Работа Организатор Офис

58 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Zlatna Ribka е символ на престиж и лукс в сферата на красотата, вносител на повече от 45 марки за коса - PHILIP KINGSLEY, Macadamia, LAKME, L'Alga, BIOSILK, CHI, Olioseta, MKS Eco, ...

    03 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Компания с успешен бизнес в платежните услуги търси да назначи Офис организатор, който да отговаря на следните изисквания: Oрганизирано...

    09 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Алианс Принт" ЕООД е сред водещите печатници в България и утвърден лидер в производството на книги, опаковки и рекламни материали както ...

    17 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Печатница Стемапринт търси да назначи служител на длъжност Офис мениджър. Основни задължения и отговорности: Изготвяне на оферти, запи...

    17 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОФИС МЕНИДЖЪР Ние в ТЕХНОМАРКЕТ БЪЛГАТИЯ ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към служителит...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    09 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Company Description We are a company with a dedicated team of over 22,000 members, we proudly serve as a pinnacle of excellence and inclusivity within the global business community. Our extensive footprint spans over 40 locations worldwide, enrichin...

    06 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Български пощи“ ЕАД, Регионално управление "Западен регион" гр. София търси да назначи служител на длъжност: "Офис мениджър в пощенска...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon 2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент, ексклузивен представител на италиански продукти за строителството, търсим да назначим: Офис координатор с италиански ез...

    29 Sep 2025 Още...
  • Office manager

    Siteground

    гр. Пловдив

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Office Manager About the Company SiteGround is a tech product and service company powering millions of online businesses worldwide. From world-class web hosting, to SaaS platforms for site building, e-commerce, and email marketing, we develop all ...

    26 Sep 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание на работата Търсиме динамичен и организиран човек за ролята на офис мениджър. В тази роля вие ще бъдете отговорни за гладкото и...

    25 Sep 2025 Още...
  • icon 1,240 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компанияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...

    23 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Желаете ли да станете част от екипа на утвърден български производител, развиващ се динамично на европейския пазар? Фирма Амек Тойс е ср...

    18 Sep 2025 Още...
  • icon 2,910 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...

    18 Sep 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Офис организатор

МЯСТОТО ООД
location_on гр. Пловдив

icon 1,680 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Zlatna Ribka е символ на престиж и лукс в сферата на красотата, вносител на повече от 45 марки за коса - PHILIP KINGSLEY, Macadamia, LAKME, L'Alga, BIOSILK, CHI, Olioseta, MKS Eco, NEUMA, Mediceuticals, Oright и много други.

Към момента веригата има 16 магазина, разположени в най-големите градове на страната. Електронният магазин е изключително популярен и е един от най-посещаваните в своята област.

Във връзка с разширяване на дейността търсим организиран и проактивен Офис организатор / Личен асистент, който да подпомага управителите в ежедневната им работа и да осигурява ефективност в изпълнението на техните задачи и ангажименти.

➤ Основни отговорности:

  • Подпомага и координира работата на Управителите;
  • Осъществява комуникация между служителите на фирмата, клиенти, бизнес партньори и др.;
  • Подготвя и организира документи, доклади, презентации и други материали за срещи и събития;
  • Организира проучвания и събира информация по различни теми по заявка на Управителите;
  • Поддържа високо ниво на дискретност при работа с чувствителна информация;
  • Съдействa при лични поръчки и организационни въпроси;

➤ Изисквания и умения:

  • Отлично владеене на английски език;
  • Опит на сходна позиция – личен/изпълнителен асистент или офис организатор;
  • Отлични организационни умения и умение за приоритизиране;
  • Много добри комуникационни умения – писмени и устни;
  • Отлична компютърна грамотност (MS Office);
  • Дискретност, проактивност и гъвкавост.

➤ Какво предлагаме:

  • Работа в стабилна и развиваща се компания;
  • Конкурентно възнаграждение, трудов договор и реални осигуровки;
  • Възможности за дългосрочна кариера и професионално развитие;
  • Осигурен транспорт от и до работното място (Индустриален парк Марково);
  • Месечни ваучери за храна и козметика;
  • Преференциални отстъпки при пазаруване в нашите магазини;
  • Отстъпка при участие в програма "Мултиспорт";
Позицията е подходяща за кандидати, които имат желание за кариера в бързо развиваща се среда. Ако имате силна мотивация за постигане на резултати, нашата структура е мястото за Вас.

Гарантирана е конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Средна заплата за сектора


1,680 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.3
Добра
icon icon icon icon icon
4.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.0
icon icon icon icon icon
Колеги
3.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
4.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.5
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
3.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
3.0
icon icon icon icon icon
Управление

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.