Работа Административен Мениджър
53 нови обяви за работа
-
Ние сме ММ ГРУП – холдинг с повече от 30 години опит, динамика и успехи в различни бизнес сфери в България и чужбина. Екипът на „ММ Уърлд“...
-
2,150 лв - 2,450 лв / месец (нето) от работодател
Офис мениджър в онлайн магазин Спално Бельо БГ 2016 ЕООД е сред най-големите търговци на домашен текстил в страната. Държейки най-големия ...
-
1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Office Manager Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leade...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
MyCredit е небанкова финансова институция, специализирана в отпускането на потребителски заеми от 100 до 200 000 лв на лица с доказан и недоказан...
-
2,000 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
„М2С Сървисис България“ ЕООД е международна компания управляваща търговски обекти, в които осигурява комплексни и качествени услуги: о...
-
Компания с успешен бизнес в платежните услуги търси да назначи Офис организатор, който да отговаря на следните изисквания: Oрганизирано...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
1,940 лв / месец (нето) от работодател
обазование- Подходящо образование- информационни технологии Приемливо е - бизнес администрация Работното място е свързано с отговорнос...
-
ОФИС СЛУЖИТЕЛ Офис служител Фирмата търси високо мотивирани кандидати за длъжност офис служител за гр. Русе Задължения: обработка и со...
-
2,910 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
-
Spirit of the Role: Provide administrative support to our employees, guests and visitors. The responsibilities are diverse and may include: workspace set-up, catering, document flow, floor support & other location services. Responsibilities: Facil...
-
Фирма Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС МЕНИДЖЪР гр.Айтос Кандидатът трябва да притежава висока мотивация и желание за работа и ра...
-
1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
СТАНЕТЕ ЧАСТ ОТ НАШИЯ УСПЕШЕН ЕКИП В ГРАД ПЛОВДИВ! Кои сме ние? Емералд Травел България е водещ туроператор и лидер на българския пазар в...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Екипът на „ММ Уърлд“ ЕООД, като част от „ММ Груп“, с опит в изграждането на високо строителство, инфраструктурни обекти, проектиране, продажба и менажиране на сгради клас А и луксозни имоти, търси да разшири екипа си със Служител по управление на сграда / Административен мениджър на имот
Основни отговорности:
- Управление и координация на текущата дейност на сградата;
- Работа с наематели – изготвяне, подновяване и проследяване на договори;
- Следене на текущите разходи по сградата – комунални услуги, такси и други;
- Префактуриране на разходите към наемателите;
- Следене на общото състояние на сградата и предприемане на мерки при нужда;
- Организация и координация на дейности по поддръжка, ремонти и профилактика;
- Комуникация с доставчици на услуги и външни партньори.
- Предишен опит в управление на сграда, офис или търговски имот е предимство;
- Добри организационни и комуникационни умения;
- Умение за работа с документи и договори;
- Основни познания в техническата поддръжка на сгради;
- Умения за работа с MS Office и/или софтуери за управление на имоти.
- Изключително добри условия.
- Високо възнаграждение, стартиращо от 3000 лв. нето.
- Постоянен трудов договор с ММ Уърлд ЕООД.
- Преференциални условия за застраховки чрез ММ Застрахователен брокер.
- Истински шанс за професионална реализация.
- Допълнителен платен годишен отпуск;
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.