Работа Асистент На Управител
9 нови обяви за работа
-
1,940 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
Нашият клиент е утвърдена от над 25г компания. Във връзка с развитието си, компанията търси Персонален/Офис асистент на Управител: Ключов...
-
1,800 лв / месец (нето) от работодател
A leading company in the retail business of branded apparel and footwear is looking to recruit a presentable and reliable candidate for the position of Personal Assistant to the CEO: Main responsibilities: Coordinate the meetings schedule and suppor...
-
Дружеството е с дълги традиции в производството на различни печатни плaтки. Във връзка с разширяване на производството търсим кандидати...
-
Procurement Business Process Expert It's your life. It's your opportunity. #MakeITHappen Did you know that A1 Bulgaria is working on international projects as well? Our wide portfolio has long past the telecom services, and we are now offering di...
-
We are Walltopia, a global leader in manufacturing climbing walls and active entertainment products. Our success is not left to chance; it results from 25 years of hard work, focused efforts, and a deep understanding of our products and industries. K...
-
Procurement Specialist Join our dynamic Central Procurement Department, where you will play a key role.If you meet our requirements and are ready to take on these responsibilities, we invite you to apply for this exciting opportunity to make a signi...
-
1,300 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Ние сме търговска верига, специализиранa в търговията с мебели. С цел разширяване на нашият екип търсим диспечер, с месторабота офиса ни ...
-
We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a team of 50 founded in 2010 in Sofia, recognized as a “Top 20 WordPress Agency” worldwide. After pioneering the “WordPress Retainers” business model back in 2015, we...
-
Ние сме БигАрена, успешна компания в областтa на логистичното обслужване. В момента търсим ентусиазиран и отговорн човек, които да се при...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ключови отговорности
- Подпомага административно управителя в организацията и извършването на ежедневните оперативни задачи и дейности.
- Води бизнес кореспонденция на български и английски език
- Взаимодейства активно с останалите служители в компанията в ежедневната работа
- Организира, координира и следи служебните графици (срещи, пътувания, задачи, фирмени събития).
- Асистира, координира и извършва офис дейностите / административни и организационни задачи, проучвания, изготвяне на презентации и др./
- Организира и съдейства за нормалната работа на офиса - за реда в офис пространството, посреща и асистира срещите с клиенти
- Съдейства за и краткосрочни и дългосрочни проекти, възложени от управителя , като осигурява необходимата информация и подготвя документи.
Ключови изисквания за позицията Висше образование Професионален опит на позиция „Персонален асистент“ или „Офис администратор“ – от 2 до 4г. Английски език - предимно писмено в кореспонденция на добро работно ниво. Отлични умения за работа с компютър : Word и Excel, Outlook и офис техника , предимство е работа с фирмен софтуер/система за отчитане на работата Отлични комуникативни и организационни умения;
Компанията предлага:
Възможност за професионална реализация и развитие в стабилна компания с лидерски позиции на пазара. Отлични условия за работа, трудов договор с петдневна работна седмица, високо културна и предразполагаща среда за работа и взаимодействие с колеги.
Ако проявявате интерес към нашето предложение, моля изпратете автобиография. Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност и подлежат на специален режим на защита, съгласно изискванията на ЗЗЛД. С всички кандидати, одобрени по документи ще бъде проведено интервю. СИНЕКТИКА ИНТЕР РЕКРУТМЪНТ - лиценз № 2221 от 16.03.2017г. от МТСП
Средна заплата за сектора
1,940 лв ~ 2,100 лв / месец
Посочена от работодателя
350 лв / месец
6,200 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.