Работа Офис Координатор

60 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    В Уча.се търсим комуникативен, организиран и позитивен Офис координатор. Той ще има мисията да направи работата в Уча.се още по-чудесно п...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon 1,160 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Сфера на дейност - Бързооборотни хранителни стоки Да обработва ежедневната документация на фирмата. Да асистира в работата на мениджър...

    16 Apr 2025 Още...
  • icon 1,160 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Сфера на дейност - Бързооборотни хранителни стоки Да обработва ежедневната документация на фирмата. Да асистира в работата на мениджър...

    17 Mar 2025 Още...
  • Office manager

    Siteground

    гр. Стара Загора

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Office Manager YOUR ROLE: As an Office Manager, you will join a dynamic team with a diverse range of responsibilities. Your role will involve handling daily office operations, supporting employees with various administrative inquiries, arranging bu...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Какво търсим? Разширяваме екипа си, като търсим човек с добри организационни умения за позиция "Офис асистент". Какво ще правиш? Водене н...

    16 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Express One България е част от куриерската мрежа на Австрийски Пощи (Post AT) в Централна и Източна Европа. Търсим отговорен член на екипа ни, с же...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС МЕНИДЖЪР гр.Бургас Кандидатът трябва да притежава висока мотивация и желание за работа и р...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Office Manager – Sofia Vivacom, a member of United Group, is a leader in providing high-tech telecommunication services of a new generation - mobile and fixed voice services; high speed broadband internet access through fiber optic, copper and sat...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Company Description We are a company with a dedicated team of over 21,000 members, we proudly serve as a pinnacle of excellence and inclusivity within the global business community. Our extensive footprint spans over 40 locations worldwide, enrichin...

    04 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Верига магазини ТЕХНОМАРКЕТ набира ОФИС МЕНИДЖЪР за магазина си в гр. Ямбол. Какво очакваме от теб? Обработка на целия документооборот ...

    02 Apr 2025 Още...
  • icon 1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Office Manager Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leade...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компaния започва с грижата и отговорността към служителите й! Стараем се ...

    31 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компaния започва с грижата и отговорността към служителите й! Стараем се ...

    31 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Офис координатор

УЧА.СЕ EООД
location_on гр. Варна

icon 1,780 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


В Уча.се търсим комуникативен, организиран и позитивен Офис координатор. Той ще има мисията да направи работата в Уча.се още по-чудесно преживяване за всички колеги. Позицията е на 6-часов работен ден в офиса ни в град Варна.

Какво ще правиш в Уча.се? Ще работиш в екип с колегите си от Организационно развитие от всички офиси на Уча.се и ще участваш в реализацията на различни вътрешнофирмени проекти. Ще се учиш на бизнес администрация и най-важното - ще бъдеш сърцето и душата на офиса ни във Варна.

  • Ще си отговорен за поддържането на офиса в изрядно състояние и неговото развитие при разрастване на екипите
  • Ще си отговорен за поддържането на наличност и поръчване на офис материали
  • Ще комуникираш с доставчиците на всички офис услуги - почистваща фирма, интернет доставчици и други
  • Ще бъдеш човекът, който всички колеги търсят, когато имат нужда от съдействие
  • Ще бъдеш човекът, който посреща новите колеги и ги запознава с офис средата
  • Ще посрещаш и настаняваш гости в офиса
  • Ще координираш приемането и изпращането на пратки
  • Ще управляваш и съхраняваш важна документация
  • Ще организираш командировки на служители в страната и чужбина
  • Ще участваш в организирането на тиймбилдинги и други фирмени събития


Умения и опит, които търсим:

  • Умения за водене на отлична междуличностна комуникация
  • Способност за добро управление на личното време и самоорганизиране на работата и задачите
  • Емоционална интелигентност и умения за приемане и даване на обратна връзка
  • Много засилено внимание към детайла
  • Проактивност и адаптивност
  • Критично и логично мислене
  • Умение за работа в екип и желание да го развиваш
  • Отлична езикова грамотност
  • Добро познаване на офис продуктите на Google
  • Желание да допринасяш за развитието на образованието
  • Опит на подобна позиция е предимство


Какво ти предлагаме:

  • Стимулираща работна атмосфера, в която ще имаш възможност да допринасяш с нови идеи и подходи и да се развиваш
  • Готин, мотивиран и успешен екип, с който работата е удоволствие
  • Работа с кауза, която ежедневно променя образованието
  • Съфинансирано допълнително здравно осигуряване
  • Възможност за мултиспорт карта
  • Абонамент за Уча.се
  • Програма за препоръки
  • Ежегодни тиймбилдинги и фирмени събития
  • Допълнителни дни отпуск и подаръци според прекараното време в Уча.се


Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Средна заплата за сектора


1,780 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.3
Добра
icon icon icon icon icon
4.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.0
icon icon icon icon icon
Колеги
3.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
4.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.0
icon icon icon icon icon
Управление

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.