expanding, they are now looking for motivated professionals to help them organize, administer and coordinate the whole training process.
As Training Coordinator you will:
- Communicate with training providers, funding organizations, employees, and HR managers of key accounts to obtain complete information (email and online meetings).
- Collect registration confirmations, formal documents, bills, and presence sheets.
- Complete training files, reports and satisfaction surveys.
- Conduct regular research on trainings.
- Execute an organized, efficient, and structured working process.
- Fluency in French.
- High computer literacy; proficient with Office 365, especially with Excel.
- Customer service experience will be an advantage.
- Fast learner with excellent communication and problem-solving skills.
- Dynamic, innovative, and target-driven with the ability to meet deadlines and prioritize.
- An attractive remuneration + annual review. Referral bonuses.
- Fixed working hours 09:00-18:00 (Monday-Friday).
- Hybrid model of work after training period in A-class office building with convenient location next to metro station.
- Digital food vouchers.
- Additional Health Insurance.
- MultiSport Card.
- Permanent employment; full-time.
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.