Работа в Севлиево
70 нови обяви за работа
-
1,200 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Еконт Севлиево, ул. Никола Петков 41а търси талант. Нашият човек: е отговорен. За него всичко е лично; е комуникативен. Може да обясни какв...
-
Мебели Виденов е българска компания, лидер в мебелния бизнес, с над 35 години опит,47 магазина в страната, 6 международни пазара и 1700+ служит...
-
Продавач-консултант на пълен работен ден (40 часа седмично)
Кик Текстилиен Унд Нон-Фууд Eоодгр. Севлиево
KiK Textilien, един от десетте най-големи търговци на дребно в Германия, който притежава над 4 200 магазина в Европа, e на българския пазар от 2020 го...
-
Във връзка с разширяване на дейността си, Хлебозавод Севлиево ("НЕКТАР" АД) търси да назначи работници хлебопроизводство. ИЗИСКВАНЕ КЪМ ...
-
The Opportunity Drives the creation and optimization of master production schedules by translating sales forecasts into actionable plans, ensuring schedule adherence, analyzing demand and supply, resolving production issues, and leveraging advanced r...
-
The Opportunity An Operational Buyer plays a key role in streamlining procurement, building strong supplier relationships, and ensuring smooth operations to support production and positively impact the organization’s successл How you’ll make a...
-
The Opportunity For our Feeder Factory High Voltage based in Sevlievo we are looking for an Operations Quality Manager for Grids Components Product Group (Dry DC Capacitors LV Capacitors, Wet Capacitors , Metal Enclosed Capacitor Banks) who will foc...
-
Фирма Грестокомерс ЕООД е на пазара за дистрибуция и логистика на бързооборотни хранителни стоки вече 30 години. До днес постигнахме тър...
-
Техник - механик "Ядки Детелина" EООД - водеща фирма в производството и търговията на ядки и сушени плодове търси да назначи „Техник - мех...
-
МАШИНЕН ОПЕРАТОР, ШИЕНЕ ОБЛЕКЛА (КЕТЕЛ, ОВЕРЛОГ, ПОКРИВНА) Във връзка с разширяване на дейността си "ЕВРОПА ТРИКО" АД търси да назначи отг...
-
Плетач/ка Във връзка с разширяване на дейността си "ЕВРОПА ТРИКО" АД търси да назначи отговорни и мотивирани служители на длъжност "Плет...
-
Консултант продажби Търговска мрежа, гр. Севлиево ТИ КАТО НАШ КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ СТОКОВО КРЕДИТИРАНЕ ЕЛА В ЕКИПА НИ И ЩЕ ПОЛУЧИШ: Кон...
-
Ядки Детелина EООД – гр. Севлиево - водеща фирма в производството и търговията с ядки и сушени плодове търси да назначи Оперативен счетов...
-
The Opportunity We are looking for a detail-oriented and organized Project Manager for our location in Sevlievo. This role offers a variety of interesting tasks and interfaces, providing fantastic opportunities for learning and development on projec...
-
Старши / консултант продажби и обслужване на клиенти в гр. севлиево
Обединена Българска Банка Адгр. Севлиево
Искаш ли да бъдеш част от най- голямата финансова група в България? Сега е твоята възможност да се присъединиш, като Старши /Консултант Пр...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Администратор офис
1,200 лв ~ 1,500 лв / месец
Пълно описание
Нашият човек:
- е отговорен. За него всичко е лично;
- е комуникативен. Може да обясни каква е услугата ни и на дете на 5 години, и на дама на 95 години;
- е адаптивен. За него всяко предизвикателство е възможност;
- е креативен. Може да сглоби рекламна кампания от две думи;
- е аналитичен. Вижда тенденциите в поведението на клиентите;
- е прецизен. Намира иглата във всяка купа сено;
- има визионерско мислене. Погледът му е насочен към голямата цел, готов е да изследва непознати територии;
- е комбинативен. Умее да играе на няколко шахматни дъски едновременно;
- поддържаме общите ни процеси с клиенти на Еконт - безупречни доставки на пратки, отлични взаимоотношения с клиенти, спазване на обещанията които сме дали;
- Тренираме и подобряваме комуникацията ни с клиенти;
Средна заплата за сектора
1,200 лв ~ 1,500 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.