Работа Личен Асистент На Управителя

20 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    EXECUTIVE ASSISTANT We are: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We respect t...

    14 Jan 2025 Още...
  • icon 1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Във връзка с разширяване на дейносттa търсим енергичен и мотивиран асистент, който да спомага за обезпечаването на офис дейностите заед...

  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Дистанционно интервю

    PERSONAL ASSISTANT - MATERNITY COVER Company Description Welcome to a place where your ideas lead to something big! Welcome to Bosch! Bosch is a leading global supplier of technology and services for the automotive industry. Bosch Engineering Cen...

    07 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Fantastic Services is a global company with operations spanning three continents, offering a wide range of services to homeowners and businesses in multiple countries, including the United Kingdom, Australia, and the USA. We proudly collaborate with ...

    06 Jan 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    Некст Логистикс търси да назначи организирaн и отговорен професионалист, който да заеме позицията на Личен асистент, като съдейства и ра...

    03 Jan 2025 Още...
  • Company Description Welcome to a place where your ideas lead to something big! Welcome to Bosch! Bosch is a leading global supplier of technology and services for the automotive industry. Bosch Engineering Center Sofia was founded in 2019 as an in...

    13 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж

    At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Our Mission is to enable our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We have the resources needed to achieve individual c...

    15 Jan 2025 Още...
  • Procurement Finance Analyst Are you interested to know the secret behind Coca Cola recipe? Join our Costing & Controlling Team! As a part of our Procurement Team You will be working for the central entity that sources raw materials for the whole C...

    13 Jan 2025 Още...
  • icon 2,500 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СПЕШНО!!! Посредническата услуга за кaндидата за работа е безплатна! За производствено-търговска фирма търсим ЕКСПЕРТ ЛОГИСТИКА Органи...

    10 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    The Delivery Excellence Team’s charter is to help deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the Delivery Excellence tea...

    10 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam is a recruitment company, part of a group of companies offering a wide range of services in the field of human capital management, combining the best international practices. For our client, a manufacturer and supplier of furniture, we are loo...

    10 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Мираж Груп ЕООД търси да назначи Специaлист в отдел Логистика, който да се присъедини към динамичния ни екип. Основни задължения: Управл...

    10 Jan 2025 Още...
  • icon 1,500 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме търговска верига, специализиранa в търговията с мебели. С цел разширяване на нашият екип търсим диспечер, с месторабота офиса ни ...

    09 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    About Alpi Investment Alpi Investment Ltd. is a dynamic and forward-thinking company operating across multiple global markets with a diverse portfolio of activities. These include multi-channel online sales and marketing, B2C and B2B international t...

    08 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Pulse Fitness & Spa не са просто зали за тренировки, нито обикновени спа комплекси. Pulse са единствените по рода си у нас лайфстайл клубове – места,...

    08 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

EXECUTIVE ASSISTANT

Bulwork
location_on гр. София

icon 2,090 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


EXECUTIVE ASSISTANT

We are:

Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We respect the candidates' wishes and strive to provide the best service by finding the most suitable and challenging job for them.

Our client is:

A leading Bulgarian company part of a huge and well-established holding. We are helping them to recruit an ambitious and motivated professional to join the team in the role of an:

EXECUTIVE ASSISTANT

In this position, you will work closely with the CEO, being responsible for schedule management, travel arrangements in Bulgaria and abroad, and other administrative office activities. You will also collaborate actively with third parties.

Required skills, knowledge, and experience:

  • 2+ years of previous professional experience as an Executive Assistant, Personal Assistant, Office Manager or other relevant position;
  • University degree in “English Philology”, “Public Administration”, “Economics” or another humanitarian specialty;
  • Excellent computer literacy - MS Office and Internet;
  • Strong communication and interpersonal skills;
  • Excellent business ethics;
  • Ability to keep deadlines and very good time management skills;
  • Fluent English - C1/C2.
The company is ready to offer:
  • Excellent remuneration;
  • Social benefits package including additional health insurance, food vouchers, and other bonuses;
  • Easily accessible modern office;
  • Standard working hours;
  • Fast recruitment process;
  • An opportunity to be part of a well-established and stable company.
If you are interested in taking on this professional challenge click to apply and send us your CV in English or your LinkedIn profile!

The confidentiality of all applications is assured. Only shortlisted candidates will be contacted!

The candidates do not pay any taxes to the Agency - the services are FREE OF CHARGE.

(Bulwork Company LTD - IT Recruitment Agency (license No. 2107 from 01.09.2016 from MLSP).

Средна заплата за сектора


2,090 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

350 лв / месец

максимална

6,200 лв / месец


icon icon icon icon icon

Изпълнителен секретар/изпълнителна секретарка


Изпълнителните секретари са висши административни специалисти, които работят с ръководители от най-високо ниво или в международни служби в различни сектори. Те организират срещи, подреждат и поддържат файлове, уреждат пътувания, обучават членовете на персонала, общуват на други езици и управляват ежедневните дейности на службата.

Необходими основни умения

  • писане на текстове въз основа на ключови думи
  • извършване на стопанско проучване
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • координиране на събития
  • организиране на пътувания на персонал
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.