Работа Office Manager Assistant в Пловдив

4 нови обяви за работа

  • icon 1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    СТАНЕТЕ ЧАСТ ОТ НАШИЯ УСПЕШЕН ЕКИП В ГРАД ПЛОВДИВ! Кои сме ние? Емералд Травел България е водещ туроператор и лидер на българския пазар в...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мениджър Екип / Супервайзър Супервайзър Продажби обл. Пловдив , Пазарджик , Асеновград . За обезпечаване на дейността и търговския екип н...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Team Lead with German As a Team Lead, you will manage and motivate a team of German speaking customer advisors, ensuring adherence to company policies and operational plans. You will conduct performance reviews, drive KPIs, and provide support to te...

    04 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис мениджър

icon 1,940 лв ~ 2,330 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


СТАНЕТЕ ЧАСТ ОТ НАШИЯ УСПЕШЕН ЕКИП В ГРАД ПЛОВДИВ!

Кои сме ние? Емералд Травел България е водещ туроператор и лидер на българския пазар в сферата на изходящия туризъм с 25 годишна история. Пътешествията са нашата страст, а предоставянето на качествени туристически услуги – наша мисия. Ако искате да бъдете част от екип, който превръща мечтите в реалност, може би именно Вие сте липсващата част от нашия успешен екип!

Какво очакваме от Вас?

  • Опит в туризма: минимум 2 години;
  • Владеене на английски език: писмено и говоримо;
  • Комуникационни умения: любезност и тактичност в общуването с клиенти и партньори;
  • Организационни умения: способност да приоритизирате задачите си ефективно;
  • Мотивация за развитие: желание за професионален растеж;
  • Страст към пътуванията: обичате да откривате нови места и култури.
Какво Ви предлагаме?
  • Въвеждащо обучение: за да се чувствате уверени в новата си роля;
  • Интересна и динамична работа: подходяща за всеки, който не обича да скучае;
  • Атрактивно възнаграждение: основна заплата + бонуси;
  • Контакти с чуждестранни клиенти и партньори;
  • Работа в лидерска компания: престижна позиция в успешен и приятелски колектив;
  • Допълнителни придобивки: подсигурен обяд, освежителни напитки, ваучери за храна, Мултиспорт карта;
  • Сигурност: постоянна заетост и стабилност.
Готови ли сте за ново предизвикателство? Изпратете ни Вашата автобиография и кратко мотивационно писмо. Нека заедно превърнем пътуванията на нашите туристи в незабравимо преживяване!

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Средна заплата за сектора


1,940 лв ~ 2,330 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.