Работа Асистент На Управител

36 нови обяви за работа

  • icon 1,600 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    **Описание на позицията:** Агенцията работи онлайн до 29.08.2025 год. Търсим динамичен и организиран Асистент на Управителя, който да предоста...

    12 Aug 2025 Още...
  • icon 2,300 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    “БОДУ СОД” търси да назначи служител за позицията “Технически секретар - асистент на управителя”. Изисквания: 1. Средно образование; 2. ...

    25 Aug 2025 Още...
  • icon 900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ### Обява за работа=СПЕШНО! Търсим мотивиран и отговорен личен асистент/ка, който да се грижи за дете -11 години Идеалният кандидат ще бъде ...

    05 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries, on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, where we provide a wide range of services to homeowners and commer...

    25 Aug 2025 Още...
  • icon 1,300 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Прегърнете възможността да направите значителна разлика в живота на другите, като се присъедините към нашия екип от лични асистенти за ...

    25 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Postbank has over 30-years’ presence as one of the leaders in Bulgaria’s banking sector. The bank is a decisive factor in innovation, in shaping the country’s banking trends in recent years and award-winning for its innovation. We are looking ...

    23 Jul 2025 Още...
  • Stand out and drive the next generation of wealth. ​​Define the digital assets industry. Raise the bar for trust, transparency, and client success. Make your mark. Nexo is a premier digital assets wealth platform designed to empower clients to g...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon 840 лв / месец (нето) от работодател

    Digital Expert е водеща дигитална агенция, специализирана в рекламни кампании за онлайн магазини. От Meta Ads до Google Ads – знаем как да правим резулт...

    12 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam is a recruitment agency, part of a group of companies, offering a wide range of services in the field of human resources management, combining one of the best international practices and knowledge of the local market. For one of our clients in...

    10 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Асистент към отдел Прогнозиране, снабдяване и контрол на доставките T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързо...

    05 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Executive Business Partner to the Owner Are you ready to play a pivotal role in shaping the success of Europe’s leading dental clinic? Dentaprime is seeking a highly capable and proactive Executive Business Partner to directly support our company o...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СПЕЦИАЛИСТ ЛОГИСТИКА ВИ ДЖИ ЕФ е специализирана фирма в областта на търговията, инженеринга и производството на комплексни строителни...

    02 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Are you ready to step into a pivotal role within Europe’s leading dental clinic? Dentaprime is seeking a proactive and analytical Operations Executive Assistant to support our management team. If you thrive in a fast-paced environment, enjoy solvin...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Human Power BG е HR агенция, която предлага консултации и подбор на персонал за едни от най-добрите компании в България. ~~~ Във връзка с разраств...

    26 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Job Summary: We are seeking a detail-oriented and analytical Procurement and Logistics Analyst to join our team. The successful candidate will be responsible for analyzing and interpreting complex data to optimize our supply chain operations. This ro...

    18 Aug 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

АСИСТЕНТ/КА НА УПРАВИТЕЛЯ

ЛИДЕР- М7 EООД
location_on с. Габрово

icon 1,600 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти

Пълно описание


**Описание на позицията:** Агенцията работи онлайн до 29.08.2025 год.

Търсим динамичен и организиран Асистент на Управителя, който да предоставя подкрепа и съдействие в ежедневните задачи на управлението. Ролята изисква способност за ефективно комуникиране и изпълнение на задължения в бързо развиваща се среда, без необходимост от владеене на чужд език.
  • *Отговорности:**
  • Управление на графика и организационно подпомагане на управителя.
  • Координиране на срещи и събития, осигуряване на необходимата логистика.
  • Приемане и обработка на документи и кореспонденция.
  • Водене на записки и изготвяне на доклади от срещи.
  • Осигуряване на комуникация между различните отдели и външни партньори.
  • Решаване на административни проблеми и изпълнение на служебни поръчки.
  • *Изисквания и квалификация:**
  • Желателно е владеене на английски на добро работно ниво
  • Средно или висше образование.Опит като счетоводител ,човешки ресурси или ТРЗ е основателно предимство.
  • Предишен опит на подобна позиция ще се счита за предимство.
  • Отлични организационни умения и внимание към детайла.
  • Способност за работа в екип и решаване на проблеми.
  • Умение за ефективно управление на времето.
  • *Какво предлагаме:**
  • Конкурентно заплащане с допълнителни бонуси.
  • Възможност за професионално развитие и обучение.
  • Приятелска и подкрепяща работна среда.
  • Допълнителни социални придобивки и програми за развитие.
  • Работа в утвърдена компания с отлична репутация на пазара.
  • Дневен режим на работа.
Какво е необходимо ? Да се обадите за включване в подбора 1.Ако сте абонат на Агенцията и имате документи,трябва да си актуализирате търсенето на работа за настоящия календарен месец -чрез съобщение на вайбър 2.Ако не сте клиент пуснете СВ по обявата

Личната Ви информация е защитена съгласно Закона за защита на личните данни. На интервю ще бъдат поканени само одобрените кандидати.

АГЕНЦИЯ ЛИДЕР ИМА ЛИЦЕНЗ 2224//21.02.2017 г. от МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦ,ПОЛИТИКА

Средна заплата за сектора


1,600 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

350 лв / месец

максимална

6,200 лв / месец


icon icon icon icon icon

Изпълнителен секретар/изпълнителна секретарка


Изпълнителните секретари са висши административни специалисти, които работят с ръководители от най-високо ниво или в международни служби в различни сектори. Те организират срещи, подреждат и поддържат файлове, уреждат пътувания, обучават членовете на персонала, общуват на други езици и управляват ежедневните дейности на службата.

Необходими основни умения

  • писане на текстове въз основа на ключови думи
  • извършване на стопанско проучване
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • координиране на събития
  • организиране на пътувания на персонал
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.