Работа Operations Support в София
109 нови обяви за работа
-
София Мед е производител на широка гама от валцовани и екструдирани продукти от мед и медни сплави със или без покритие, които се използв...
-
Executive Office Assistant We are: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We re...
-
Procurement Buyer ABOUT YOUR NEW JOB: You will have the chance to be a major influence in driving our world class business forward and delivering iconic beverages to customers and consumers that have tremendous relationships with our brands. You wi...
-
Procurement Specialist Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technolo...
-
We are PHOENIX Pharma, part of PHOENIX Group - Europe’s leading pharmaceutical wholesaler, pharmacy operator and service provider for the pharmaceutical industry. Every day we provide our clients with medicines and medical products that are always ...
-
Office Manager, Executive assistant VM Finance Group is a Bulgarian economic group which manages a portfolio of 8 companies in various industries, including FMCG distribution, logistics, media, advertising and education. A high recognition for our i...
-
Postbank has over 30-years’ presence as one of the leaders in Bulgaria’s banking sector. The bank is a decisive factor in innovation, in shaping the country’s banking trends in recent years and award-winning for its innovation. For our PMO and...
-
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Backup Infrastructure Engineer You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platfo...
-
Office Coordinator/Administrative Assistant Spirit of the Role: Provide administrative support to our employees, guests and visitors. The responsibilities are diverse and may include: workspace set-up, catering, document flow, floor support & other...
-
IP Data Center Network Engineer You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platform...
-
Spirit of the Role: Provide administrative support to our employees, guests and visitors. The responsibilities are diverse and may include: workspace set-up, catering, document flow, floor support & other location services. Responsibilities: Facil...
-
Description About Us: Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for difference, share dealing, futures trading and options on futures. The company has subsidiaries in the UK, Cyprus, Australia, Israel, Seychelle...
-
Are you a self-motivated IT professional with a talent for problem solving? Join our dynamic team at Tradu and play a crucial role in ensuring smooth operations for our end users globally. We are seeking a dedicated IT Support Technician to join our ...
-
2,500 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател
Top Skills Recruitment is a recruitment agency founded by professionals with extensive experience in Business Process & IT Outsourcing. We aim to connect top talent with career opportunities that match their aspirations while offering high-standard s...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
С повече от 85 години производствен опит и значителни инвестиции София Мед се превърна в конкурентоспособна модерна европейска компания с глобална клиентска мрежа.
За нашия екип търсим да назначим:
АСИСТЕНТ ЛОГИСТИКА
ОТГОВОРНОСТИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
- Изготвя, проверява, окомплектова и изпраща документи към клиенти, доставчици и институции свързани с дейността:
- Търговски фактури
- ЧМР-та;
- Сертификати за произход;
- Други документи свързани с експедицията или доставката на готова продукция.
- Умения за работа в екип;
- Гъвкавост и адаптивност;
- Надеждност и отговорност;
- Системност, последователност и фокус върху детайлите;
- Готовност за обучение и желание за работа и развитие в индустриална среда.
- Средно образование;
- Умение за работа с офис-техника;
- Владеене на английски език на работно ниво;
- Предишен опит на подобно позиция е предимство.
- Конкурентно възнаграждение;
- Атрактивен пакет от социални придобивки;
- Оценяване на личния принос;
- Работа в динамична мултинационална среда;
- Сигурност и стабилност в трудовите отношения.
Ще се свържем с всички кандидати, одобрени по документи.
Предоставените от Вас данни са лични по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.
Средна заплата за сектора
1,750 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
3,800 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Асистент, верига на доставките
Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- организиране на бизнес документи
- оказване на подкрепа на ръководители
- използване на офис системи
- извършване на рутинни офис дейности
Необходими основни знания
- офисен софтуер
- принципи на веригата на доставки
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.