Работа Изпълнителен Асистент
25 нови обяви за работа
-
Основни задължения: Приeмане на обаждания по телефон, комуникация с клиенти и доставчици; Проследяване срокове за изготвяне и представя...
-
1,600 лв / месец (нето) от работодател
**Описание на позицията:** Агенцията работи онлайн до 29.08.2025 год. Търсим динамичен и организиран Асистент на Управителя, който да предоста...
-
1,300 лв / месец (нето) от работодател
Прегърнете възможността да направите значителна разлика в живота на другите, като се присъедините към нашия екип от лични асистенти за ...
-
Postbank has over 30-years’ presence as one of the leaders in Bulgaria’s banking sector. The bank is a decisive factor in innovation, in shaping the country’s banking trends in recent years and award-winning for its innovation. We are looking ...
-
About WALLTOPIA WALLTOPIA is the world leader in the design and manufacturing of climbing walls, setting the global standard for innovation, quality, and safety in the industry. With over 25 years of experience, we have successfully completed more t...
-
Stand out and drive the next generation of wealth. Define the digital assets industry. Raise the bar for trust, transparency, and client success. Make your mark. Nexo is a premier digital assets wealth platform designed to empower clients to g...
-
Job Summary: We are seeking a detail-oriented and analytical Procurement and Logistics Analyst to join our team. The successful candidate will be responsible for analyzing and interpreting complex data to optimize our supply chain operations. This ro...
-
Assistant Operations Manager About Us We are the food travel experts. So, what does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move (Airports and Railway stations). Operating in n...
-
ХИПОЛЕНД АД е българска национална верига хипермаркети за детски и бебешки стоки с магазини в България и Румъния. Сега ние търсим да наз...
-
WALLTOPIA is the global leader in the manufacturing of climbing walls and active entertainment facilities. Since 1998 we have successfully completed over 2,000 projects in 78 countries across 6 continents. Due to the increased workload in our Purcha...
-
DSV – Глобален транспорт и логистика. В DSV ще се присъедините към талантлив екип, който работи с отдаденост, за да предостави на клиенти си...
-
Discover the beauty of unspoiled nature, magnificent landscapes and endless relaxation at the footsteps of the majestic Pirin Mountain – a UNESCO World Heritage environment. We look forward to welcoming you to an oasis of luxury, comfort and tranq...
-
1,400 лв - 1,630 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, сдружение с обществена полза, осъществяващо социална дейност в подкрепа на уязвими хора, търсим Асистент „Проекти и кому...
-
Позиция: Асистент-мениджър Локация: Пловдив Организация: Collider Climbing / Momentum Indoor Climbing Тип заетост: Пълен работен ден Вид договор: Трудов дого...
-
Your Responsibilities: You will develop and implement sustainable procurement strategies to strengthen our company’s competitiveness in the long term. You will analyze global sourcing markets and relevant trends to identify and develop new supply ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- Приeмане на обаждания по телефон, комуникация с клиенти и доставчици;
- Проследяване срокове за изготвяне и представяне на оперативни справки за дейността на компанията от отделните звена;
- Обработка на изходящата и входяща поща - писмена и електронна;
- Систематизиране и архивиране на документи – електронен архив и на хартиен носител;
- Осигуряване на необходимата за ръководителя информация и документи;
- Изпълнение на всички други, пряко възложени задачи от Управителя;
- Организиране на срещи, мероприятия и събития;
- Отговаряне за поддръжката и осигуряването на офис-техниката и офис-консумативи;
- Организира и контролира служебната кореспонденция и комуникация с клиенти и гости в офиса;
- Подпомага изпращане и получаване документи и тяхното разпределение до служителите.
- Работа на трудов договор;
- Дългосрочна реализация;
- 5 дневна работна седмица ( Понеделник - Петък от 09:00 ч. до 17:30 ч.);
- Работа в спокойна среда
- Ваучери за храна
- Медицинска застраховка
- Висше образование/Средно образование
- Много добри комуникативни умения;
- Компютърна грамотност;
- Организираност и дисциплинираност;
- Много добра адаптивност;
- Умение за работа в екип;
- Владеене на aнглийски език, работно ниво
- Професионален опит на същата или подобна позиция се счита за предимство.
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.