Работа Личен Асистент На Управителя
26 нови обяви за работа
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
900 лв / месец (нето) от работодател
### Обява за работа=СПЕШНО! Търсим мотивиран и отговорен личен асистент/ка, който да се грижи за дете -11 години Идеалният кандидат ще бъде ...
-
1,400 лв - 2,170 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
**Описание на позицията:* ИНТЕРВЮ ВТОРНИК 11.11.2025 год. Търсим динамичен и организиран Асистент на Управителя, който да предоставя подкрепа...
-
We are the food travel experts. What does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move. Whether it’s jetting off somewhere more exotic, getting on a train or stopping off at ...
-
We are: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We respect the candidates' wishes...
-
В помощ на нашият изпълнителен директор търсим организиран, дискретен и комуникативен личен асистент за подпомагане на ежедневната му ...
-
Описание на позицията: Търсим организиран, дискретен и комуникативен Личен асистент за подпомагане на ежедневната работа на Изпълнител...
-
1,600 лв / месец (нето) от работодател
**Описание на позицията:* ИНТЕРВЮ ВТОРНИК 7.10.2025 год. Търсим динамичен и организиран Асистент на Управителя, който да предоставя подкрепа ...
-
Postbank has over 30-years’ presence as one of the leaders in Bulgaria’s banking sector. The bank is a decisive factor in innovation, in shaping the country’s banking trends in recent years and award-winning for its innovation. We are looking ...
-
Технически сътрудник – Логистика Отговорности : 1-Въвеждане на поръчки от клиента в системата. 2- Обработка на съпътстваща документация ...
-
Изисквания: Средно/Висше образование; Английски език - работно ниво; Компютърна грамотност – MS Office( добро владеение на Excel); Персонални к...
-
At HEC Solar, we are focused on developing and realization of solar projects around the world and locally in Bulgaria. We have made more than 100 + solar plants in 17 countries around the globe. At HEC Solar, we believe that all team members should s...
-
Assistant Operations Manager ( Food court Sofia Airport) About Us We are the food travel experts. So, what does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move (Airports and Railw...
-
AСМ ЕООД е лидер в дистрибуцията на препарати за растителна защита (ПРЗ), семена за посев, минерални и листни торове в България. Компаният...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За наш клиент, търсим да назначим отговорен човек на позиция:
Личен бизнес асистент
Отговорности:
- Съдейства на прекия ръководител по всички организационни въпроси;
- Поддържа графика на управителя и организира срещи и пътувания;
- Търси информация, изготвя документи и различни материали;
- Води устна и писмена комуникация с партньори и клиенти на фирмата на български и английски език;
- Поема други административни отговорности според нуждите;
- Допълнителни задачи и проекти според доказаните умения.
Изисквания:
- Професионален опит на подобна позиция;
- Отлично владеене на английски език;
- Отлични компютърни умения;
- Отлични комуникационни умения;
- Справяне с работа в определени срокове;
- Много добри организационни умения;
- Позитивна личност, мотивирана за работа по високи стандарти.
Компанията предлага:
- Възнаграждение, което отговаря на характера на работата и поетите отговорности.
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете ни актуална автобиография. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на Закона за защита на личните данни.
СиТийм ООД е лицензиран посредник към Националната Агенция по Заетостта с лиценз № 1881/18.05.2015 г.
Средна заплата за сектора
1,930 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
350 лв / месец
6,200 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.