Работа Изпълнителен Асистент
26 нови обяви за работа
-
Основни задължения: Приeмане на обаждания по телефон, комуникация с клиенти и доставчици; Проследяване срокове за изготвяне и представя...
-
900 лв / месец (нето) от работодател
### Обява за работа=СПЕШНО! Търсим мотивиран и отговорен личен асистент/ка, който да се грижи за дете -11 години Идеалният кандидат ще бъде ...
-
Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries, on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, where we provide a wide range of services to homeowners and commer...
-
1,600 лв / месец (нето) от работодател
**Описание на позицията:** Агенцията работи онлайн до 29.08.2025 год. Търсим динамичен и организиран Асистент на Управителя, който да предоста...
-
1,300 лв / месец (нето) от работодател
Прегърнете възможността да направите значителна разлика в живота на другите, като се присъедините към нашия екип от лични асистенти за ...
-
Postbank has over 30-years’ presence as one of the leaders in Bulgaria’s banking sector. The bank is a decisive factor in innovation, in shaping the country’s banking trends in recent years and award-winning for its innovation. We are looking ...
-
Stand out and drive the next generation of wealth. Define the digital assets industry. Raise the bar for trust, transparency, and client success. Make your mark. Nexo is a premier digital assets wealth platform designed to empower clients to g...
-
840 лв / месец (нето) от работодател
Digital Expert е водеща дигитална агенция, специализирана в рекламни кампании за онлайн магазини. От Meta Ads до Google Ads – знаем как да правим резулт...
-
CTeam is a recruitment agency, part of a group of companies, offering a wide range of services in the field of human resources management, combining one of the best international practices and knowledge of the local market. For one of our clients in...
-
Асистент към отдел Прогнозиране, снабдяване и контрол на доставките T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързо...
-
Executive Business Partner to the Owner Are you ready to play a pivotal role in shaping the success of Europe’s leading dental clinic? Dentaprime is seeking a highly capable and proactive Executive Business Partner to directly support our company o...
-
СПЕЦИАЛИСТ ЛОГИСТИКА ВИ ДЖИ ЕФ е специализирана фирма в областта на търговията, инженеринга и производството на комплексни строителни...
-
Are you ready to step into a pivotal role within Europe’s leading dental clinic? Dentaprime is seeking a proactive and analytical Operations Executive Assistant to support our management team. If you thrive in a fast-paced environment, enjoy solvin...
-
Human Power BG е HR агенция, която предлага консултации и подбор на персонал за едни от най-добрите компании в България. ~~~ Във връзка с разраств...
-
Job Summary: We are seeking a detail-oriented and analytical Procurement and Logistics Analyst to join our team. The successful candidate will be responsible for analyzing and interpreting complex data to optimize our supply chain operations. This ro...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- Приeмане на обаждания по телефон, комуникация с клиенти и доставчици;
- Проследяване срокове за изготвяне и представяне на оперативни справки за дейността на компанията от отделните звена;
- Обработка на изходящата и входяща поща - писмена и електронна;
- Систематизиране и архивиране на документи – електронен архив и на хартиен носител;
- Осигуряване на необходимата за ръководителя информация и документи;
- Изпълнение на всички други, пряко възложени задачи от Управителя;
- Организиране на срещи, мероприятия и събития;
- Отговаряне за поддръжката и осигуряването на офис-техниката и офис-консумативи;
- Организира и контролира служебната кореспонденция и комуникация с клиенти и гости в офиса;
- Подпомага изпращане и получаване документи и тяхното разпределение до служителите.
- Работа на трудов договор;
- Дългосрочна реализация;
- 5 дневна работна седмица ( Понеделник - Петък от 09:00 ч. до 17:30 ч.);
- Работа в спокойна среда
- Ваучери за храна
- Медицинска застраховка
- Висше образование/Средно образование
- Много добри комуникативни умения;
- Компютърна грамотност;
- Организираност и дисциплинираност;
- Много добра адаптивност;
- Умение за работа в екип;
- Владеене на aнглийски език, работно ниво
- Професионален опит на същата или подобна позиция се счита за предимство.
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.