ТЕХНЕМЕНТАЛС ТЕХНОЛОДЖИС БЪЛГАРИЯ ЕАД
FXCM работа
41 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Junior Customer Support with English
Пълно описание
At Tradu, we believe that talent knows no borders. We are a team of 650+ multilingual people around the globe. Our commitment to diversity, inclusion, and innovation extends across continents, creating a dynamic blend of skills and experiences that drives our success.
We are seeking career minded and independent individuals for an entry level full-time position in our Institutional Operations department. The Associate will be part of a global team providing operational support on a 24/5 basis to an international network of Retail and Institutional clients. Key Duties & Responsibilities:
- Onboarding and maintaining client accounts
- Performing daily operational transactions (deposits/withdrawals/trade reconciliations, etc)
- Customer service and routine correspondence with clients (emails, phone, chat, etc)
- Customize solutions based on unique needs of large volume producing White Labels, Omnibuses, or Prime Broker clients
- Liaise with Institutional Sales Associates located within our London, Berlin, HK and New York offices on a daily basis
- Liaise with other internal departments to fulfill their requests specific to the client segment serviced by Institutional Operations
- Compile scheduled and ad-hoc reporting needs such as Volume, Revenue/PnL calculation, etc
- Assist, and potentially lead, new firm wide initiatives based on customer demand or regulatory requirement
Requirements
- Fluency in English (both verbal and written)
- Strong Excel skills with ability to handle data analysis
- Detail-oriented with a high level of organizational skills
- Self-starter and able to work with minimal supervision
- Have excellent written and verbal communication skills
- Have superior customer service skills
- Be able to determine priorities and follow up in a timely fashion
- Be able to work collaboratively and constructively in a team environment
- Global coverage and flexibility required
Hours: 40 hours/week - Monday to Friday. Shifts based on weekly rotation - 9am-6pm, 4pm-12am. 3 days from the office.
Contract type: Labor contract with Stratos Support EAD
If you are interested in this position, please send us your CV in English.
Only short-listed candidates will be contacted for an interview.
Мнения и оценки от служители
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.