
ТЕХНЕМЕНТАЛС ТЕХНОЛОДЖИС БЪЛГАРИЯ ЕАД
FXCM работа
46 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Junior Accountant
Пълно описание
At Tradu, we believe that talent knows no borders. We are a team of 650+ multilingual people around the globe. Our commitment to diversity, inclusion, and innovation extends across continents, creating a dynamic blend of skills and experiences that drives our success.
We are seeking a career minded and motivated individual to join the Accounting department in our Sofia based office, which operates as a back office.
Primary responsibilities (not limited to)
- Post and process journal entries to ensure all business transactions are recorded
- Release client and vendor payments
- Prepare reports for the management
- Work on improvement of the efficiency of existing processes
- Assist the senior accountants with various of one-off tasks
- Participate in the transition of processes from other teams to the Bulgarian office
- Update and perform cash reconciliations
- Complete special projects as needed
Requirements
- Fluent English (written and verbal)
- Accounting or Finance degree / student in Accounting or Finance
- Excellent written and verbal communication skills
- Computer proficient – must have strong knowledge of Microsoft Office
- Detail-oriented with a high level of organizational skills
- Able to multi-task and meet daily benchmarks/ deadlines in a fast-paced and dynamic business environments
- Able to maintain confidentiality
- Determine priorities and follow up in a timely fashion
Working Hours: 40/week, Monday–Friday. Hybrid: 3 days in-office.
Contract type: Labor contract with Stratos Support EAD
If you are interested in this position, please send us your CV in English.
Only short-listed candidates will be contacted for an interview.
Мнения и оценки от служители
Помощник-счетоводител
Помощник-счетоводителите отчитат и докладват счетоводни ситуации на счетоводителя, който работи с тях, проверяват депозитите и изготвят дневните отчети и доходите. Те подготвят разрешените ваучери за възстановяване на суми, поддържат върнатите чекови сметки и комуникират с мениджърите по счетоводство относно всички въпроси, свързани със счетоводството.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- разпределяне на сметки
- проверяване на счетоводна документация
- управляване на корпоративните банкови сметки
- извършване на последващи действия във връзка с вземанията
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- амортизация
- счетоводни техники
- счетоводни статии
- данъчно законодателство
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.