Работа Executive Assistant в София

20 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Office Manager & Executive Assistant About The Company SiteGround is one of the global web hosting leaders with a unique strategy for building innovative products and technologies, currently powering over 2.9 Million domains worldwide. We are prou...

    07 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Office Manager, Executive assistant VM Finance Group is a Bulgarian economic group which manages a portfolio of 8 companies in various industries, including FMCG distribution, logistics, media, advertising and education. A high recognition for our i...

    29 Oct 2024 Още...
  • Company Description Welcome to a place where your ideas lead to something big! Welcome to Bosch! Bosch is a leading global supplier of technology and services for the automotive industry. Bosch Engineering Center Sofia was founded in 2019 as an in...

    13 Nov 2024 Още...
  • icon 2,480 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ZAGATO Ltd. has been a pioneering leader in the distribution and trade of high-quality vending and coffee machines and consumables for many years. Our success is attributed to our team of highly qualified professionals. We are currently seeking an ex...

    13 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Дистанционно интервю

    PERSONAL ASSISTANT - MATERNITY COVER Company Description Welcome to a place where your ideas lead to something big! Welcome to Bosch! Bosch is a leading global supplier of technology and services for the automotive industry. Bosch Engineering Cen...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. For a client of ours we are in search of a sh...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Голяма компания с традиции търси Личен асистент. За нас това е една от важните длъжности във фирмата, затова търсим подходящото попълне...

    08 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    14 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    The Delivery Excellence Team’s charter is to help deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the Delivery Excellence tea...

    14 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    The Delivery Excellence Team’s charter is to help deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the Delivery Excellence tea...

    14 Nov 2024 Още...
  • icon 2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    About us: With over 6.000 employees, KMG International Group is a competitive, sustainable, diversified, and integrated oil and gas company with operations in 11 main markets throughout Europe and Central Asia, being active primarily in trading, refi...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    Sport Vision е лидер в спортната търговия на дребно на Бaлканите. Компанията оперира в 13 държави, с повече от 600 магазина в целия регион, повече ...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA is the global leader in the manufacturing of climbing walls and active entertainment facilities. Since 1998 we have successfully completed over 2,000 projects in 78 countries across 6 continents. Due to the increased workload in our Purcha...

    05 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Assistant Category Manager Joining our trade departments, you will have the opportunity to participate in building an attractive product assortment with an unbeatable price-quality value. Responsibilities: Assistance with pricing and assortment se...

    23 Oct 2024 Още...
  • icon 2,330 лв - 2,640 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Менпауър - Вашият партньор за успешна кариера! Готови ли сте да поставите началото на успешна кариера в логистиката? Ако сте амбициозни ...

    22 Oct 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Office Manager & Executive Assistant

SiteGround
location_on гр. София

icon 2,090 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Office Manager & Executive Assistant

About The Company

SiteGround is one of the global web hosting leaders with a unique strategy for building innovative products and technologies, currently powering over 2.9 Million domains worldwide.

We are proud to have built one of the best teams in the industry, with more than 500 highly-skilled professionals driven by their passion for innovation through technology. For the past year alone, we have been awarded over 30 local and international awards as an outstanding employer and socially responsible company.

Our Mission

Treating people right is fundamental to how we work. We treat our customers as we’d want to be treated, we treat each other like family, and we treat ourselves to a good day’s rest or a fun get-together every once in a while.

Our team values have always been the same: Do exceptional work, build the best product and services in our field using the latest technology, pay attention to detail, treat people right, have a positive impact on the world around us, give back, and keep learning.

YOUR ROLE:

As an Office Manager & Executive Assistant you will join a dynamic team with a diverse range of responsibilities. Your role will involve handling daily office operations, supporting employees with various administrative inquiries, assisting the SiteGround executive team, arranging business travels, and contributing to the organization of employee-related events. You will serve as a liaison between departments, ensuring a positive work environment at one of Bulgaria's most awarded companies for Best Employer.

Important: This is an on-site position with the option to work from home occasionally.

YOUR RESPONSIBILITIES:

Daily Office Management:

  • Handle daily office operations to ensure a smooth and efficient workplace;
  • Communicate daily with suppliers, vendors, partners, and visitors;
Assistance to the Executive Management:
  • Deliver top-notch support to our executive team, ensuring seamless daily operations;
  • Manage complex calendars and handle scheduling with precision;
Administrative Support:
  • Assist SiteGround employees with a variety of administrative inquiries and tasks;
  • Ensure the proper application of additional benefits for staff (social, health, travel insurance, SiteGround company gifts, corporate gifts, etc.);
  • Handle cash operations following accounting procedures. Prepare documents for cash flow;
Travel Coordination:
  • Arrange all aspects of business travel (Bulgaria and abroad), including flights, accommodation, and ground transportation with a focus on high-quality standards and logistical efficiency;
  • Ensure all travel needs are met seamlessly;
Event Planning:
  • Participate in the organization of employee-related initiatives and events to foster a positive and engaging work culture.
OUR EXPECTATIONS:
  • Fluent English - B2/C1 (written and spoken);
  • At least 2 years of previous experience as an Office Manager, Executive Assistant, Administrative Assistant, Event Manager or similar;
  • Experience in organizing business trips (Bulgaria and abroad);
  • Strong organizational and communication skills;
  • Excellent knowledge of Microsoft Office Suite and Google Workspace;
  • Precision and accuracy in the performance of assigned tasks;
  • Proactive and positive attitude.
WHAT WE OFFER:
  • Competitive salary with achievement bonus;
  • Premium Health Insurance plan;
  • Employee Assistance program;
  • Free company restaurant with our own chef team;
  • Free access to our in-office gym with professional instructors (including Table tennis, Yoga, Pilates, HIIT, Prama classes and more);
  • Multisport or CoolFit card;
  • Additional days off for long service and volunteering;
  • Reduced working hours every Friday.
If you are ready to take on a diverse range of tasks and help us maintain an exceptional workplace, we want to hear from you!

Please note: only shortlisted candidates will be contacted for further steps.

Средна заплата за сектора


2,090 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

350 лв / месец

максимална

6,200 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.6
Добра
icon icon icon icon icon
3.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.6
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.3
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.3
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.0
icon icon icon icon icon
Управление
2.6
icon icon icon icon icon
Колеги
2.3
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.7
icon icon icon icon icon
Работна среда
2.6
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.9
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство

Изпълнителен секретар/изпълнителна секретарка


Изпълнителните секретари са висши административни специалисти, които работят с ръководители от най-високо ниво или в международни служби в различни сектори. Те организират срещи, подреждат и поддържат файлове, уреждат пътувания, обучават членовете на персонала, общуват на други езици и управляват ежедневните дейности на службата.

Необходими основни умения

  • писане на текстове въз основа на ключови думи
  • извършване на стопанско проучване
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • координиране на събития
  • организиране на пътувания на персонал
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.