Работа Асистент Изпълнителен Директор
26 нови обяви за работа
-
Описание на позицията: Търсим организиран, дискретен и комуникативен Личен асистент за подпомагане на ежедневната работа на Изпълнител...
-
В помощ на нашият изпълнителен директор търсим организиран, дискретен и комуникативен личен асистент за подпомагане на ежедневната му ...
-
900 лв / месец (нето) от работодател
### Обява за работа=СПЕШНО! Търсим мотивиран и отговорен личен асистент/ка, който да се грижи за дете -11 години Идеалният кандидат ще бъде ...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
**Описание на позицията:* ИНТЕРВЮ ВТОРНИК 11.11.2025 год. Търсим динамичен и организиран Асистент на Управителя, който да предоставя подкрепа...
-
1,400 лв - 2,170 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
We are the food travel experts. What does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move. Whether it’s jetting off somewhere more exotic, getting on a train or stopping off at ...
-
We are: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We respect the candidates' wishes...
-
1,600 лв / месец (нето) от работодател
**Описание на позицията:* ИНТЕРВЮ ВТОРНИК 7.10.2025 год. Търсим динамичен и организиран Асистент на Управителя, който да предоставя подкрепа ...
-
Postbank has over 30-years’ presence as one of the leaders in Bulgaria’s banking sector. The bank is a decisive factor in innovation, in shaping the country’s banking trends in recent years and award-winning for its innovation. We are looking ...
-
Технически сътрудник – Логистика Отговорности : 1-Въвеждане на поръчки от клиента в системата. 2- Обработка на съпътстваща документация ...
-
Изисквания: Средно/Висше образование; Английски език - работно ниво; Компютърна грамотност – MS Office( добро владеение на Excel); Персонални к...
-
At HEC Solar, we are focused on developing and realization of solar projects around the world and locally in Bulgaria. We have made more than 100 + solar plants in 17 countries around the globe. At HEC Solar, we believe that all team members should s...
-
Assistant Operations Manager ( Food court Sofia Airport) About Us We are the food travel experts. So, what does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move (Airports and Railw...
-
AСМ ЕООД е лидер в дистрибуцията на препарати за растителна защита (ПРЗ), семена за посев, минерални и листни торове в България. Компаният...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Личен асистент на Изпълнителен директор
Пълно описание
Основни отговорности:
- Организиране и координиране на срещи, пътувания и график на Изпълнителния директор
- Управление на входяща и изходяща комуникация (имейли, обаждания, кореспонденция)
- Превод на документи и водене на кореспонденция на английски език
- Подготовка на доклади, презентации и справки по задание
- Съдействие при лични и административни задачи
- Проследяване на срокове, ангажименти и приоритети
- Предишен опит на подобна позиция е предимство
- Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо
- Отлични организационни умения, внимание към детайла и способност за приоритизиране
- Умения за работа с MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- Високо ниво на дискретност, отговорност и лоялност
- Представителен външен вид и професионално поведение
- Постоянен трудов договор с реални осигуровки с ЕИХ Консулт ООД
- Ваучери за храна
- Медицинска застраховка
- Възможност за работа в динамична и професионална среда
- Пряка комуникация и работа с висшия мениджмънт
- Конкурентно възнаграждение и социален пакет
- Работно място в модерна офис среда
Средна заплата за сектора
2,110 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
350 лв / месец
6,200 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.