ВМ ФИНАНС ГРУП работа
1 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Office Manager, Executive assistant
Пълно описание
VM Finance Group is a Bulgarian economic group which manages a portfolio of 8 companies in various industries, including FMCG distribution, logistics, media, advertising and education. A high recognition for our impeccable business reputation, effective strategy and continuous improvement is the award “The most outstanding family business in CEE” we received in 2015 by the Vienna-based Bank Gutmann.
We provide an opportunity for career progression in a large business structure with more than 800 employees. We are a company where continuous improvement, creativity and new process creation are highly appreciated. Our company culture enhances professional development in a variety of sectors and recognizes performance and initiative. We believe our people are Group’s most valuable asset. We respect our colleagues and rely on their competences and expertise. We foster transparent relationships and we believe that when we establish mutual trust, we achieve the best results.
As a result of our rapid expansion and constant striving to be a market leader, we offer the experienced professionals who share this aspiration to join our team on the position:
Office Manager, Executive assistant
Sofia, Bulgaria
Responsibilities:
- Manage the front desk/reception operations, acting as the first point of contact for guests, employees, candidates and vendors;
- Perform general administrative tasks, including answering and directing phone calls, email correspondence, meeting minutes, mailings and deliveries, and coordinating meeting room calendars;
- Keep the office clean, stocked and organized throughout kitchen, closet and conference room;
- Support the company for the facilitation of meetings and business trips;
- Oversee and order office supplies;
- Manage repairs and maintenance of the office;
- Assist in preparing reports and presentations;
- Organize General Manager’s agenda;
- Provide ad-hoc support to office and other staff members and departments as needed, including organizing internal events onsite and offsite.
- University degree;
- Relevant experience in an office setting, preferably in an administrative role;
- Computer literacy: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Outlook;
- English – B2 (written and spoken);
- Excellent communication, interpersonal skills and work ethics;
- Strong organizational skills, ability to prioritize and comfortable working independently;
- Problem solving skills under time pressure;
- Highly motivated individual.
- Career development in large organization with companies from various business sectors;
- Competitive remuneration and excellent working conditions;
- Being part of a team with very broad range of competences and expertise.
- Additional paid leave;
- Additional healthcare insurance;
- Food vouchers
The provision of personal data, enclosed in the application documents is voluntary and will be used solely for the purposes of evaluating job applicants. All applications will be considered as confidential. Only short-listed candidates will be contacted.
Изпълнителен секретар/изпълнителна секретарка
Изпълнителните секретари са висши административни специалисти, които работят с ръководители от най-високо ниво или в международни служби в различни сектори. Те организират срещи, подреждат и поддържат файлове, уреждат пътувания, обучават членовете на персонала, общуват на други езици и управляват ежедневните дейности на службата.
Необходими основни умения
- писане на текстове въз основа на ключови думи
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- координиране на събития
- организиране на пътувания на персонал
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.