Работа Executive Assistant

30 нови обяви за работа

  • icon 2,330 лв - 4,080 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Executive Assistant Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology ...

    04 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    About WALLTOPIA WALLTOPIA is the world leader in the design and manufacturing of climbing walls, setting the global standard for innovation, quality, and safety in the industry. With over 25 years of experience, we have successfully completed more t...

    05 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    We are PHOENIX Pharma, part of PHOENIX Group - Europe’s leading pharmaceutical wholesaler, pharmacy operator and service provider for the pharmaceutical industry. Every day we provide our clients with medicines and medical products that are always ...

    12 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Our company is a global-scale gaming manufacturer with headquarters in Bulgaria and representative offices in Europe, Africa, Asia and North, Central and South America. The company’s focus is the development, production, sales and technical support...

    12 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Office Manager, Executive assistant VM Finance Group is a Bulgarian economic group which manages a portfolio of 8 companies in various industries, including FMCG distribution, logistics, media, advertising and education. A high recognition for our i...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We have an exciting opportunity for a Chinese...

    11 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Toro GroupS (TGS) is a Human Resources Consulting company operating on the Bulgarian market for 25 years. Our business is built on strong values and passionate professional approach to creating solutions and supporting our clients to achieve their bu...

    10 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. For a client of ours we are in search of a sh...

    05 Mar 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент, голяма фирма занимаваща се с внос на бебешки стоки, търсим организиран и отговорен асистент/ка на управителя с шофьорска к...

    20 Feb 2025 Още...
  • icon 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    A leading company in the retail business of branded apparel and footwear is looking to recruit a presentable and reliable candidate for the position of Personal Assistant to the CEO: Main responsibilities: Coordinate the meetings schedule and suppor...

    13 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...

    03 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...

    03 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фортекс Нутрасютикалс ООД е динамично развиваща се българска компания, която работи успешно на българския и международния пазар на лек...

    12 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Executive Assistant

БАЛКАНТЕЛ ООД
location_on гр. София

icon 2,330 лв ~ 4,080 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Executive Assistant

Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure.

With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leaders, companies from the US and Europe, we have completed projects of international importance, such as:
  • The first national digital fiber optics network
  • Modernization of military and civilian airports to NATO and ICAO standards
  • Signalling and telecommunication systems on high-speed railway sections
  • Unified radio coverage of the territory of Bulgaria to ensure airspace protection
  • The first digital communication network of BULATSA
Are you ready for new challenges? Apply now and check if you have the necessary qualities!

Executive Assistant

Description:

  • Provide comprehensive administrative support to the CEO, including managing schedules, coordinating meetings, and handling correspondence so that daily operations run smoothly
  • Manage CEO’s calendar including digital calendaring, appointment setting, meeting organization and other company logistics
  • Serve as a liaison between the CEO and internal and external stakeholders including clients and other senior level executives, manage communication with employees.
  • Prioritize tasks and projects based on importance and urgency, demonstrating the ability to recognize key priorities
  • Develop, proofread, and disseminate organizational communications, including meeting agendas, presentations, and reports for internal and external meetings
  • Organize trips, reservation, flight tickets, etc. for the CEO and other staff members
  • Supports specific project management efforts on ad hoc basis
  • Proactively take part in managing company's communicational campaigns, including social media and internal newsletter posts
  • Performs other related duties as assigned
Requirements:
  • 5 + years experience in an administrative role supporting senior leadership
  • Bachelor’s degree required
  • Exceptional communication skills, written and verbal
  • Meticulous time management and organizational skills with ability to prioritize effectively
  • Flexible team player – willing to adapt to changes with a positive attitude
  • Proactive problem solver with the ability to see and address issues before they occur
  • Outstanding attention to detail
  • Ability to maintain professionalism, calm and friendly demeanor, and confidentiality at all times
20 Excellent Reasons To Join Balkantel:
  • Global leader in the Transport, Aerospace and Defence sectors
  • High-tech products and solutions
  • Innovative technologies
  • International standards of professionalism
  • Career development opportunities
  • Interesting and challenging projects
  • Friendly, positive and diverse environment and team
  • Competitive remuneration package
  • Attractive bonus system
  • Internal and external trainings
  • Social activities
  • Additional health insurance
  • Preventive medical examinations
  • MultiSport card
  • Referral program
  • Monday-Friday working schedule
  • Modern office space
  • Fresh fruits & drinks
  • Attractive terms & Discounts for various products and services
  • Corporate events
If you are interested in this job opportunity, please send a CV. Only short-listed candidates will be contacted.

Data collected will be considered in strict confidentiality and used for recruitment purposes only.

Balkantel Ltd. guarantees the confidentiality of the candidates, as required by the GDPR.

Средна заплата за сектора


2,330 лв ~ 4,080 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

350 лв / месец

максимална

6,200 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.8
Добра
icon icon icon icon icon
4.1
icon icon icon icon icon
Колеги
3.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.8
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
5.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
5.0
icon icon icon icon icon
Управление

Изпълнителен секретар/изпълнителна секретарка


Изпълнителните секретари са висши административни специалисти, които работят с ръководители от най-високо ниво или в международни служби в различни сектори. Те организират срещи, подреждат и поддържат файлове, уреждат пътувания, обучават членовете на персонала, общуват на други езици и управляват ежедневните дейности на службата.

Необходими основни умения

  • писане на текстове въз основа на ключови думи
  • извършване на стопанско проучване
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • координиране на събития
  • организиране на пътувания на персонал
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.