Работа Office Coordinator в София
27 нови обяви за работа
-
Company Description Bosch Digital – Тogether we shape tomorrow We are Bosch Digital and we drive IT and digital business within Bosch. What we do We are the digital pioneers within Bosch. Our competitive portfolio, deep understanding of Bosch ...
-
We are Cash Credit – a leading lending company, known for its innovative approach and extremely fast and transparent customer service. Our customers are at the heart of everything we do, and our team is the driving force behind our achievements. To...
-
We are seeking a skilled and dedicated English speaking Back-office Coordinator. The ideal candidate will be responsible for managing a variety of contract-related tasks and ensuring the effective administration of contract agreements. Collaborate wi...
-
2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, ексклузивен представител на италиански продукти за строителството, търсим да назначим: Офис координатор с италиански ез...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
Нашият клиент е европейска компания с лидерски позиции на пазара в областта на продажба на финансови продукти и услуги. Във връзка с раз...
-
1,800 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател
Описание на работата Търсиме динамичен и организиран човек за ролята на офис мениджър. В тази роля вие ще бъдете отговорни за гладкото и...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Office Manager About Us We are the food travel experts. So, what does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move (Airports and Railway stations). Operating in nearly 40 count...
-
2,150 лв - 2,450 лв / месец (нето) от работодател
Офис мениджър в онлайн магазин Спално Бельо БГ 2016 ЕООД е сред най-големите търговци на домашен текстил в страната. Държейки най-големия ...
-
2,910 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...
-
Aicore is a European pharmaceutical company focused on the distribution, development, and production of medicines and medical devices. We operate on the territory of: Bulgaria, Croatia, Serbia, Romania, Moldova, Ukraine, Hungary, the Netherlands, Pol...
-
2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, ексклузивен представител на италиански продукти за строителството, търсим да назначим: Офис координатор с италиански ез...
-
В Multisport спазваме обещанието си да подкрепяме служителите на компании и институции да водят активен и здравословен начин на живот, като н...
-
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Bosch Digital – Тogether we shape tomorrow
We are Bosch Digital and we drive IT and digital business within Bosch.
What we do
We are the digital pioneers within Bosch. Our competitive portfolio, deep understanding of Bosch needs, and long-standing expertise make us the go-to destination for accelerating IT and digital business. We work with and for almost all Bosch units. We foster a customer-centric, agile software culture that attracts digital talents and gives people and ideas room to grow. Bosch Digital supports and consults the entire Bosch Group with all its business units in implementing digital business and scalable solutions – and in marketing and selling them successfully to their customers and partners.
Who we are
Our full set of consulting and implementation skills enables us to drive IT and digital projects from the first idea to the market release. With our agile mindset and working culture, we are a key driver of digital transformation at Bosch.
Your future colleagues include consultants, cloud software developers, digital marketers, UX and business model designers, solution architects, and project managers in a diverse team.
We are as international as our customers and work in interdisciplinary teams at locations all over the world.
Job Description
As an Office Coordinator you will join us to support the Office Management team to keep our Bosch Digital Bulgaria office at Polygraphia Business center running smoothly by carrying out a range of administrative, financial and managerial tasks. You will be working closely with our Office Manager.
This role requires a strong on-site presence.
Your contribution to something big:
Participate in office management activities including but not limited to:
- Maintenance of required documentation regarding Health and Safety, Site Security and Sustainability according to company and local legislation requirements in English and Bulgarian.
- Collaboration with contractors and vendors, including preparing documents
- Monitoring and evaluation of contract performance to ensure compliance and quality standards.
- Oversight of purchasing procedures, including placing orders, coordination of deliveries, and logistics management.
- Management of the reception desk on a rotational basis, in a professional manner, acting as first point of contact for external visitors and internal colleagues
- Preparation and receipt of shipments to ensure timely and accurate processing.
- Administrative duties and the organization of social activities, such as multisport programs, team-building events, and catering for seminars and training sessions.
Qualifications
What distinguishes you:
- Bachelor's degree is a plus
- Fluent in English
- Computer literate (MS office)
- Driver’s license will be considered a plus
- Experience in similar roles is an advantage
- Strong organizational skills and eye for details
- Excellent written and oral communication skills
- Proactive and open-minded personality
- Positive, enthusiastic, eager to learn approach
Additional Information
What do we offer:
- Very competitive remuneration package
- Personal training plan (annual goals and budget)
- Open and friendly working atmosphere, stable work environment, positive office culture
- Collaborate with colleagues and teams from around the globe
- Work in a well-established and growing international company
- A variety of additional benefits like Multisport card, food vouchers, public transport card and many more
You think you have unique qualifications that make you the ideal candidate for us? Simply send us your resume.
Please note that only approved by CV candidates will be contacted!
Средна заплата за сектора
1,830 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.