ПЛЮС500БОС EООД
Plus500 работа
4 резултата
-
1,242 лв - 1,474 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Customer Support Agent with German - emails and chat only
Пълно описание
Plus500BOS is part of Plus500 group - a global software company which develops and successfully operates a leading online trading platform. The company was founded in 2008 and is listed since 2013 on the AIM section of London stock exchange. The company's HQ is located in Haifa and we also have offices in Tel Aviv, London, Sydney, Limassol and Sofia.
Plus500BOS is located in Sofia, Bulgaria in a brand new office in Capial Fort Building. Our more than 150 highly skilled and passionate team members are working in one of the best office environments in Bulgaria, having the chance to contribute, learn and share in a cosy, friendly and supportive, yet professional and stimulating international environment.
We are looking for great team players who are smart, curious, self-driven and who want to be an important part of a product which has thousands of users worldwide.
Job Definition:
- Provide information about financial instruments and services of the company;
- Respond to customer requests for installation, registration and regular operations with client’s software;
- Provide support regarding technical, trading and financial issues to customers queries by email and chat;
- Verify the request details with the customer;
- Research and answer questions and solve problems for a complete customer’s satisfaction;
- Follow up on the successful completion of each case;
- Fluency in the German language;
- Fluency in the English language;
- Good computer literacy;
- Excellent typing skills;
- Analytical and problem-solving skills;
- Ability to prioritise tasks and work with minimal supervision;
- Customer service experience will be considered as an advantage;
- Willingness to work on shifts;
- Great opportunity for professional and personal development within a fast growing company;
- Extensive training programs;
- Competitive remuneration package;
- Excellent working conditions;
- Cooperative team environment;
Мнения и оценки от служители
Оператор, контактен център в реално време
Операторите в контактни центрове в реално време предоставят информация във връзка с отговори и запитвания на клиенти от всякакъв характер чрез онлайн платформи на уебсайтове и онлайн услуги за оказване на помощ в реално време. Те са на разположение за предоставяне на услуги чрез платформи за разговори и могат да разрешават запитвания от клиенти единствено посредством писмена комуникация.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- предлагане на алтернативни продукти и услуги на клиентите
- разбиране на смисъла на писмени съобщения
- писмено отговаряне на запитвания
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- поверителност на информация
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.