Работа Административен Мениджър
60 нови обяви за работа
-
Ние сме ММ ГРУП – холдинг с повече от 30 години опит, динамика и успехи в различни бизнес сфери в България и чужбина. Екипът на „ММ Уърлд“...
-
Office Manager YOUR ROLE: As an Office Manager, you will join a dynamic team with a diverse range of responsibilities. Your role will involve handling daily office operations, supporting employees with various administrative inquiries, arranging bu...
-
Какво търсим? Разширяваме екипа си, като търсим човек с добри организационни умения за позиция "Офис асистент". Какво ще правиш? Водене н...
-
Express One България е част от куриерската мрежа на Австрийски Пощи (Post AT) в Централна и Източна Европа. Търсим отговорен член на екипа ни, с же...
-
Фирма Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС МЕНИДЖЪР гр.Бургас Кандидатът трябва да притежава висока мотивация и желание за работа и р...
-
Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...
-
Office Manager – Sofia Vivacom, a member of United Group, is a leader in providing high-tech telecommunication services of a new generation - mobile and fixed voice services; high speed broadband internet access through fiber optic, copper and sat...
-
Company Description We are a company with a dedicated team of over 21,000 members, we proudly serve as a pinnacle of excellence and inclusivity within the global business community. Our extensive footprint spans over 40 locations worldwide, enrichin...
-
Верига магазини ТЕХНОМАРКЕТ набира ОФИС МЕНИДЖЪР за магазина си в гр. Ямбол. Какво очакваме от теб? Обработка на целия документооборот ...
-
1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Office Manager Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leade...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
В Уча.се търсим комуникативен, организиран и позитивен Офис координатор. Той ще има мисията да направи работата в Уча.се още по-чудесно п...
-
Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компaния започва с грижата и отговорността към служителите й! Стараем се ...
-
Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компaния започва с грижата и отговорността към служителите й! Стараем се ...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Екипът на „ММ Уърлд“ ЕООД, като част от „ММ Груп“, с опит в изграждането на високо строителство, инфраструктурни обекти, проектиране, продажба и менажиране на сгради клас А и луксозни имоти, търси да разшири екипа си със Служител по управление на сграда / Административен мениджър на имот
Основни отговорности:
- Управление и координация на текущата дейност на сградата;
- Работа с наематели – изготвяне, подновяване и проследяване на договори;
- Следене на текущите разходи по сградата – комунални услуги, такси и други;
- Префактуриране на разходите към наемателите;
- Следене на общото състояние на сградата и предприемане на мерки при нужда;
- Организация и координация на дейности по поддръжка, ремонти и профилактика;
- Комуникация с доставчици на услуги и външни партньори.
- Предишен опит в управление на сграда, офис или търговски имот е предимство;
- Добри организационни и комуникационни умения;
- Умение за работа с документи и договори;
- Основни познания в техническата поддръжка на сгради;
- Умения за работа с MS Office и/или софтуери за управление на имоти.
- Изключително добри условия.
- Високо възнаграждение, стартиращо от 3000 лв. нето.
- Постоянен трудов договор с ММ Уърлд ЕООД.
- Преференциални условия за застраховки чрез ММ Застрахователен брокер.
- Истински шанс за професионална реализация.
- Допълнителен платен годишен отпуск;
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.