Работа Асистент На Управител

9 нови обяви за работа

  • icon 1,940 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Нашият клиент е утвърдена от над 25г компания. Във връзка с развитието си, компанията търси Персонален/Офис асистент на Управител: Ключов...

  • icon 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    A leading company in the retail business of branded apparel and footwear is looking to recruit a presentable and reliable candidate for the position of Personal Assistant to the CEO: Main responsibilities: Coordinate the meetings schedule and suppor...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Дружеството е с дълги традиции в производството на различни печатни плaтки. Във връзка с разширяване на производството търсим кандидати...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Procurement Business Process Expert It's your life. It's your opportunity. #MakeITHappen Did you know that A1 Bulgaria is working on international projects as well? Our wide portfolio has long past the telecom services, and we are now offering di...

    09 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    We are Walltopia, a global leader in manufacturing climbing walls and active entertainment products. Our success is not left to chance; it results from 25 years of hard work, focused efforts, and a deep understanding of our products and industries. K...

    08 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Procurement Specialist Join our dynamic Central Procurement Department, where you will play a key role.If you meet our requirements and are ready to take on these responsibilities, we invite you to apply for this exciting opportunity to make a signi...

    04 Apr 2024 Още...
  • icon 1,300 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме търговска верига, специализиранa в търговията с мебели. С цел разширяване на нашият екип търсим диспечер, с месторабота офиса ни ...

    04 Apr 2024 Още...
  • We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a team of 50 founded in 2010 in Sofia, recognized as a “Top 20 WordPress Agency” worldwide. After pioneering the “WordPress Retainers” business model back in 2015, we...

    07 Apr 2022 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме БигАрена, успешна компания в областтa на логистичното обслужване. В момента търсим ентусиазиран и отговорн човек, които да се при...

    08 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ПЕРСОНАЛЕН/ОФИС АСИСТЕНТ НА УПРАВИТЕЛ

icon 1,940 лв ~ 2,100 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Нашият клиент е утвърдена от над 25г компания. Във връзка с развитието си, компанията търси Персонален/Офис асистент на Управител:

Ключови отговорности

  • Подпомага административно управителя в организацията и извършването на ежедневните оперативни задачи и дейности.
  • Води бизнес кореспонденция на български и английски език
  • Взаимодейства активно с останалите служители в компанията в ежедневната работа
  • Организира, координира и следи служебните графици (срещи, пътувания, задачи, фирмени събития).
  • Асистира, координира и извършва офис дейностите / административни и организационни задачи, проучвания, изготвяне на презентации и др./
  • Организира и съдейства за нормалната работа на офиса - за реда в офис пространството, посреща и асистира срещите с клиенти
  • Съдейства за и краткосрочни и дългосрочни проекти, възложени от управителя , като осигурява необходимата информация и подготвя документи.


Ключови изисквания за позицията Висше образование Професионален опит на позиция „Персонален асистент“ или „Офис администратор“ – от 2 до 4г. Английски език - предимно писмено в кореспонденция на добро работно ниво. Отлични умения за работа с компютър : Word и Excel, Outlook и офис техника , предимство е работа с фирмен софтуер/система за отчитане на работата Отлични комуникативни и организационни умения;

Компанията предлага:

Възможност за професионална реализация и развитие в стабилна компания с лидерски позиции на пазара. Отлични условия за работа, трудов договор с петдневна работна седмица, високо културна и предразполагаща среда за работа и взаимодействие с колеги.

Ако проявявате интерес към нашето предложение, моля изпратете автобиография. Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност и подлежат на специален режим на защита, съгласно изискванията на ЗЗЛД. С всички кандидати, одобрени по документи ще бъде проведено интервю. СИНЕКТИКА ИНТЕР РЕКРУТМЪНТ - лиценз № 2221 от 16.03.2017г. от МТСП

Средна заплата за сектора


1,940 лв ~ 2,100 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

350 лв / месец

максимална

6,200 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.