Работа Административен Мениджър
46 нови обяви за работа
-
Фирма "АЯКС-1" ООД е българска компания с тридесет години опит в животновъдния сектор. Нашата цел е да доставяме на клиентите си висококач...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
Company Description We are a multinational business at the forefront of the online gaming industry. We have an extensive track record of number 1s and are always looking for great people to help us create the next big product hit. Our original and ...
-
MyCredit е небанкова финансова институция, специализирана в отпускането на потребителски заеми от 100 до 200 000 лв на лица с доказан и недоказан...
-
„Български пощи“ ЕАД, Регионално управление "Западен регион" гр. София търси да назначи служители на длъжност: "Офис мениджър в пощенск...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Компания занимаваща се с търговска дейност търси мотивиран и организиран кандидат, който да се присъедини към нашия екип и да ни помогне...
-
Фирма Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС МЕНИДЖЪР гр. Исперих Кандидатът трябва да притежава висока мотивация и желание за работа и ...
-
1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Office Manager Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leade...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
-
За наш клиент – утвърдена компания с дългогодишен опит в сферата на консултантските услуги, работеща с корпоративни клиенти, ние от Human C...
-
Human Capital Store - Нашата работа е да намерим вашата. Ако имате опит на позицията Офис Мениджър, или подобна. Имате желание да продължите развит...
-
Офис мениджър, СКЦ Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен пазар...
-
Тимбарк България ЕООД, основана през 2005 г. като част от Maspex Wadowice Group, която е водеща компания в производство и търговия на хранителнихпрод...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Отговорности:
1. Планира, организира, ръководи и контролира: Цялата административна дейност в компанията 2. Планира, организира и координира: Дейности по проектиране, внедряване, проверка, актуализация, прилагане, поддържане и развиване на системи и процедури за качествено изпълнение 3. Методически насочва и координира: Административни дейности на всички технически и производствени звена с цел качествено изпълнение по утвърдени процедури и правила 4. Осъществява: Формирането на необходимост от персонал, подбор/ре-подбор, назначаване и обучения. Предлага система за мотивация и заплащане на персонала. 5. Планиране: Създава и утвърждава годишен план за обучения на персонала в Организацията. 6. Обучения и развитие на персонала: Изготвя и предлага програма за обучение за нуждите на организацията. Следи за нейното изпълнение и реализация. Проследява напредъка и професионалното израстване на служителите. Участва в провеждането на годишни атестации 7. Планира и организира: Необходимостта от избор и внедряване на съвременни информационни системи обслужващи дейността на Организацията. 8. Ръководи и контролира: Правилно и безпроблемно функциониране на информационните системи с цел получаване и ползване на навременна и достоверна информация. 9. Ръководи и контролира: Дейности свързани с личния състав, ТРЗ, ЗБУТ (здравословни и безопасни условия на труд) и др. 10. Организационна култура и ценности: Развива и поддържа корпоративна култура, която насърчава ангажираността на служителите, тяхната мотивация и лоялност към организацията.Следи за спазването на утвърдения Етичен Кодекс на Организацията
Длъжността изисква:
1. Отговорна и мотивирана за дългосрочна работа личност 2. Висше образование – Бизнес администрация, Публична администрация и Управление на човешки ресурси са предимство. 3. Опит в управление и ръководене на процеси и хора на подобна позиция 4. Ползването на чужди езици е предимство 5. Умения за работа с информационни системи 6. Работно място - административен офис Аякс в гр. Стара Загора
Предлагаме :
1. Дългосрочно сътрудничество във водеща в бранша компания. 2. Корпоративна среда с утвърдени фирмени ценности. 3. Работно място в съвременен административен център. 4. Постоянен трудов договор. 5. Възможност за кариерно развитие. 6. Мотивиращо базово възнаграждение за заеманата длъжност. 7. Възнаграждение по втори стълб свързано с постижения. 8. Професионални обучения в утвърдени световни организации и структури. 9. Утвърден корпоративен пакет за длъжността. 10. Уважение и признаване на постиженията свързани с работния процес.
Ако считате, че отговаряте на нашите изисквания и за Вас е предизвикателство да докажете своята компетентност, знания и умения на тази позиция моля изпратете ни Вашите документи за кандидатстване:
- Автобиография;
- Актуална снимка;
- Мотивационно писмо
Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на настоящия подбор.
Средна заплата за сектора
1,300 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.