Работа Office Coordinator в София

48 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...

    26 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    Офис мениджър, СКЦ Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен пазар...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент – утвърдена компания с дългогодишен опит в сферата на консултантските услуги, работеща с корпоративни клиенти, ние от Human C...

    25 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    HEC Solar е една от най-бързо разрастващите се компании в страната и чужбина, която инвестира своето ноу-хау, дългогодишен опит и ентусиазъм ...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon 2,910 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...

    18 Mar 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание на работата Потърсваме динамичен и организиран човек за ролята на офис мениджър. В тази роля вие ще бъдете отговорни за гладко...

    18 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Български пощи“ ЕАД, Регионално управление "Западен регион" гр. София търси да назначи служители на длъжност: "Офис мениджър в пощенск...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    TEAM LEADER SAP ACCESS (m/f/d) Make an amazing climb in your career in an international team of experts. Our company provides technological services for the whole companies of Schwarz Group, which includes Lidl, Kaufland, Schwarz Produktion and PreZ...

    23 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    About Sutherland Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success. For us, they’re our core expertise. We work with iconic brands worldwide. We bring them a unique v...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon 3,090 лв - 3,810 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    We’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into their best selves, and ...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Team Lead with English As a Team Lead, you will manage and motivate a team of professionals ensuring adherence to company policies and operational plans. You will conduct performance reviews, drive KPIs, and provide support to team members to achiev...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ръководител екип Телеселс София Vivacom е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високит...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

    10 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис мениджър

Euro Games Technology
location_on гр. София

icon 1,790 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в България и е сериозен конкурент в областта на игралната индустрия в международен мащаб. Вярваме, че ако работата не е забавна, не играете в правилния отбор! Ние насърчаваме работата в екип, позитивния подход и прозрачността.

Във връзка с непрекъснатото си развитие в момента търсим високоорганизиран и отговорен Офис мениджър.

Служителят на тази позиция ще отговаря за изпълнението на ежедневни административни задачи.

Отговорности:

  • Организира дейностите в офиса, осигурява техническото сътрудничество на мениджърите в организацията;
  • Води писмена и устна кореспонденция, създава и актуализира документи и участва в различни проекти;
  • Координира срещи с партньори, доставчици и гости на компанията, следи за графиците на срещите, подготвя конферентни зали и предоставя обратна връзка;
  • Има отговорност по посрещането, настаняването и напускането на посетители - гости на компанията;
  • Управлява офис консумативите, изготвя поръчки при необходимост и организира снабдяването;
  • Осъществява други офисни дейности и изпълнява административни задължения, възложени от ръководството;
Изисквания:
  • Висше образование – бакалавърска степен;
  • Приветлив и делови външен вид;
  • Опит на подобна позиция;
  • Отлично познаване на MS Office;
  • Отлични умения за управление на времето и планиране;
  • Способност за извършване на няколко задачи едновременно и определяне на приоритетите на ежедневното работно натоварване;
  • Умения за устна и писмена комуникация на високо ниво;
  • Дискретност и конфиденциалност;
  • Владеене на английски език на отлично ниво;
Компанията предлага:
  • Ще вършите предизвикателна работа в динамична компания;
  • Ще имате отличен пакет за възнаграждение и социални придобивки (допълнително здравно осигуряване; социални политики в подкрепа на служителите; телемедицина; Мултиспорт карта покрита от компанията; корпоративни отстъпки; обучения; безплатен транспорт до метростанция);
  • Ще се развивате в позитивна, динамична и насърчителна работна атмосфера;
  • Ще бъдете част от сплотен екип с много творческа енергия, както за работа, така и за забавление.
Местоположение: гр. София, Бизнес център Ричхил

Средна заплата за сектора


1,790 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.6
Добра
icon icon icon icon icon
3.1
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.1
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.6
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.5
icon icon icon icon icon
Колеги
2.4
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.8
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.1
icon icon icon icon icon
Управление
2.1
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.